Jätätkö punalaputetut tuotteet vähävaraisille?
Törkeää kun rikkaat ihmiset ostavat ne köyhien naaman edestä.
Kommentit (66)
En tietenkään jätä. Muutenhan minulle jäisi vähemmän rahaa.
Aiheutin joskus kriisin itsepalvulukassalla kun ainoa maksalaatikkoa hyllyssä oli punalaputettu. Ja halusin syödä sitä lounaaksi. En saanut alennusta vaikka kutsuin myyjänkin mukaan pällistelemään. Olisi pitäny mennä taviskassalle. Ei jaksanut. masennuin. Ja pilasin myyjän ja koko jonon päivän pyörimällä päämäärättömästi tien tukkeena... :/ kokemuksen jälkeen en enää ole uskaltanut koskea punalappuruotteisiin. En selvästikään osaa niiden askelmerkkejä....
En ole rikas, mutten aivan persaukinenkaan. Ostan laputetun tuotteen, jos tarvitsen sitä. (kalatuotteita en osta) esim lihat koiralle.
Lapputuotteesta tulee hyvä mieli. Kyllä me semitkin tarvitaan onnistumisen tunteita. :)
Ihan kannatettava idea tuo alennus hävikin vähentämiseksi. Ihan yks hailee kuka ne ostaa kunhan eivät mene suoraan roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole rikas, mutten aivan persaukinenkaan. Ostan laputetun tuotteen, jos tarvitsen sitä. (kalatuotteita en osta) esim lihat koiralle.
Lapputuotteesta tulee hyvä mieli. Kyllä me semitkin tarvitaan onnistumisen tunteita. :)
Ei koiralle saa pilaantunutta lihaa antaa. Eläinrääkkääjä.
Olen vähävarainen. Aattelitko että Hjallis spämmii tänne?
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen ajattelu johtaa vain siihen että menevät lopulta roskiin. Kyllä ne kannattaa ihan kaikkien hyödyntää jos tietää että menee käyttöön. Vanhenemaan ei tietenkään osteta tai turhuuksia, mitä ei tule syötyä.
Samaa mieltä. Mä suorastaan etsin niitä. Usein on niin, että en tiedä mitä tekisin ruoaksi ja ja ostan sitten sen perusteella jos on alessa.
No en jätä, kotona mussutan hyvin mielin.
En jätä. Miksi minä en saisi hyödyntää tarjouksia vain sen takia että sinä olet käyttänyt ennemmin rahasi kaikkeen turhaan kuin esimerkiksi vaikka ruokaan
Tänään viimeksi ostin jauhelihaa, joka oli - 20%. En ole rikas. Määrittele minulle köyhä?
Meillä kaikilla on tietty määrä rahaa käytössä. Itse valitsemme mihin sen käytämme.
Tilaan kotiin. Eivät mokomat laita ikinä punalaputettuja.
jos kpo 2130 on edelleen punalappua hyllyssä, koppaan mukaani vaikka olisi varaa maksaa ns täysi hinta.
Ostan koirilleni sika-nautajauhelihaa, broilerin jauhelihaa ja rusinatonta maksalaatikkoa, aina kun löydän punalaputettuina. Joskus karjalanpaistilihojakin.
Nykyään ruoka ja muu eläminen on niin kallista, ettei enää olekaan muuta kuin vähävaraisia.
En niitä etsi, mutta jos eteen sattuu, toki olen niihin yhtä oikeutettu kuin kuka tahansa ja saatan ostaa jos tarve.
Jätän vain ne, mistä en pidä... Esim. vegaanituotteitta ja pastaa ananaspaloilla sekä graavilohta tillillä sekä leipää... Tai sen, mitä en ehdi kuluttamaan.
Ostan, jos on sellaista, mikä sopii meille. Olen ostanut myös lihoja, eikä esim. naudanlihassa haittaa jos on päiväys samana päivänä, koska sehän vain mureutuu. Minusta ne on tarkoitettu ihan kaikille asiakkaille.
Yhdeksän jälkeen illalla lähikaupasta saa -30% tuotteista -60%. Minulle tuli yllätyksenä, kun elokuvan mainostauolla kipaisin hakemaan mussutettavaa.
Otan vain parhaat lihat. Köyhille jätän ne maustemössöt ja sikanautajauhelihat.
He ei kuitenkaan niitä kalliita paisteja osta.
Joudun väkisinki ostamaan ja välillä noukkimaan toisten ostoskoreistakin ale tuotteet kun haluan mahdollisimman nopeasti saada seuraavanki miljoonan säästöön.
-Kokoomuslainen