Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin katsomassa MICHAEL-elokuvan ja elokuva oli aivan loistava

Vierailija
02.05.2026 |

Elokuva oli todella mielenkiintoinen, hyvin tehty, loistavat näyttelijät ja sisälsi monia upeita musiikkiesityksiä.

Onko muut käyneet katsomassa?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Tästäkin kommentista näkee miten hyvin media on aivopessyt ajojahdillaan ihmiset. Michael on todettu 100% syyttömäksi. Kaikki syytökset olivat täysin perättömiä ja lapset, joiden vanhemmat keksivät nyhtää supertähdeltä rahaa, totesivat alunperin itsekin, että Michael ei ole tehnyt heille mitään seksuaalista. Riittävästi kun istuttaa ajatusta seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsen päähän, alkaa hän itsekin uskoa siihen.

Katselin Netflixiin juuri tulleen dokumentin, kappas kun tuli samaan aikaan kuin leffa. Mustamaalaaminen siis jatkuu vaikka on jo haudattukin. Dokkarissakin oli sopivasti leikattu kohtauksia pois niin että antoi täysin erilaisen kuvan Michaelista, eli ei kannata tehdä johtopäätöksiä tämän perusteella. Kokonaiskuvan näkee kun kuulee molempia osapuolia ja seuraa yksityiskohtia mitkä ovat ristiriidassa keskenään. 

Samaa mieltä. Yhä edelleen pitää näköjään mustamaalata. Aika törkeästi tehty dokumentti, hyvin asenteellinen. 

Vierailija
22/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Michael on syytön!

Vaikka Michael ei olisi eläessään koskenut noihin lapsiin seksuaalisessa mielessä, olisi hän silti tehnyt emotionaalista tuhoa. Hän otti hauraassa perhetilanteessa olevia lapsia hyvin intensiiviseen ystävyyteen, piti heitä hetken leluinaan ja sitten hylkäsi heidät ja otti toisia, nuorempia tilalle. Tuo on henkistä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuva loppuu aikakauteen joka oli ennen niitä lapsiin sekaantumis syytteitä. Nerokkaasti tehty, ettei vaan jouduttu käsittelemään niitä asioita elokuvassa vaan saatiin taas herra näyttämään hyvältä ja ihailtavalta maailmantähdeltä.

Liittyy jo ysärillä tehtyyn sopimukseen ettei tätä Chandleria saa mainita ja olla missään elokuvassa. Olivat kuvanneet kohtaukset, mutta joutuivat jättämään leffasta pois. Perehtykää asiaan ennen mustamaalaamista.

Vierailija
24/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin todennäköisesti tämä on se versio minkä tulevat sukupolvet hänestä muistavat. Oikeusjutut unohtuu.

Ja hyvä niin sillä se oli aivan älytön syyttömän ihmisen ajojahti. Hänet on todettu syyttömäksi kaikkiin 14  syytteeseen ja rahanahneet aikuiset jäivät ilman korvauksia. Michaelin siviilisyytteen takia lakiin tehtiin jopa muutos, että siviilisyyte ei ole mahdollinen ennen rikossyytettä, sillä niin moni syytön suostuu sovitteluun säästyäkseen jopa vuosien oikeustaistelusta, mikä tulisi kalliiksi ja minkä venyessä maine ja ura tuhoutuu. 

Vierailija
25/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Michael on syytön!

Vaikka Michael ei olisi eläessään koskenut noihin lapsiin seksuaalisessa mielessä, olisi hän silti tehnyt emotionaalista tuhoa. Hän otti hauraassa perhetilanteessa olevia lapsia hyvin intensiiviseen ystävyyteen, piti heitä hetken leluinaan ja sitten hylkäsi heidät ja otti toisia, nuorempia tilalle. Tuo on henkistä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä.

Ota selvää asioista. Lapset perheineen ITSE hakeutuivat ja kinusivat Michaelin luokse. Tästä puhuvat myös muut todistajat. Vanhemmat ITSE antoivat lasten yöpyä siellä, eikä siellä tapahtunut mitään sellaista mistä ollut syytettynä, todisteita ei ole. Siis mieti että hänen alapäänsäkin on kuvattu ja se jos mikä ei ole todiste, niin kumma kyllä ei mennyt sekään läpi oikeudessa. Halooooooo.

