Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huolestuttavaa, jos ihminen alkaa yhtäkkiä olla koko ajan suu auki?

Vierailija
03.05.2026 |

Siis kun ei puhu, syö tai tee mitään erikoista, niin suu on auki. Jos vaikka selaa kännykkää tai lukee lehteä, katsoo tv:tä. Suu on niin ammollaan, että sinne mahtuisi kananmuna - esimerkki siis kuvaamaan sitä että suu on todella auki, ei vain raollaan.

Tämä on alkanut muutamia viikkoja sitten, koskaan ennen ei näin ole ollut. Ei ole nuhaa tms. Ei itse huomaa asiaa lainkaan.

Ehkä huolestun turhasta, mutta johtuen siitä että tiedän useita dementikkoja, joilla on suu auki koko ajan.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On huolestuttavaa. Onko nenänkautta hengittäminen vaikeutunut jostain syystä?

Ei ole. Ei mitään oireita tms, ei mitään vikaa olossa tai missään. Eikä huomaa tätä itse. Ap

Ethän sinä voi toisen puolesta tietää, että onko nenän kautta raskas hengittää 

Eiköhän hän itse tiedä, onko nenän kautta vaikea hengittää vai ei. Paremmin kuin sinä. Ap

Kerroit vain, ettei puolisosi huomaa itse hengittävänsä suun kautta. Et voi todellakaan mennä toisen pään sisälle ja tietää kuinka raskasta se nenän kautta hengittäminen on

Sisälukutaito. Hän ei huomaa olevansa suu auki.

Hän on ihan itse sanonut, ettei hänellä ole mitään ongelmia hengittää nenän kautta. Ap

Vierailija
42/52 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demari. Normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somali?

Jos persu, niin on ihan normaalia. 

Vierailija
44/52 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somali?

Sulla on vikas aivoissa. Mene lääkäriin. 

Vierailija
45/52 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketjua ilman fasistia jolla pakkomielteitä. Sitä se miesten "parempi mielenterveys" teettää. Hullut marssii kortonki päässä ja hyökkii naisten kimppuun. 

Veikkaan että moni noista päätyy dementikoksi ja paskavaippoihin roinaamisen ja päihteiden takia. Kun älyn lähtötasokin on niillä  matala.

Toiv. Ne saa hoitajaksi helvetin ison mustan miehen ja pelkohuutaa kuollessaan.

Vierailija
46/52 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tuo kuulostaa tosi huolestuttavalta, itelle kans tuli valitettavasti mieleen joku aivoihin liittyvä, kannattaa kuvauttaa ne :( ettei olis mikään kasvain tms 

Vierailija
47/52 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoissa voi käydä nopeasti iso tuho esim pienten verisuonitukosten, vuotojen tai tulehduksen takia.  Jos ei naama ole hallinnassa niin tilanne on huono.

Vierailija
48/52 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja liioittelee. Suun avoinna pitäminen jatkuvasti on mahdotonta, elleivät sitten leuat ole sijoiltaan. Suun aukipitäminen ei ole mikään automaatio, eikä kukaan jaksa pitää suutaan yhtäjaksoisesti kovinkaan kauan avoinna!

Toki jotkin vahvat psyykenlääkkeet voivat aiheuttaa syljen valumista, ja ahoittaista suun auki olemista! Mutta tällainen vaivahan  ei aloittajan tapauksessa ole kyseessä!

Vierailija
49/52 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervassarilla on edennyt syfilis aivoihin. Ei hoitokeinoa. Otan osaa.

Vierailija
50/52 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti suu auki olevat ihmiset antaa jotenkin autistisen kuvan itsetään?

Vierailija
51/52 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivoissa voi käydä nopeasti iso tuho esim pienten verisuonitukosten, vuotojen tai tulehduksen takia.  Jos ei naama ole hallinnassa niin tilanne on huono.

Kyllä hän pystyy kasvonsa hallitsemaan kun haluaa. Sitten kun on ajatuksissaan, selaa kännykkää tai katsoo tv:tä tms, suu menee ammolleen ja on auki kauan. On to-del-la oudon näköistä. Olen ottanut hänestä kuvan ja näyttänyt, totesi että onpa hassua. Siinä se. Ap

Vierailija
52/52 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW-kuskeilla näkyy aina suu roikkuvan auki, kun seisovat liikennevaloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi