Putella vetelät housuissa. Tšetšeenijohtaja: Muslimit ottavat vallan Moskovassa
Moskovassa asuvat miljoonat muslimit ovat valmiita ottamaan vallan omiin käsiinsä, sanoo Tšetšenian entinen varapääministeri Ruslan Kutajev.
Riippumattoman venäläismedian The Moscow Timesin mukaan Kutajev perustelee, että tavoitteena on vallanvaihto Kremlissä, jotta Venäjä ei enää voisi aiheuttaa vahinkoa naapurimailleen.
Kutajevin mukaan Moskovassa on noin 3,5-4 miljoonaa islamia tunnustavia kaukasialaisia ja aasialaisten kansojen edustajia, jotka ovat valmiita toimimaan.
- Hetkellä x, kun Venäjällä on toimittava, me toimimme.
Tšetšeenipoliitikon mukaan hänen tukijansa ovat valmiita käyttämään kovia keinoja tavoitteidensa saavuttamiseksi.
- Mitä meidän takanamme on? Ihmisiä, jotka tarvittaessa irrottavat pään, murskaavat kallon, menevät barrikadeille ja rakentavat barrikadin.
- Me tulemme kontrolloimaan Moskovaa, Kutajev uhoaa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c6e580a5-de46-4cb8-b24a-340ef742334a
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä muslimiviha täällä vallitsee? En ole koskaan itse vihannut ketään ihmistä tai muun eläinlajien edustajaa. Viha ja katkeruus, itse asiassa kaikki negatiiviset tunteet, riuduttavat ihmisen ja heikentävät terveyttä. Tunnen useita muslimeja ja itse olen kristitty. Ei voida yleistää, että muslimit ovat tällaisia ja tällaisia. Kuten ei minkään muunkaan ryhmän suhteen, esim. kristityt, suomalaiset, maahanmuuttajat tai homoseksuaalit. Joskus harvoin täällä näkee muutaman järkevän kommentin, mutta muutoin täynnä roskaa nämä keskustelut, kuten muillakin alustoilla verkossa ja somessa.
Jujuu mutta muslimit vihaa sinua. Et ole saman arvoinen. Siinä jo yksi syy monista torjua islam.
Eikä vihaa. Sinä vihaat kaikkea muita kuin kaltaisiasi paviaaneja. Kaikista eniten pelkäät itseäsi. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kristittynä ottaisin ennemmin hurskaan muslimin Kremliin kuin nykyisiä (ateistisia) piilokommareita... Puttehan on entinen KGB:n mies ja kuten tiedämme niin entistä KGB:n miestä ei ole. Toki paras olisi tietenkin uskovainen ortodoksi, mutta löytyykö Venäjältä enää Jeesuksen seuraajia? Valtionkirkkohan siellä tanssii hallituksen pillin mukaan, kuten valtionkirkot aina.
Tykkäisit että Moskovasta tulisi muslimiterroristien koulutuskeskus ja venäläisiä ydinaseita leviäisi pitkin maailman kriisipesäkkeitä.
Erikoiset fantasiat sinulla.
Israel ampuu heti itsepuolustukseksi Moskovaa atomipommilla jos mullahit pääsee käsiksi Venäjän ydinaseisiin.
Ammu persereikään. Ei se nyt Israel mikään ihmevaltio ole. Laittakaahan jo korkit kiinni
Mitä ihmettä Israel tarvitsee ampuakseen ballistisella ohjuksella yhtä tai useampaa jopa sadoista ydinkärjistään parin tuhannen kilometrin päähän Moskovaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voivoi, putttiinin kolmen päivän erikoisoperaatiosta on tullut paljon harmia.
Vielä tämäkin.
Putin halusi historiaan Stalinin kaveriksi. Ja historiaan hän jääkin. Maailman paskimman operaation toteuttajana.
Ei ole kaksinen Amerikan Jeesuksen Iran operaatiokaan.
Iran on Pakistanin rajanaapuri ja Pakistanin kautta saadaan Kiinasta ja Intiasta rautaa rajalle. Iran operaatio on ohi. Putte ja Trump helvettiin valtaistuimiltaan. Ja Netanjahu myös.
