Mikä on ollut inhottavat fibat herättänyt kotimainen seksistä kertonut laulu
minkä olette kuulleet? Itse sanon se Apulannan ja Marikon (kuka muistaa?) "herätetään naapurit huutamalla" biisi.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Pelle miljoona : Tahdon rakastella sinua. Laulun sanat aiheuttivat minulle lapsena erittäin pahan olon ja ne iljettävät minua yhä edelleen.
Sehän on kaunis ja romanttinen laulu. Muistan kun rakastelimme ensimmäisen tyttöystäväni kanssa sen tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Taiskan Mombasasta tulee mieleen joku keski-ikäinen naispuolinen seksituristi Gampiassa jonkun parikymppisen rantapojan kanssa.
Mombasasta tuli kiertoilmaus eräälle naisen anatomian osalle. Minä tunsin "Mombasan", kuuman kostean...
Vierailija kirjoitti:
Anna Puun Säännöt rakkaudelle ja Erinin Vanha nainen hunningolla.
Joitain vuosia sitten oli jokin juttu, että naisartisteilta tuli näitä pettämislauluja. Se oli olevinaan jotenkin hienoa. Tietoisku: ei nainen pettäjänä ole yhtään sen hohdokkaampaa kuin mies pettäjänä. Ihan yhtä kusipäistä käytöstä sukupuolesta riippumatta. Ei laulun arvoista toimintaa.
No se vanha nainen on leski tai eronnut. Hänen miehensä ei asu enää kotona, koska naapuri oli luvannut tehdä lumityöt (vaikkei tehnyt), kun kertoja oli reissussa.
Vierailija kirjoitti:
Stig: Roy Orbison - mä ajan koko yön. SE aivan hervoton jo on - YÖK!
Siis sydän.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon lapsesta asti inhonnut sitä ".... Jos et muuta keksi, kelpaisiko seksi..."-biisiä, jonka virallista nimeä ja esittäjää en edes muista. Tais olla coverbiisi, oliko suora käännös...? Yök joka tapauksessa!
Rod Stewartin, hyi.
Tapani Kansan kappale "Rakastellessasi saat sen tietää" (Have You Ever Really Loved A Woman) on suomenkielinen versio Bryan Adamsin hitistä, joka julkaistiin vuonna 1996 albumilla Unessani nainen tansii.
Sor sor sormileikki alkaa lapset kaikki katselkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Puun Säännöt rakkaudelle ja Erinin Vanha nainen hunningolla.
Joitain vuosia sitten oli jokin juttu, että naisartisteilta tuli näitä pettämislauluja. Se oli olevinaan jotenkin hienoa. Tietoisku: ei nainen pettäjänä ole yhtään sen hohdokkaampaa kuin mies pettäjänä. Ihan yhtä kusipäistä käytöstä sukupuolesta riippumatta. Ei laulun arvoista toimintaa.
No se vanha nainen on leski tai eronnut. Hänen miehensä ei asu enää kotona, koska naapuri oli luvannut tehdä lumityöt (vaikkei tehnyt), kun kertoja oli reissussa.
Nainen ilmoittaa jo ensimmäisessä säkeistössä olevansa naimisissa. Samalla kun katsoen nukkuvaa miestä, jonka kanssa on juuri paneskellut.
Anderson ja kitula
Sellainen on Hampuri
Nopsajalan Puu Kaatuu on kyllä ihan huuto-oksennus.
Mun polvet pettää, koittaa ottaa asentoo
Ota mut kyytiin, vie mut suoraan asuntoos
Pikkasen kipiänä tarvis hoitoo
Sä saat mut myöntymään, sisääsi työntymään
Sä voit päästää kun, kun
Päälle panee pum, pum
Kun sä haluut mun, mun
Ja mä haluun sun, sun
Tuo "myöntymään / sisääsi työntymään" riimi pitäisi kieltää lailla.
Mombasa-biisi on ällöttänyt aina kaikilla tavoin eli yök mitkä sanat ja yök mikä sävel.
Pylly vasten pyllyä, pum pum, siinä sitä jotankin on, aijaijaa. Lapsena häpesin.
Sjomi lähetti sen edustamaan maatamme Euroviisuihin.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle miljoona : Tahdon rakastella sinua. Laulun sanat aiheuttivat minulle lapsena erittäin pahan olon ja ne iljettävät minua yhä edelleen.
Sehän on kaunis ja romanttinen laulu. Muistan kun rakastelimme ensimmäisen tyttöystäväni kanssa sen tahtiin.
Tavallaan, muttei tuollaista huudeta. 😀
Kuiskaten olisi... uuh...
Oon tän kuullut vaan ehkä kerran 2000-luvun alussa, mutta neljä ruusua ja "suikkari"-biisi. Siinä lauletaan jotain "hei beibi ota suihin, hei ota suihin nyt". 🤢
Toivon, että olisin vaan nähnyt pahaa unta, eikä tota biisiä edes ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taiskan Mombasasta tulee mieleen joku keski-ikäinen naispuolinen seksituristi Gampiassa jonkun parikymppisen rantapojan kanssa.
Mombasasta tuli kiertoilmaus eräälle naisen anatomian osalle. Minä tunsin "Mombasan", kuuman kostean...
Voi voi, Afrikassa helle on kuuma ja kostea...
Se puppelin laulama "Tommi, seksipommi". 🤢🤮
Sukkula Venukseen ja kaikki vastaavat horoloobiisit.
Mun mstä Säännöt rakkaudelle on nätti kappale.
Paremminkin voisi kysyä, mikä kotimainen seksistä kertova laulu ei olisi luotaantyöntävä?
PMMP Rusketusraidat
Kaikki Leevi and the leavings biisit joissa lauletaan seksistä