Vierailija
26/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Tästäkin kommentista näkee miten hyvin media on aivopessyt ajojahdillaan ihmiset. Michael on todettu 100% syyttömäksi. Kaikki syytökset olivat täysin perättömiä ja lapset, joiden vanhemmat keksivät nyhtää supertähdeltä rahaa, totesivat alunperin itsekin, että Michael ei ole tehnyt heille mitään seksuaalista. Riittävästi kun istuttaa ajatusta seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsen päähän, alkaa hän itsekin uskoa siihen.

Katselin Netflixiin juuri tulleen dokumentin, kappas kun tuli samaan aikaan kuin leffa. Mustamaalaaminen siis jatkuu vaikka on jo haudattukin. Dokkarissakin oli sopivasti leikattu kohtauksia pois niin että antoi täysin erilaisen kuvan Michaelista, eli ei kannata tehdä johtopäätöksiä tämän perusteella. Kokonaiskuvan näkee kun kuulee molempia osapuolia ja seuraa yksityiskohtia mitkä ovat ristiriidassa keskenään. 

Samaa mieltä. Yhä edelleen pitää näköjään mustamaalata. Aika törkeästi tehty dokumentti, hyvin asenteellinen. 

Jos jokin oli törkeästi tehty, niin Michaelin tekemiset lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuva loppuu aikakauteen joka oli ennen niitä lapsiin sekaantumis syytteitä. Nerokkaasti tehty, ettei vaan jouduttu käsittelemään niitä asioita elokuvassa vaan saatiin taas herra näyttämään hyvältä ja ihailtavalta maailmantähdeltä.

Liittyy jo ysärillä tehtyyn sopimukseen ettei tätä Chandleria saa mainita ja olla missään elokuvassa. Olivat kuvanneet kohtaukset, mutta joutuivat jättämään leffasta pois. Perehtykää asiaan ennen mustamaalaamista.

Lisäksi tämän Chandlerin perhe oli kunnon huijariperhe. Ei ollut Michael ensimmäinen jota syyttivät seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Muilta eivät vaan olleet saaneet rahaa nyhdettyä kun eivät olleet rikkaita ja kuuluisia. Michael olisi halunnut viedä asian rikosoikeuteen todistaakseen syyttömyytensä, mutta hänen lakimiehensä kehottivat sopimaan, jotta asia jäisi nopeasti taakse. Se oli virhe, sillä sen seurauksena tulikin sitten nämä muut syyttelijät kun haistoivat rahan.

Vierailija
28/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Tästäkin kommentista näkee miten hyvin media on aivopessyt ajojahdillaan ihmiset. Michael on todettu 100% syyttömäksi. Kaikki syytökset olivat täysin perättömiä ja lapset, joiden vanhemmat keksivät nyhtää supertähdeltä rahaa, totesivat alunperin itsekin, että Michael ei ole tehnyt heille mitään seksuaalista. Riittävästi kun istuttaa ajatusta seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsen päähän, alkaa hän itsekin uskoa siihen.

Katselin Netflixiin juuri tulleen dokumentin, kappas kun tuli samaan aikaan kuin leffa. Mustamaalaaminen siis jatkuu vaikka on jo haudattukin. Dokkarissakin oli sopivasti leikattu kohtauksia pois niin että antoi täysin erilaisen kuvan Michaelista, eli ei kannata tehdä johtopäätöksiä tämän perusteella. Kokonaiskuvan näkee kun kuulee molempia osapuolia ja seuraa yksityiskohtia mitkä ovat ristiriidassa keskenään. 

Samaa mieltä. Yhä edelleen pitää näköjään mustamaalata. Aika törkeästi tehty dokumentti, hyvin asenteellinen. 

Jos jokin oli törkeästi tehty, niin Michaelin tekemiset lapsille.

Mitä se muka teki?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Michael on syytön!

Vaikka Michael ei olisi eläessään koskenut noihin lapsiin seksuaalisessa mielessä, olisi hän silti tehnyt emotionaalista tuhoa. Hän otti hauraassa perhetilanteessa olevia lapsia hyvin intensiiviseen ystävyyteen, piti heitä hetken leluinaan ja sitten hylkäsi heidät ja otti toisia, nuorempia tilalle. Tuo on henkistä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä.

Ota selvää asioista. Lapset perheineen ITSE hakeutuivat ja kinusivat Michaelin luokse. Tästä puhuvat myös muut todistajat. Vanhemmat ITSE antoivat lasten yöpyä siellä, eikä siellä tapahtunut mitään sellaista mistä ollut syytettynä, todisteita ei ole. Siis mieti että hänen alapäänsäkin on kuvattu ja se jos mikä ei ole todiste, niin kumma kyllä ei mennyt sekään läpi oikeudessa. Halooooooo.

Ai lapsia saa groomata, jos he itse hakeutuvat luoksesi, eivätkä vanhemmatkaan vastusta. Olet joko tosi naiivi tai tosi ilkeä.

Vierailija
30/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuva loppuu aikakauteen joka oli ennen niitä lapsiin sekaantumis syytteitä. Nerokkaasti tehty, ettei vaan jouduttu käsittelemään niitä asioita elokuvassa vaan saatiin taas herra näyttämään hyvältä ja ihailtavalta maailmantähdeltä.

Liittyy jo ysärillä tehtyyn sopimukseen ettei tätä Chandleria saa mainita ja olla missään elokuvassa. Olivat kuvanneet kohtaukset, mutta joutuivat jättämään leffasta pois. Perehtykää asiaan ennen mustamaalaamista.

Lisäksi tämän Chandlerin perhe oli kunnon huijariperhe. Ei ollut Michael ensimmäinen jota syyttivät seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Muilta eivät vaan olleet saaneet rahaa nyhdettyä kun eivät olleet rikkaita ja kuuluisia. Michael olisi halunnut viedä asian rikosoikeuteen todistaakseen syyttömyytensä, mutta hänen lakimiehensä kehottivat sopimaan, jotta asia jäisi nopeasti taakse. Se oli virhe, sillä sen seurauksena tulikin sitten nämä muut syyttelijät kun haistoivat rahan.

Samaa mieltä. Näkivät että sopimusten kautta hekin saisivat nyhdettyä helposti rahaa, koska niin oli ennenkin käynyt. Sama tapahtunut uudelleen ja uudelleen, ja ennen Michaelin puolella olevat "uhrit" alkoivat nyhtäämään miljoonia korvauksia perikunnalta vuodesta 2020 lähtien ainakin. Epstein jupakan jälkeen, kas vain. Helppo homma kun itse syytetty ei ole enää edes elossa puolustaakseen itseään. Yksi korvaussumma mitä vaativat oli yli 200milj. Missä todisteet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Michael on syytön!

Vaikka Michael ei olisi eläessään koskenut noihin lapsiin seksuaalisessa mielessä, olisi hän silti tehnyt emotionaalista tuhoa. Hän otti hauraassa perhetilanteessa olevia lapsia hyvin intensiiviseen ystävyyteen, piti heitä hetken leluinaan ja sitten hylkäsi heidät ja otti toisia, nuorempia tilalle. Tuo on henkistä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä.

Ota selvää asioista. Lapset perheineen ITSE hakeutuivat ja kinusivat Michaelin luokse. Tästä puhuvat myös muut todistajat. Vanhemmat ITSE antoivat lasten yöpyä siellä, eikä siellä tapahtunut mitään sellaista mistä ollut syytettynä, todisteita ei ole. Siis mieti että hänen alapäänsäkin on kuvattu ja se jos mikä ei ole todiste, niin kumma kyllä ei mennyt sekään läpi oikeudessa. Halooooooo.

Ai lapsia saa groomata, jos he itse hakeutuvat luoksesi, eivätkä vanhemmatkaan vastusta. Olet joko tosi naiivi tai tosi ilkeä.

Miten hän groomasi?

Vierailija
32/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Tästäkin kommentista näkee miten hyvin media on aivopessyt ajojahdillaan ihmiset. Michael on todettu 100% syyttömäksi. Kaikki syytökset olivat täysin perättömiä ja lapset, joiden vanhemmat keksivät nyhtää supertähdeltä rahaa, totesivat alunperin itsekin, että Michael ei ole tehnyt heille mitään seksuaalista. Riittävästi kun istuttaa ajatusta seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsen päähän, alkaa hän itsekin uskoa siihen.

Katselin Netflixiin juuri tulleen dokumentin, kappas kun tuli samaan aikaan kuin leffa. Mustamaalaaminen siis jatkuu vaikka on jo haudattukin. Dokkarissakin oli sopivasti leikattu kohtauksia pois niin että antoi täysin erilaisen kuvan Michaelista, eli ei kannata tehdä johtopäätöksiä tämän perusteella. Kokonaiskuvan näkee kun kuulee molempia osapuolia ja seuraa yksityiskohtia mitkä ovat ristiriidassa keskenään. 

Samaa mieltä. Yhä edelleen pitää näköjään mustamaalata. Aika törkeästi tehty dokumentti, hyvin asenteellinen. 

Jos jokin oli törkeästi tehty, niin Michaelin tekemiset lapsille.

Michael rakasti lapsia puhtaasti. Sen näkee myös siitä miten lapset hakeutuu hänen luokseen ja nauttii hänen seurastaan. Kukaan hyväksikäytön uhri ei hakeudu ja halua päästä yhä uudelleen yöksi tämän luo. Et ole ilmeisesti nähnyt mitään niitä videoita, missä Michael leikkii sydämensä kyllyydestä lasten kanssa heidän tasollaan. 

Ihmiset, jotka yhä tänä päivänä väittää hyväksikäyttöjen tapahtuneen, on hyvä esimerkki siitä kun media on saanut liikaa valtaa eikä ihmisillä ole mielenkiintoa ottaa itse asioista selvää vaan luottaa sokeasti siihen mitä heille syötetään totena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältääkö elokuva henkistä tai fyysistä väkivaltaa? 8 vuotiaan kanssa  voisiko yhdessä katsoa? On kova Jackson-fani ja ikä ei riitä leffateatteriin mutta jos ostaisi kun tulee. 

Vierailija
34/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Michael on syytön!

Vaikka Michael ei olisi eläessään koskenut noihin lapsiin seksuaalisessa mielessä, olisi hän silti tehnyt emotionaalista tuhoa. Hän otti hauraassa perhetilanteessa olevia lapsia hyvin intensiiviseen ystävyyteen, piti heitä hetken leluinaan ja sitten hylkäsi heidät ja otti toisia, nuorempia tilalle. Tuo on henkistä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä.

Ota selvää asioista. Lapset perheineen ITSE hakeutuivat ja kinusivat Michaelin luokse. Tästä puhuvat myös muut todistajat. Vanhemmat ITSE antoivat lasten yöpyä siellä, eikä siellä tapahtunut mitään sellaista mistä ollut syytettynä, todisteita ei ole. Siis mieti että hänen alapäänsäkin on kuvattu ja se jos mikä ei ole todiste, niin kumma kyllä ei mennyt sekään läpi oikeudessa. Halooooooo.

Ai lapsia saa groomata, jos he itse hakeutuvat luoksesi, eivätkä vanhemmatkaan vastusta. Olet joko tosi naiivi tai tosi ilkeä.

Miten hän groomasi?

Esimerkiksi pitämällä sängyssään, ostamalla kalliita lahjoja, jopa kihlasormuksen. Ei kellään soita mitään kelloja, että aikuinen mies tarvitsee sänkyynsä pikkupoikia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältääkö elokuva henkistä tai fyysistä väkivaltaa? 8 vuotiaan kanssa  voisiko yhdessä katsoa? On kova Jackson-fani ja ikä ei riitä leffateatteriin mutta jos ostaisi kun tulee. 