Vierailija kirjoitti:
Minusta muslimit vallan kahvassa ovat vielä huolestuttavampaa kuin putin, ihan näin kristityn näkökannasta..
No sse pitää sitten kääntyä muslimiksi. Sama jumalahan se on kaikilla juutalaisilla, kristityillä ja muslimeilla. Aivan sama jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kristittynä ottaisin ennemmin hurskaan muslimin Kremliin kuin nykyisiä (ateistisia) piilokommareita... Puttehan on entinen KGB:n mies ja kuten tiedämme niin entistä KGB:n miestä ei ole. Toki paras olisi tietenkin uskovainen ortodoksi, mutta löytyykö Venäjältä enää Jeesuksen seuraajia? Valtionkirkkohan siellä tanssii hallituksen pillin mukaan, kuten valtionkirkot aina.
Se hurskas muslimi pitää sinua vääräauskoisena.
Höpö höpö. Muslimimaissa käy matkailijoita joka puolelsta maailmaa. Onko teistä joka ikinen muslimi Suomessa vaarallinen? Ihan sekaisin jengi täällä ja muualla somessa kun jokainen pälli pääse nykyään nettiin päätään aukomaan ilman minkäänlaista järjen hiventä ja suodatusta.
Kuka mistään vaarallisuudesta on mitään puhunut? Vääräuskoisena se sinua pitää joka tapauksessa. Ja kokeiles tulla päin naamaa nimittelemään pälliksi niin katsotaan.
Äärioikeistopersu taas uhoaa, jos pääsisi naista vaikka lyömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hurskas muslimi pitää sinua vääräauskoisena.
Höpö höpö. Muslimimaissa käy matkailijoita joka puolelsta maailmaa. Onko teistä joka ikinen muslimi Suomessa vaarallinen? Ihan sekaisin jengi täällä ja muualla somessa kun jokainen pälli pääse nykyään nettiin päätään aukomaan ilman minkäänlaista järjen hiventä ja suodatusta.
se on rauhan uskonto, eli khyllä khyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani Anosta.
Älä suotta Ano kääntyy muslimiks sitten. Kyllä hän pärjää.
No sillähän on jo pää kuin ympärileikattu lerssi niin soveltuu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä muslimiviha täällä vallitsee? En ole koskaan itse vihannut ketään ihmistä tai muun eläinlajien edustajaa. Viha ja katkeruus, itse asiassa kaikki negatiiviset tunteet, riuduttavat ihmisen ja heikentävät terveyttä. Tunnen useita muslimeja ja itse olen kristitty. Ei voida yleistää, että muslimit ovat tällaisia ja tällaisia. Kuten ei minkään muunkaan ryhmän suhteen, esim. kristityt, suomalaiset, maahanmuuttajat tai homoseksuaalit. Joskus harvoin täällä näkee muutaman järkevän kommentin, mutta muutoin täynnä roskaa nämä keskustelut, kuten muillakin alustoilla verkossa ja somessa.
Jujuu mutta muslimit vihaa sinua. Et ole saman arvoinen. Siinä jo yksi syy monista torjua islam.
Eivät vihaa. Olet aivopesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ne muslimit ottaa johdon siellä, niin miten meinaatte että Euroopan maiden käy. Sisälle on jo soluttautunut miljoonia elättejä, jotka vaan odottaa milloin ottavat valtiot haltuun ja sit ollaan sharia lain alla kaikki.
Ei mitenkään. Solmitaan diplomaattiset suhteet ja käydään kauppaa. Venäjällä materiaalia on metsissä ja maan alla.
Ei muslimit käy kauppaa. Niiden intressi on vallata maata. Jos ne saa Venäjän niin ollaan tosi paskassa asemassa kun niitä täällä jo liikaakin. Ihme sinisilmäisiä ihmisiä täällä.
