Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en koskaan saa liikunnasta hyvää oloa?

Vierailija
03.05.2026 |

Liikun kyllä, mutta en siitä koskaan saa mitään sen kummempaa hyvää oloa tms.  Joskus tuntuu lenkkeilyn ylistäminen ja tuputtaminen joka käänteeseen vähän yliarvostetulta. 

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivojen mielihyväkeskus ei toimi kaikilla samoin tavoin, eikä aiheuta endorfiinihumalaa liikunnan aikana tai sen jälkeen. En minäkään nauti mistään liikunnasta.

No tämähän se on. Meitä on muitakin.

Vierailija
22/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut parhaat endofriinit ratsastuksesta ja tanssista.

Maastoratsastus merenrannalla on ollut paras kokemus ikinä.

Paritassi on myös ihanaa. 

Kannattaa kokeilla eri lajeja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan vaeltelee äänikirjaa kuunnellen vaikka meren rannalle piknikille, tai kiertelee kauppoja. Kunhan askelia kertyy.

Miksi pitäis olla joku äänikirja ja kuulokkeet korvilla kun menee lenkille ja luontoon. Eikö ihmiset yhtään osaa enää olla hiljaa ja kuunnella vaikkapa lintujen laulua, näinkö paljon pelottaa olla omien ajatustensa kanssa.

Vierailija
24/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan vaeltelee äänikirjaa kuunnellen vaikka meren rannalle piknikille, tai kiertelee kauppoja. Kunhan askelia kertyy.

Miksi pitäis olla joku äänikirja ja kuulokkeet korvilla kun menee lenkille ja luontoon. Eikö ihmiset yhtään osaa enää olla hiljaa ja kuunnella vaikkapa lintujen laulua, näinkö paljon pelottaa olla omien ajatustensa kanssa.

En myöskään ymmärrä - kuulostaa vaaralliselta liikkua laput korvilla kuulematta mitä ympärillä tapahtuu - varsinkin, jos ajatukset ovat syventyneet jonkun äänikirjan seuraamiseen.

Vierailija
25/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan sellaisen hyvän olon tunteen ainoastaan joogan jälkeen. Mistään hikirääkkiliikunnasta en ikinä.

Vierailija
26/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan sellaisen hyvän olon tunteen ainoastaan joogan jälkeen. Mistään hikirääkkiliikunnasta en ikinä.

Jooga on itse saatanasta vaikka se nyt niin muotia onkin, siinähän kumarretaan väärille jumalille, kristillistä joogaa ei ole olemassakaan, varokaa ihmiset, tämä on sitä new agea jota nyt yritetään syöttää joka tuutista. 

Vierailija
27/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee myös joogasta hyvä olo, ja myös Tai Chistä. En suhtaudu joogaan uskonnollisesti tai kovin syvällisesti. Mutta ei noita turhaan body and mind -lajeiksi sanota, kun niistä tulee myös hyvä olo. 

Vierailija
28/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooga on itse saatanasta vaikka se nyt niin muotia onkin, siinähän kumarretaan väärille jumalille, kristillistä joogaa ei ole olemassakaan, varokaa ihmiset, tämä on sitä new agea jota nyt yritetään syöttää joka tuutista. 

Joogaa voi harrastaa ihan puhtaasti vain liikunnan ja hyvän mielen vuoksi. Ei sen tarvitse olla lainkaan uskonnollista. 

Vierailija
29/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No höpö höpö nyt taas. Mä en usko mihinkään. Olen ateisti.

Vierailija
30/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinua haittaa? Ei sinun tarvitse tehdä niin.

Vierailija
31/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile eri lajia, tai jos esim musiikki auttaa lenkkeilyyn niin kokeile sitä.

Vierailija
32/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Pakkoliikuntaa

Vierailija
33/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joogaa voi harrastaa ihan puhtaasti vain liikunnan ja hyvän mielen vuoksi. Ei sen tarvitse olla lainkaan uskonnollista. 

Niinhän sitä ihmisille uskotellaan, mutta kyseessä on todelliset henkivallat - ja niitten kanssa ei ole leikkimistä, uskokaa jo.

Vierailija
34/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin helkkarissa ihmiset voivat olla niin tyhmiä, että menevät ja ostavat näiltä muka"hyvinvointivalmentajilta" jooga, reigi ja mitä näitä nyt on typeriä "valmennuksia". Nauravat matkalla pankkiin kuin hyväuskoisia hölmöjä on olemassa, herätkää jo!

Vierailija
35/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on luotu liikkumaan. Toiset makaamaan ja lihomaan. 

Jokaiselle jotakin. 

Vierailija
36/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Sitä fiilistä ei tule mistään lajista. Olisi helpompi motivoitua treenaamaan jos tulisi. Ehkä perinnöllistä kun omat vanhempanikaan eivät lapsuudessani treenanneet. 

Vierailija
37/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla sopiva taso ja rasitus. Sellainen, että tuntee tehneensä jotain, mutta ei niin, että on tikahtua Muuten homma jää siihen.

Vierailija
38/38 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä ihmisille uskotellaan, mutta kyseessä on todelliset henkivallat - ja niitten kanssa ei ole leikkimistä, uskokaa jo.

Kyseessä ovat sinun harhasi. Todellisuudentajusi on hämärtynyt, mikä on tyypillinen psykoosin oire. Hakeudu lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi