Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oottako vihjaillu miehellenne...

Vierailija
11.05.2007 |

äitienpvälahjasta?

Itse olen moneen otteeseen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vihjailusta perusta ollenkaan. Meillä mies on sen verran pösilö näissä asioissa, että ihan suoraan pitää esittää lahjatoiveet, jos on jotain mielessä. Ja mielelläni otan toivomani lahjan vastaan ;) Kuitenkin mies jotain mulle hankkisi, niin miksei sitten sitä mitä haluan =)

Niin ja kakkoselle, minäkään en ole mieheni äiti, vaan mieheni lasten äiti. Mies haluaa muistaa minua, lastensa ainoaa äitiä, äitienpäivänä antamalla lahjan, laittamalla aamiaisen ja viemällä ulos syömään. Samoin minä muistan miestäni, lasteni ainoaa isää isänpäivänä,.

Vierailija
2/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi paras äitienpäivälahja, sillä viikon flunssapotemisen (minä ja kolme pientä lasta) jälkeen tää huusholli näyttää ihan järkyttävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole mieheni tehtävä. Ja minusta äitienpäivät isänpäivät ruotsalaisuuden päivöät, kirjallisuudenpäivät ym. on yhtätyhjän kanssa. turhia juhlia.

Plaah. -2- jonka mies kumminkin muistaa kukkasin ilman muistuttelujakin vaikken olekkaan hänen äitinsä.

Vierailija
4/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tärkeämpänä sitä, että muistaa omaa äitiään eli vaikka soittaa äitienpäivänä hänelle. Lapsi tekee kuitenkin kortin ja lahjan koulussa minulle ja se riittää tietenkin.

Vierailija
5/5 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on putkiaivot ja asiat pitää sanoa suoraan niinku ne on.