No hui kauheeta. Mitä ajattelit tehdä asialle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tunnen useita muslimeja, jotka ihan ok. Mutta kun suurin osa ei ole ok, niin ei se meitä auta. Kun ne radikaalit ottaa vallan niin luulet, että ne kivat tyypit puolustaa sua? Hahaha, suurin vitsi ikinä. Herää jo unesta.
Suurin osa on ok. Älä valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Nämä muslimit on kai niitä vähemmistökansojen miehiä, joita putler on myllyttänyt rintamalle. Ei ihme jos vituttaa.
Kovin ylpeänä se tsetseenijohtaja siellä joukkoinensa on peuhannut. Putinin luottomies. Tsetseenithän halusivat itsenäiseksi. Nyt olisi sauma. Moskova sekaisin, johtohahmot hir teen ja sitten diili, että Tsetsenia itsenäiseksi niin poistuvat vähin äänin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihme.Moskovassa asui jo vuosikymmen siiten 1 miljoona muslimia. Sinne ne afrikkalaiset ovat menneet opiskelemaan jo vuosikaupalla.
Hei runkkari.
Islam on venäjän toiseksi suurin uskonto ja ihan ovat venäjän kansalaisia siellä Aasian rajamailla asustelevat.
Onpas väsynyttä keskustelua kun täällä on kaikillä persut ja jihadistit ja vassarit sekaisin. Tämän takia valtiot tekee mitä lystää kun te taistelette keskenänne. Pitäkääpä ketju elossa. Hyvää viihdettä kun proletaarit ovat toistenta kurkuissa somessa. Aika paistaa sisäfileet. ;D
Putinin hybridioperaatio kusi nilkoille kun tsetseenit ei päässykkään soluttautumaan Suomeen rajan ollessa kiinni. 4 miljoonaa taistelijaa jäi jumiin Venäjälle. Onkos nämä niitä lego-videoiden tekijöitä?
No Tsetsenian sotahan oli myös Venäjän aloittama ja täysin epäoikeutettu. Tästähän tulee aika suloinen kosto noin historiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisit että Moskovasta tulisi muslimiterroristien koulutuskeskus ja venäläisiä ydinaseita leviäisi pitkin maailman kriisipesäkkeitä.
Israel ampuu heti itsepuolustukseksi Moskovaa atomipommilla jos mullahit pääsee käsiksi Venäjän ydinaseisiin.
Ammu persereikään. Ei se nyt Israel mikään ihmevaltio ole. Laittakaahan jo korkit kiinni
Mitä ihmettä Israel tarvitsee ampuakseen ballistisella ohjuksella yhtä tai useampaa jopa sadoista ydinkärjistään parin tuhannen kilometrin päähän Moskovaan?
Ja sinä luulet ettei Venäjä vastaa samalla tavalla?
Eiköhän ne ohjukset lennä heti kohti israelia ja pääsaatana USAta kun mullahit pääsee Moskovassa valtaan.
Sopii minulle .Amerikka on done ja Israel olisi pitänyt perustaa jenkkilään, eikä muslimien keskelle sörkkimään Ottomaanien raunioille.
Vierailija kirjoitti:
No Tsetsenian sotahan oli myös Venäjän aloittama ja täysin epäoikeutettu. Tästähän tulee aika suloinen kosto noin historiallisesti.
Tsetsenian some-sotureilla alkaa pinna kiristymään kun netti tökkii Moskovassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä luulet ettei Venäjä vastaa samalla tavalla?
Eiköhän ne ohjukset lennä heti kohti israelia ja pääsaatana USAta kun mullahit pääsee Moskovassa valtaan.
Sopii minulle .Amerikka on done ja Israel olisi pitänyt perustaa jenkkilään, eikä muslimien keskelle sörkkimään Ottomaanien raunioille.
Paitsi että Israel ja USA tekevät ensi-iskun ydinaseilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen huolissani Anosta.
Pitäisiköhän hänestä tehdä kansainvälinen huoli-ilmoitus?
Kuulostaa hyvältä. Sharia lain alla ihmiset ei rötöstele kun on tiukat tuomiot. Mekkaan päin kumartaminen ja ramadan käy paastona. No problem.