Mistä triggeröidyt?
Minä pidän mölyt mahassani, mutta triggeröidyn hiljaa sisäisesti neonväritukista, sonninrenkaista ja löyhkävesipilvistä.
Entä te?
Kommentit (47)
Lasten kiukkuparkuminen on kyllä se mikä saa jotenkin kiukun pintaan. Ja muutenkin se hirveä huutaminen minkä vaan annetaan jatkua kun ei saa kieltää olemaan hiljaa.
Tätä en ole sietänyt koskaan enkä ikinä voisi kuvitella että työskenteleisin jossain päiväkodissa.
Rajattomasta käytöksestä. Omalle reviirille tunkeutumisesta. Tässä taustalla aiemmin kokemani paska kohtelu, mistä ei ollut olosuhteista johtuen ulospääsyä. Nykyään olen erittäin tarkka rajoistani. Tämä sisältää paljon eri asioita.
Likaiset epäsiistit ihmiset vanhoissa kulahtaneissa rytkyissä jotka on ehkä likaisetkin, siihen vielä kitketä hien haju, saa kyllä jonkun triggerpisteen aktivoitumaan. Hyi saat...na.
Tyhmät juntit ja sivistymättömät ihmiset jotka käyttäytyy vieläpä uhmakkaasti koulutettuja sivistyneitä ihmisiä kohtaan on kyllä asia josta triggeröidyn. Pelkään, että esim töissä joku päivä en pysty hillitsemään itseäni ja suustani pääsee jotain epäasiallista.
Sama mulla toi ex ystäväni ja vanhan äitini jatkuva puheeni keskeytys. Ihan hirveetä kun aloitat jostain asiasta ja 2 lauseen jälkeen he varastavat puheenvuoron, äitini vielä oikein huutaa että saa minut vaikenemaan, eikä se edes tajua olla hiljaa vaikka sanon että oota oota ku sanon loppuun, kohta sama tilanne eikä se koskaan palaa siihen mitä minä sanoin vaan jatkaa omasta näkökulmasta puhumista.
Ihan samat oireet jo eläkkeelle jääneellä ystävälläni. Johtunee varmaan jo jostain aivorappeumasta mutta myös itsekeskeisyydestä minä minä minä ja minun asiani, muiden asiat ei kiinnosta tippaakaan eikä jaksa kuunnella yhtään muita. Ihan hiton ärsyttävää ja mielestäni myös jotenkin loukkaavaa kun toinen ei kuuntele yhtään ja itse joudut olemaan 90% tapaamisesta kuuntelijana.
Siitä kun joku puhuu usein, toistuvasti ja systemaattisesti mun puheen päälle. Se kertoo minulle että hän pyrkii jotenkin dominoimaan tai vaientamaan minua ja sekös sieppaa jonnekin syvälle oikein kunnolla. En tiedä johtusko ihan siitä että -70 luvun autoritäärisen, hyvin kurinalaisen ja jopa tyranniluonteisen äitini kasvattamana en ole saanut tuoda omia asioota esille en siis ole tullut kuulluksi on vain pitänyt totella sitä mitä äiti sanoi. Samahan jatkui koulussa, tuolloin niin ala-kuin yläasteellakin oli aika hurjan kova kuri (tosin siitä oli etuakin nykypäivään verraten) mutta se että saa puhua vain kysyttäessä eikä mitään mielipiteitä saanut edes tuoda esille on varmaan jättänyt jonkunmoisen aukon. Samoin muutamankin kerran on ollut työpaikoilla sellainen esihenkilö joka ei kysellyt keltään mitään, kertoi asist eikä suvainnut sitä että joku esitti omia mielipiteitään, kuin ala-asteen opettaja, johti todella tyrannimaisella otteella.