Sinkkunaisten jatkuva puhe miehistä kyllästyttää
Olen itsekin sinkku ja minulla useita ystäviä jotka ovat eronneet ja etsivät uutta suhdetta. Joka ikinen jauhaa jatkuvasti miehistä ja deiteistä eikä mistään muusta. Kuuntelen noin 3 ystävän deittijuttuja joten olen kuullut aivan liian monesta jussista, jaakosta ja jannesta. Ne EIVÄT KIINNOSTA MINUA. Mutta jostain kumman syystä nämä ystävät eivät osaa puhua mistään muusta; ei politiikasta, ei ajankohtaisista asioista, ei harrastuksista...Miehistä vaan jatkuvasti. En oikeasti ikinä ole onnistunut löytämään sellaisia naisystäviä joiden koko elämä ei pyöri miesten ympärillä. Ja ollaan sentään jo keski-ikäisiä. Mikä vattu siinä on!!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Yksi esimerkki vielä. Jatkuva obsessointi mitä mies ajattelee ja miten suhde tulee kehittymään. Sitten se romahtaminen ja itku kun ei kehity. Ja taas sama ralli pian uuden kohteen kanssa. Ovatko nää jotain suhdeaddikteja/läheisriippuvaisia kaikki vai mikä niitä riivaa? t. Ap
Miksi sinun pitäisi tietää mistä johtuu. Keskity omaan elämääsi ja jätä muiden elämän ihmettely niin sinullakin on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin he ovat sinkkunaisia vaan YH-naisia tai muita jätettyjä naisia kuten ikänaisia tai wanhusnaisia.
T:AP (mies).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikea uskoa että olen nainen? Alan kyllä itsekin epäillä olenko autisti kun näköjään kukaan ei samaistu tähän. Kai kaikki muut naiset sitten tyytyväisinä lässyttää koko elämänsä miehistä eikä se ketään häiritse. Minua oikeasti häiritsee. t. ap
Höpö höpö. Läheskään kaikki, ei edes suurin osa naisista puhu miehistä. Olet ajautunut seuraan jossa puhutaan tai sitten vaan kuvittelet ihan kaiken. Tosiaan sinua ei usko naiseksi monesta eri syystä.
No tämä on minun kokemukseni. Parisuhteessa olevat eivät puhu niin paljon miehistään, ainakaan jos suhde kestänyt kauan. Mutta nää sinkut ja parisuhteen etsijät on sietämättömiä. Minulla on sitten ollut tosi huono tuuri kun näitä useampi on päätynyt kaveripiiriin. Taidan lempata jokaisen, koska en vaan pysty enää. t. Ap
Ryhdy saarnaamaan heille evan geeliumia maunomattila-nuotilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi esimerkki vielä. Jatkuva obsessointi mitä mies ajattelee ja miten suhde tulee kehittymään. Sitten se romahtaminen ja itku kun ei kehity. Ja taas sama ralli pian uuden kohteen kanssa. Ovatko nää jotain suhdeaddikteja/läheisriippuvaisia kaikki vai mikä niitä riivaa? t. Ap
Miksi sinun pitäisi tietää mistä johtuu. Keskity omaan elämääsi ja jätä muiden elämän ihmettely niin sinullakin on helpompaa.
No vähän on vaikeaa keskittyä omaan elämään kun saan näitä jatkuvasti kuunnella! Ja ilmeisesti olen liian kiltti ihminen kun en suoraa saa sanottua että olisivat hiljaa. t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä vinkki, kiitos! :D t. Ap
Ei noin voimakas "mieshulluus" aikuisilla naisilla kuulosta tyypilliseltä deittailukokemusten vaihdolta. Ennemmin tulee mieleen hyperfiksoituminen miehiin. Pakkomielteistä se ainakin on. Ovatko nämä sinkkuystäväsi muutenkin helposti hurahtavaa sorttia ja sellaisia, jotka rakentavat koko elämänsä milloin minkäkin fiksaationsa ympärille?
Vierailija kirjoitti:
Ei noin voimakas "mieshulluus" aikuisilla naisilla kuulosta tyypilliseltä deittailukokemusten vaihdolta. Ennemmin tulee mieleen hyperfiksoituminen miehiin. Pakkomielteistä se ainakin on. Ovatko nämä sinkkuystäväsi muutenkin helposti hurahtavaa sorttia ja sellaisia, jotka rakentavat koko elämänsä milloin minkäkin fiksaationsa ympärille?
Eipä heillä muita fiksaatioita ole ollut, miehet on ainoa ja jatkuva. Muita milenkiinnon kohteita ei elämässä ole. Itse epäilen että läheisriippuvaisia. t. Ap
Iltaa mammoille.
Naiselle hän sanoi:– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä vinkki, kiitos! :D t. Ap
Eikö vähä niinki, mutta kaikki tyyni...siinä..ssssitte & pöhölön
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille.
Naiselle hän sanoi:– Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat,
ja kivulla sinä olet synnyttävä lapsesi.
Kuitenkin tunnet halua mieheesi,
ja hän pitää sinua vallassaan.
Montakohan lasta saikaan alkuäitimme Eeva synnyttää kivuttomasti ja oksentelematta olla raskausaikansahhi vissiin
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa etsiä ystäviä lesboista tai autistinaisista. Me emme jauha miehistä. 🙂👍
Tämäkään tosin ei ole täysin toimiva taktiikka, sillä minä autistinaisena jauhan kuitenkin fiktiivisistä miehistä. 😅
(Ja näköjään itse Saatanakin antoi tälle viestille hyväksyntänsä, kun tarkistusnumero oli 666.)
Naisetko tietävät milloin mies kirjoittaa, tai milloin nainen? Miten tuollainen kyky on saavutettu? Voisi tekoälyä kouluttaa!
Vierailija kirjoitti:
Naisetko tietävät milloin mies kirjoittaa, tai milloin nainen? Miten tuollainen kyky on saavutettu? Voisi tekoälyä kouluttaa!
Av-palstan korkeampi koulu.
No hälveddi, onhan se seksi ja läheisyys nyt elämässä kaikkein tärkeintä. Kaikki muu on sublimaatiota tai kompensaatiota. Paitsi hyvä safka, tietty.
Vierailija kirjoitti:
Laita pullaa korviin. Tai rusinat. Tai sinitarraa.
Sinitarra uuniin?
Tuskin he ovat sinkkunaisia vaan YH-naisia tai muita jätettyjä naisia kuten ikänaisia tai wanhusnaisia.