Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähestyn yö elämässä vain niitä naisia jotka lähettää signaaleja.

Vierailija
02.05.2026 |

Jos näitä signaaleja ei ollenkaan näy, jätän naisen rauhaan. Mielestäni reilu peli kaikille?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen yökerhoissa? Onko niitä vielä jossain?

Siellä käy maksulliset.

Vierailija
22/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen yökerhoissa? Onko niitä vielä jossain?

Siellä käy maksulliset.

Tinder - laiskistunutta väkeä hämmästyttää se, että ihmiset edelleen tutustuvat toisiinsa baareissa, yökerhoissa, tansseissa jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen samoin. Mulla on päässä sellainen antenni jossa vilkkuu punainen valo. Kun se valo vilahtaa vihreänä, niin tiedän naisen antaneen minulle signaalin. Sit mä katson sitä hypnoottismagneettisella katseella ja se nainen on niinkuin sit mun varaama. Mä varaan useemman naisen jotta on valinnanvaraa. Täs laitteessa on vielä vähän säätämistä. Se on ehkä liian kovalla teholla kun ne naiset valittaa usein päänsärkyä tai huonovointisuutta ja ne joutuu lähtemään pois. Mut kyl tää toimiii kunhan vähän säädän tehoja.

Vierailija
24/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään lähikaupassa, ja olen lähes varma, että yksi pihalla olleista ruokaroboista vilkaisi minua pahansuovasti.

Oliko uros vai naaras ruokarobo? Näiden kanssa pitää olla tosi tarkkana, mitä signaaleja lähettävät. Ja jos ruokarobo vilkaisee pahansuovasti, niin tee ilmoitus kaupalle ja heti? Ja myös kuluttajan suojaan ja sen jälkeen poliisille ilmoitus. Näistä ei kyllä ikinä ota selvää, että saattavatko olla myös väkivaltaisia?! 

Mutta siis aloitukseen, niin älä lähde ruokarobon matkaan heti, vaan tutustu ensin muutaman kk ajan ja jutelkaa ensin kaikista maailman aiheista esim. arvoista jne. 

Vierailija
25/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen samoin. Mulla on päässä sellainen antenni jossa vilkkuu punainen valo. Kun se valo vilahtaa vihreänä, niin tiedän naisen antaneen minulle signaalin. Sit mä katson sitä hypnoottismagneettisella katseella ja se nainen on niinkuin sit mun varaama. Mä varaan useemman naisen jotta on valinnanvaraa. Täs laitteessa on vielä vähän säätämistä. Se on ehkä liian kovalla teholla kun ne naiset valittaa usein päänsärkyä tai huonovointisuutta ja ne joutuu lähtemään pois. Mut kyl tää toimiii kunhan vähän säädän tehoja.

Sorry, sinulla taitaa tosiaan olla viallinen antenni, koska naisilla on paremmat laitteet tähän, joka eroittaa nämä monien naisten saalistajat. Mulla ainakin ihan luxus malli ja toki erittäin kallis oli, mutta erottaa heti kaiken näistä monisaalistajista. Ja nämä näkee heti, jos miehellä vilkkuu koko ajan vihreää valoa. Oletko miettinyt, että sun laite on ehkä säädetty alienin kaltaisille? 

Vierailija
26/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä lähettelenkin savumerkkejä peräpäästäni, koska haluan viestiä vain intiaaneille. Kas tällä viisii näin > 🏃‍💭💭💭💭

Siitä tunnistaa todella kuuman naisen kun siltä tulee savumerkkejä perästä. 

Mun emäntä pieraisi mun naamalle aamulla.

Vierailija
27/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, sinulla taitaa tosiaan olla viallinen antenni, koska naisilla on paremmat laitteet tähän, joka eroittaa nämä monien naisten saalistajat. Mulla ainakin ihan luxus malli ja toki erittäin kallis oli, mutta erottaa heti kaiken näistä monisaalistajista. Ja nämä näkee heti, jos miehellä vilkkuu koko ajan vihreää valoa. Oletko miettinyt, että sun laite on ehkä säädetty alienin kaltaisille? 

Mä pidän isosilmäisistä naisista jotka osaa tulkita mun astraalitason energiavärähtelyjä. 

Vierailija
28/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos nainen tulee pöytään viereen istumaan niin se on merkki siitä että nainen haluaa yhden yön juttua. Monta kertaa niin käynyt ja pian nainen voi sanoa lähdenkö sen luokse jatkoille.

Vierailija
29/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä lähettelenkin savumerkkejä peräpäästäni, koska haluan viestiä vain intiaaneille. Kas tällä viisii näin > 🏃‍💭💭💭💭

Kiitos aamun nauruista!

Olkaatten hyvä vaan🌞

T. 🏃‍💭💭💭💭

Vierailija
30/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂😂😂

T. 🏃‍💭💭💭💭

Vierailija
31/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä tilannetajulla ja tunneälyllä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
32/32 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tässä kuvassa ole mies??

On. Pitäis olla nainen, mutta muuttuu jostain syystä mieheksi matkalla🤷‍

T. 🏃‍💭💭💭💭