Miksi jotkut pyyhkivät kuntosalilla desinfiointiaineella laitteen aina siihen menntyä ja poistuttaessa?
mitä siitä voisi muka tarttua toisen hiestä sinun paitaasi`? eikö tuo ole neitimäistä hienostelua?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, kuka haluaa istua toisen muna- tai pilluhiessä! Samoin kuka haluaa jumpata ryhmäliikunnassa toisen hikoamalla jumppamatolla, jota on kasattu vielä muiden hikeen varastoon!
Tai harrastaa seksiä tai suutelua. Hyi yökötys.
Suuteletko myös saunanlauteita?
Itse aina nuolen penkkiä edellisen jäljiltä, koska olen tosimies, ja vastuskyky paranee samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, kuka haluaa istua toisen muna- tai pilluhiessä! Samoin kuka haluaa jumpata ryhmäliikunnassa toisen hikoamalla jumppamatolla, jota on kasattu vielä muiden hikeen varastoon!
Hui, onpa vaarallista. Sullahan on vaatteet päällä kun istut?
Onko sinun kroppa salilla peitetty myös esim. käsiä myöten täysin kankaalla?
Se varmaan on ihan yleisen siisteyden kannalta. Monissa laitteissa voi hikoilla ja levittää hikeä lattialle (kuntopyörä esim) ja laitteeseen ja jos sen tekee 100 kertaa, niin alkaa lattia ja laite olla hikinen ja sitten ei ole ehkä enää niin kiva mennä laitteelle - jos jokainen katsoo että laite on poistuessa siisti ja tietää ettei jättänyt sinne hikeä, niin kaikki on hyvin.
Siivooja ei kerkiä nykyisellä työtahdilla kuin vähän pyyhkiä paikkoja ja ei voida odottaa että hän jotenkin mystisesti onnistuisi pitämään yksin kaikki laitteet ja lattian ja wc:t putipuhtaana.
Ohjeethan ovat että laite pitää jättää puhtaana, mutta omaa järkeä voi käyttää, ettei kuluta kuntosalin paperia ja puhdistusainetta aivan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska mm. kuntosalit laitteiden pinnat on täynnä bakteereja.
Niin, paino sanalla muun muassa.
Yksinkertaisesti, koska en halua olla muitten eritteiden kanssa tekemisissä, enkä myös halua, että toiset ovat minun eritteiden kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
itse en vaihda salipaitaakaan kuukauteen, sama hikinen paita ja samat sukat aina jalassa ja alkkaritkin aina viikon samat
Höpö höpö, ainoastaan siihen hikiseen sohvaasi olet liimautunut kamppeinesi.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti, koska en halua olla muitten eritteiden kanssa tekemisissä, enkä myös halua, että toiset ovat minun eritteiden kanssa tekemisissä.
Eli et ole ikinä harrastanut seksiä tai koskettanut ovenkahvaa paljaalla kädellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun kroppa salilla peitetty myös esim. käsiä myöten täysin kankaalla?
Istutko sinä sun käsillä pilluhikiselle penkille? Mitä väliä oikeasti? Ei ihmekään kun allergiat ja autoimmuunisairaudet lisääntyy kun kaikki pienikin mahdollinen lika on niin kamalan pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole ikinä harrastanut seksiä tai koskettanut ovenkahvaa paljaalla kädellä?
Niin, miten tuollaiset ihniset käy esim kaupassa tai bussissa? Kulkevat varmaan suihkepullo ja rätti mukanaan minne ikinä menevätkään.
En desinfioi, paitsi jos on ihan selkeästi ällö. Ihan vaan siksi, että ylimääräinen kemikaalikuorma desinfiointiaineesta on isompi paha kuin vähäinen hiki.
Vierailija kirjoitti:
Koska siinä on ollut aiemmin joku instatyrkky alusvaatteissaan hetkuttamassa ja paljas iho tartuttanut kaiken hien laitteeseen.
Hien ja mahlan.
hotellissakaan ei nykyisin enää vaihdeta lakanoita uudelle asiakkaalle- 3 vrk sääntö. pitkään aikaan enää jos on nukkunut yhden yön, ne vaan oiotaan. säästösyyt.
Vierailija kirjoitti:
Naisilta vaikuttaa lirahtelevan vaikka mitä nesteitä penkeille, eli ihan järkevää.
toi niin totta. oon nähnyt jopa kylässä akalta oli valunut liilalle nahkasohvalle haisevaa harmaanvalkoista. oli kylänväki erikoisaineita käyttämään, ei tahtonut irrota mitenkään. ph vai mikä teki sen. ja tolla muijalla oli mekko- saati saliakat alushousillaan hinkuttaa, niistä pelmahtaakin HAJUT- yö
Vierailija kirjoitti:
Se varmaan on ihan yleisen siisteyden kannalta. Monissa laitteissa voi hikoilla ja levittää hikeä lattialle (kuntopyörä esim) ja laitteeseen ja jos sen tekee 100 kertaa, niin alkaa lattia ja laite olla hikinen ja sitten ei ole ehkä enää niin kiva mennä laitteelle - jos jokainen katsoo että laite on poistuessa siisti ja tietää ettei jättänyt sinne hikeä, niin kaikki on hyvin.
Siivooja ei kerkiä nykyisellä työtahdilla kuin vähän pyyhkiä paikkoja ja ei voida odottaa että hän jotenkin mystisesti onnistuisi pitämään yksin kaikki laitteet ja lattian ja wc:t putipuhtaana.
Ohjeethan ovat että laite pitää jättää puhtaana, mutta omaa järkeä voi käyttää, ettei kuluta kuntosalin paperia ja puhdistusainetta aivan turhaan.
No voi jumalauta. Maksan jäsenyydestä 50€/kk ja sen määrän mitä käytän desinfiointiainetta laitteen putsatakseni, saliyrittäjä saa kyllä maksaa. Nostakoot hintoja mutta mitään desinfiointiaineen pihtausta en kattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt vaarallista ole istua vaikka toisen pissalammikkoonkaan, mutta ei kukaan silti halua niin tehdä.
Mä olen käynyt salilla 25 vuotta ja aina on ollut "normi" pyyhkiä omat hiet laitteesta pois, desinfiointiaineet tosiaan tuli vasta koronan myötä, mutta jos niistä on joku pieni hyöty niin mielelläni näen sen pienen vaivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vielä nykyäänkin osa ihmisistä on lukutaitoisia ja osaavat ja ymmärtävät salin toimintaohjeet. Jos sotket laitteen hikisenä tai suttaat sillä magnesiumilla, niin pyyhit jälkesi. Capisce?
Tuollainen pyyhkiminen on vapaaehtoista eikä lue missään toimintaohjeissa.
Omassa salissa lukee laitteen (esim. penkki) vieressä seinään kirjoitettuna, hevosenpään kokoisilla kirjaimilla. Mutta siis joo. Kaikkien ohjeiden noudattaminen lähtee ihmisestä itsestään. Me yli 16 vuotiaat tajuamme yleensä tämän.
Höh, enhän mä edes saunan jälkeen peseydy ja vaatteet voi vain tuulettaa.
Tämä ohje on perintö korona-ajoilta. Ei meidän salilla enää noudateta tätå.
VASTAUKSIA AP
Täällä on monta vastausta, miten kommentoit, älä lymyile