Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen lapsi haaveilee ulkomaan töistä. Tarkoittaisi sitä, ettei nähtäisi usein.

Vierailija
03.05.2026 |

Miten usein te muut näette ulkomailla asuvia lapsianne?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse ulkomailla ja lasten perheet Suomessa.

Monta kertaa viikossa viestitellään ja joka viikko lastelaste. kanssa wa videopuheluita. Eivät ehdi ikävöimään. Kuukauden kuluttua taas tavataan

Vierailija
22/24 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme nuorta aikuista lasta, joista kukaan ei asu Suomessa, mutta Euroopassa kuitenkin. Nähdään useammin kuin joka toinen kuukausi kaikkien kanssa. Nyt vappuna kaikki oli Suomessa. Joku lapsista on täällä joka kuukausi ja me käymme lasten luona. Eli aika usein tavataan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kolme nuorta aikuista lasta, joista kukaan ei asu Suomessa, mutta Euroopassa kuitenkin. Nähdään useammin kuin joka toinen kuukausi kaikkien kanssa. Nyt vappuna kaikki oli Suomessa. Joku lapsista on täällä joka kuukausi ja me käymme lasten luona. Eli aika usein tavataan. 

Miten joka kuukausi viitsivät tulla? Eikö he viihdy ulkomailla?

Vierailija
24/24 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joka kuukausi viitsivät tulla? Eikö he viihdy ulkomailla?

Joku lapsista eli jos jokainen käy vuorollaan niin yhdelle lapselle muutaman kuukauden väliin piipahdus suomessa. Jos asuu sellaisessa paikassa josta pääsee lentäen edullisesti niin voi tulla halvemmaksi kuin Suomessa siirtyminen pitkää matkaa. Miksi heti luullaan ettei viihdy ulkomailla kun haluaa nähdä vanhempiaan🤨 ihanaa että joillain on lämpimät välit lapsuuden perheeseen ja halutaan viettää aikaa yhdessä säännöllisesti😃 muutenkin kuin pakolliset joulut ja äitienpäivät...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme