Miten hyväksyä ettei saa enää parisuhdetta kun on mielenterveysongelmia
Kommentit (26)
Kamalaahan se on. Jotkut sanoo, että etsi parisuhde toisen mielenterveysongelmaisen kanssa, mutta sekin ajatus on kaamea
Lue vaikka jotain munkkitarinoita. Moni valitsee sen tien ihan vapaaehtoisesti ja nauttii siitä. Tarvitset vaan uutta perspektiiviä elämään ja aen iloihin
Paranna mielenterveysongelmasi, niin itse tein.
Yritä keksiä muuta tekemistä kun sen asian pohtiminen.
Ainakun itsellä tulee tuollaista paska ajatusta mieleen. Yritän keksiä muuta ajateltavaa ja tekemistä. Aina IHAN aina se siirtyy pois se ajatus ja muut ajatukset tulee tilalle. Toisina päivinä menee kauemmin mitä toisina mutta aina ne ajatukset siirtyy muualle.
Älä luovu toivosta, ei MTO:t ole mikään este parisuhteelle.
Tj50
Suremalla menetyksen. Valitsemalla rakastaa itseään, vaikka väkisin jos tuntuu, ettei muka ole rakkauden arvoinen. Keksimällä loppuajalle muuta tekemistä, johon uppoutua.
Eipä taida minullakaan koskaan sellaista ihmettä tapahtua, että minut näine ominaisuuksineni hyväksyisi ja jopa rakastaisi, vaikka tervepäinen nainen olenkin. Olen vain tylsä ja nähtävästi muuten omituinen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakun itsellä tulee tuollaista paska ajatusta mieleen. Yritän keksiä muuta ajateltavaa ja tekemistä. Aina IHAN aina se siirtyy pois se ajatus ja muut ajatukset tulee tilalle. Toisina päivinä menee kauemmin mitä toisina mutta aina ne ajatukset siirtyy muualle.
Itsekusetus on parasta.
Itse esitän tervettä ja syön lääkkeeni. Kenenkään ei tarvitse tietää ja voin deittailla ihan normaalisti. Suurempi este on mun lapset.
T. masennus ja ocd
kyse on varmaan kysynnän ja tarjonnan laista. Millaista naista haet?
Jos etsit kaunista, itseäsi paljon nuorempaa ja selväjärkistä naista, hänellä on niin paljon ottajia muitakin kuin sinä, että ei onnistu.
Ajattele asia toisinpäin - sen naisen kannalta. Millainen nainen haluaisi sinut ja valitse kohderyhmääksi ne.
Mistä sä näät tulevaisuuteen ettet saa parisuhdetta? Mikään ei ole varmaan vaikka noin ennustaisitki itelles :D
Vierailija kirjoitti:
Jos etsit kaunista, itseäsi paljon nuorempaa ja selväjärkistä naista, hänellä on niin paljon ottajia muitakin kuin sinä, että ei onnistu.
Ajattele asia toisinpäin - sen naisen kannalta. Millainen nainen haluaisi sinut ja valitse kohderyhmääksi ne.
Ex käytti henkistä väkivaltaa. Nyt leuhkii että laihtunut jo 15kg ja laittaa itsensä kuntoon.
Ap, joka on nainen
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin itsekin pitää olla kyseisestä ihmisestä viehättynyt.. Eikä mitään pakkotyytymistä..
Syö lääkkeesi, lihoa, erakoidu, sekoa, käy osastolla ja repeat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekusetus on parasta.
Tää kaveri märisee samasta asiasta varmaan 24/7 joka minuutti.
Vierailija kirjoitti:
Kamalaahan se on. Jotkut sanoo, että etsi parisuhde toisen mielenterveysongelmaisen kanssa, mutta sekin ajatus on kaamea
Minulla on mielenterveysongelma ja pakkohoidossa on kyllä ollut sekopäitä naisia, yksi oli kyllä tosi kiva sellanen pieni ja hoikka joks kasvatti kannabista, hän tykkäsi minusta, olisi silloin pitänyt yrittää saada parisuhde hänen kanssa pakkohoidossa, jos näen tämän naisen jossain niin menen juttelemaan ja pyydän numeron
Itsari kerrallaan. Toistaiseksi kukaan ei ole päässyt numeroon 2...