Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristilliset korut

Vierailija
03.05.2026 |

Onko mautonta, jos uskonnoton pitää ristillisiä koruja? Löysin yhden aivan ihanan kaulakorun, jossa selvästi kristillinen risti, mutten ole varma, olisiko sen pitäminen mautonta.

Joissain muissa maissahan niitä saatetaan pitää ihan esteettisitä syistä, mutten ole varma, kuinka vahvasti vetää uskonnon puolelle täällä Suomessa. Asun nykyisin Pohjois-Suomessa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäis. 

Jos jollain risti kaulassa niin jotenki automaattisesti yhdistää et on uskovainen ja haluaa tukoilla puolestasi :D

Mut miten itse asian koet.

Voithan kokeilla mutta jos alkaa tuntumaan ettei sinun juttu voit ottaa pois

Vierailija
2/5 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitäis. 

Jos jollain risti kaulassa niin jotenki automaattisesti yhdistää et on uskovainen ja haluaa tukoilla puolestasi :D

Mut miten itse asian koet.

Voithan kokeilla mutta jos alkaa tuntumaan ettei sinun juttu voit ottaa pois

Haha, arvostan rehellisyyttä, kiitos. :)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä, kuten haluat. Vähän mietityttää, miten juuri ristillinen koru on sinusta erityisen kaunis ja kiinnostava, jos kristillisyys ei tunnu omalta. Itse olen kristitty, mutta käytän hyvin harvoin ristikorua. Erityisesti työssä haluan sen vaatiman tasa-arvoisuuden etiikan vuoksi olla julistamatta mitään muille ihmisille.

Vierailija
4/5 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaristillinen koru pistäisi kyllä silmään.

Vierailija
5/5 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita paita sen päälle osaksi. Jos on ihmisiä paljon tilassa. Yksityisesti näyttää enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi