Apua olen lihonnut yli 5 kg viikossa!
Käyn vaakalla aina sunnuntai-aamulla. Nyt vaaka näytti 92 kg eli lisää on tullut yli viis kiloa viikossa.
Toki tässä ollut vappua ja muuta, joten olen herkutellut ja juonut alkoholia tavallista enemmän. Mutta silti!
Vappupäivänä jo mekko kiristi mutten tajunnut turvonneeni. Voisko olla vaan nestettä 5 kg?
Tänään on vielä miehen siskolla sukulounas, jota olen odottanut koska ruoka on aina superhyvää ja cocktaileja runsaamman puoleisesti tarjolla.
Mut apua jos tulee vielä pari kg lisää.
Voisko siis olla vaan nestettä ja kuinka sen saa pois?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Sydämen vajaatoiminta. Aiheuttaa nesteen kertymistä, painon nousua lyhyessä ajassa. EEnnuste ei hyvä.
Munuaiset rikki.
Vedätkö piriä tai kokkelia?
"Toiset tytöt kuntoilee ja nostaa rautaa
Vaan sinä söit navetan kaksi nautaa
Ei vertaa ole mitään sinun pinta-alalla
Ei tilaa ole sulle minun sontsan alla (alla alla aa aa aa)."
Ainoa asia jota en ymmärrä on se, että kuinka on mahdollista lihoa 5kg kolmessa päivässä??!!
Vau. Mä en ole lihonnut viittä kiloa edes kahdessakymmenessä vuodessa. Enkä kyllä painakaan enemmän kuin lihava iso mies, kuten ap.
5 kilon lihoaminen tarkoittaisi, että olet syönyt noin 35 000 kaloria ylimääräistä siis kaiken peruskulutuksen päälle. Ehkä mahdollista jos olet syönyt joka päivä monta perhepitsaa, litrakaupalla jäätelöä, Fazerin sinistä kuin näkkileipää jne.
Turvotusta, ehkä myös menkat tulossa?
Viikossa ei tule ylipainoa, kyllä se on nesteitä/turvotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vau. Mä en ole lihonnut viittä kiloa edes kahdessakymmenessä vuodessa. Enkä kyllä painakaan enemmän kuin lihava iso mies, kuten ap.
Vau. Onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu lihoi yli 60kg 2 vuodessa.
Onko tuo oikeasti mahdollista? Apn punnituksessa on jompi kumpi mittauis ollut väärin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi lihottaa...
Onko totta oikeasti?
Jos ei syö paljon mitään, niin lihooko alkoholilla?
Ihan sama, jos alun perinkin on noin törkee
läski. Viis kiloo sinne tai tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi lihottaa...
Onko totta oikeasti?
Jos ei syö paljon mitään, niin lihooko alkoholilla?
Ei liho. Olen juonut viimeiset 20 vuotta päivittäin 1500 kilokalorin verran ja syönyt toki jotain aina. Enhän muuten täällä kirjottaisi.
Olen hyvin hoikka. N54
Onko edes mahdollista lihoa 5 kg viikossa. Silloinhan pitäisi olla myös mahdollista laihtua 5 kg viikossa. Å