Ilmatilaloukkaus: Drooni lenteli aamuyöllä Virolahdella
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää se oli hyvällä asialla eli menossa vaan laittamaan venäjää paskaksi.
ja kyllä tulosta tulikin kiitettävästi,
https://www.verkkouutiset.fi/a/laaja-tulipalo-droonit-moukaroivat-suome…
https://www.verkkouutiset.fi/a/koivistossa-tuhottiin-venajan-korvetti/#…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää se oli hyvällä asialla eli menossa vaan laittamaan venäjää paskaksi.
ja kyllä tulosta tulikin kiitettävästi,
https://www.verkkouutiset.fi/a/laaja-tulipalo-droonit-moukaroivat-suome…
https://www.verkkouutiset.fi/a/koivistossa-tuhottiin-venajan-korvetti/#…
Eikä siinä kaikki, asiat on pakko myöntää jo rysssssälässäkin, niinkuin ne on
https://www.verkkouutiset.fi/a/venajalla-myonnetaan-pietari-on-nyt-soda…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos esimerkiksi Kotkassa asuu virallisesti 2000 venäjän kansalaista niin ehkä ne dronet etsi heitä !
epäviralliset päälle, ne jotka asuu niitten 2000 virallisen kämpissä
-kotkalainen-
Niin Helsingissä samoin että kaksiossa voi olla hotelli missä 20 venäläistä .
Ne on ostelleet asuntoja siihen tyyliin että on jopa kymmenittäin omistajia samoilla huoneistoilla, siten saivat maahantulooikeuden ja edelleen muihin maihin täältä matkaansa jatkaen.Nyttemmin ei enää ole löytynyt niistä kymmenistä osaomistajista maksajaa vastikkeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksi siinä rajan lähellä olevassa talossa asuu usein muumaalaisia ja venäjän kansalaisia .
Asun Virolahdella, täällä asuu yllättävän vähän venäläistaustaisia vaikka raja on vieressä.
Virolahdelta oli juuri tälläinen uutinen, aina löytyy uusi rysssssä uudeksi omistajaksi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4f280cc7-9735-4ef1-b54f-6b83c8a63c4a
No, miten idiootti-ap loukkaantui?
Rysssssäntrolli on huolissaan Suomen ilmatilanloukkauksista, jotenkin söpöä, varsinkin kun niitten omatekemät on vähentyneet olemattomiin Natojäsenyyden myötä
Kysyntää YK miksi ne siirtää pakkosiirtolaisia venäjän naapurimaihin .
Kontulajakomäki tasan 20 vähintään per asunto kirjoilla tai ei kirjoilla mut asuu . Riippuu .
YK toi Itä-Suomen venäjän rajalle Ukrainan evakkoja vasta anotto kesku - kseen ! Sehän ystävällistä on .
On siinä ihmettä kun Lappeenrannan venäläiset kutoo villasukkia Ukrainan venäläisille .
Niin Helsingissä samoin että kaksiossa voi olla hotelli missä 20 venäläistä .