Mikä on ollut inhottavat fibat herättänyt kotimainen seksistä kertonut laulu
minkä olette kuulleet? Itse sanon se Apulannan ja Marikon (kuka muistaa?) "herätetään naapurit huutamalla" biisi.
Kommentit (91)
Eilen nussin Marikaa,
ja tänään tulee Ulla.
Häneltä en ehkä saa,
se huolena on mulla.
Huomenna mä, kuka ties,
jälleen olen panomies:
käy Tiina vierailulla.
Otetaan faijasi mukaan kimppaan...
Stig: Roy Orbison - mä ajan koko yön. SE aivan hervoton jo on - YÖK!
Vierailija kirjoitti:
Onko se Tapani Kansa vai kuka joka laulaa "kun rakastelen naista on niin satumaista".. Voi helve""tti mikä myötähäpeä.
Ei Tulkaa tytöt takaisin-biisikään ole kovin hyvin vanhentunut. Taitaa olla Tapsan omat lyriikatkin?
Mahtava peräsin ja pulleat purjeet -Solistiyhtye Suomi
Sopivasti lihava -Gösta Sundqwist
Mä oon lapsesta asti inhonnut sitä ".... Jos et muuta keksi, kelpaisiko seksi..."-biisiä, jonka virallista nimeä ja esittäjää en edes muista. Tais olla coverbiisi, oliko suora käännös...? Yök joka tapauksessa!
"Ota minut nyt, ota vaikka väkisin" on itelleni yök.
Ei yksittäinen laulu, mutta kaikki seksuaalirikollisten musa oksettaa, etenkin lapsen väkisinmakaamisesta tuomittu Irwin Goodmanin jolla tuosta tuomiosta huolimatta suunnilleen kansallissankarin maine.
Ne jotkut nevöhööd-podcastin tekijät kertovat iltapaskassa masturboivansa Suomen euroviisubiisin Liekinheittimen "tahdissa". En ole voinut enää kuunnella sitä, kun tulee se juttu mieleen. Oli joku ruma äijä se runk Cari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauko Röyhkän Lauralle. Jotenkin inha ajatus että kertojaminä ja Laura puuhaavat yläkerrassa Lauran vanhempien tieten.
Ai, minä en ole koskaan ajatellut tuota niin, että kertoja ja Laura olisivat menneet suoraan sänkyyn, korkeintaan ujosti pussailivat jos sitäkään.
Siinä sanotaan, että "me tökitään sormilla, pelleillään", mitään muuta toimintaa ei mainita. - Epäilyttävää kyllä tuokin.
Tämä missä viedään pientä sormea ylös ja alas auringossa.
Selkeästi sukupuolisiveellisyyttä rikkovaa julkisella paikalla masturbointia ihaileva kappale.
"Häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää"...
Erskan "Vanha nainen hunningolla" on eltaantunut ja kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Seksi vie ja taksi tuo
Mitä ihmettä? Tää oli hyvä ja videokin hauska.
Vierailija kirjoitti:
Tämä missä viedään pientä sormea ylös ja alas auringossa.
Selkeästi sukupuolisiveellisyyttä rikkovaa julkisella paikalla masturbointia ihaileva kappale.
Just olin tulossa kirjoittamaan tätä! Niin kammottavaa myötähäpeää herättävä laulu vieläkin, kaikkien näiden vuosien jälkeen, arrghh! Siinä oli joku karsea videonpätkäkin, herranjestas sentään. Mari Rantasilan pahin moka, ehdottomasti.
Ihan outoa. Mä en ole kuunnellut biisejä tuolla tavalla ollenkaan. Rivot lauseet ja sanat on näköjään menneet ihan ohi korvien. Esim. se mahtava peräsin ja pulleat purjeet mua lähinnä nauratti, siinä oli laulajaäijällä suuret luulot itsestään kun kuvitteli, että nainen tiskillä muka olis heti hänelle antautunut. Ei naiset oikeasti ole sellaisia. Muodokkaatkaan naiset. Tai ei ainakaan ennen olleet.
Juice Leskisen Sika