Tuon ikäisethän se silloin aikoinaan Jacksonia fanitti, ikävä kyllä.

Vierailija
36/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri sitä sukupolvea, joka kuuli aina niitä vitsejä miten Jackson on pedofiili ja niiden perusteella kieltämättä uskoin sen olevan totta. 

Vasta kun Jackson kuoli ja hänestä tuli pitkä dokumentti televisiosta, tajusin hänen olleen vähän erikoinen mutta harmittomalla tavalla. Sitä on tietysti vaikea uskoa tanssiliikkeiden perusteella mutta selvästi hän oli aseksuaali. Tietenkin hän kutsui lapsia lomalle luokseen, koska omisti huvipuiston ja eläintarhan. Hän halusi tarjota lapsille parempia kokemuksia kuin oli itse saanut lapsena. Kylässä olleet lapset seurasivat häntä yllättäen jopa kylpyhuoneeseen ja perheet hoksasivat keinon nyhtää rahaa pedofiilisyytöksillä. Yhtään tuomiota hän ei saanut, joten häntä ei voi väittää syylliseksi. Ja en edes ole erityisemmin fani. 

Joillekin riittää todisteeksi pedofiiliudesta ettei Jacksonilla ollut pitkää riviä tyttöystäviä kuten Elviksellä. Mutta se vain todistaa ettei hän halunnut ylläpitää kulisseja. 

Olen nähnyt elokuvasta vasta pelkkiä kuvia mutta Jaafar näyttää todella sympaattiselta. 

Vierailija
37/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat niitä täysin unohdettavia Oscarbaiting-leffoja. Kukaan ei muista Bohemian Rhapsodyä taikka muitakaan elämänkertaelokuvia palkintojenjaon jälkeen.

Jos elokuvassa jätetään käsittelemättä lapsiinsekaantuminen, on se sama kuin tehtäisiin Harvey Weinsteinista elokuva missä hehkutetaan miten hyvä tuottaja hän on, taikka Epsteinista elämänkerta missä käydään läpi kuinka tehokas pankkiiri hän on.

Täysin irvokasta. Michael Jackson oli lapsiinsekaantuja. Hyvä että kuoli. Hyvä jos kuka hyvänsä lapsiinsekaantuja kuolee.

Vierailija
38/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Tästäkin kommentista näkee miten hyvin media on aivopessyt ajojahdillaan ihmiset. Michael on todettu 100% syyttömäksi. Kaikki syytökset olivat täysin perättömiä ja lapset, joiden vanhemmat keksivät nyhtää supertähdeltä rahaa, totesivat alunperin itsekin, että Michael ei ole tehnyt heille mitään seksuaalista. Riittävästi kun istuttaa ajatusta seksuaalisesta hyväksikäytöstä lapsen päähän, alkaa hän itsekin uskoa siihen.

Katselin Netflixiin juuri tulleen dokumentin, kappas kun tuli samaan aikaan kuin leffa. Mustamaalaaminen siis jatkuu vaikka on jo haudattukin. Dokkarissakin oli sopivasti leikattu kohtauksia pois niin että antoi täysin erilaisen kuvan Michaelista, eli ei kannata tehdä johtopäätöksiä tämän perusteella. Kokonaiskuvan näkee kun kuulee molempia osapuolia ja seuraa yksityiskohtia mitkä ovat ristiriidassa keskenään. 

Samaa mieltä. Yhä edelleen pitää näköjään mustamaalata. Aika törkeästi tehty dokumentti, hyvin asenteellinen. 

Jos jokin oli törkeästi tehty, niin Michaelin tekemiset lapsille.

Michael rakasti lapsia puhtaasti. Sen näkee myös siitä miten lapset hakeutuu hänen luokseen ja nauttii hänen seurastaan. Kukaan hyväksikäytön uhri ei hakeudu ja halua päästä yhä uudelleen yöksi tämän luo. Et ole ilmeisesti nähnyt mitään niitä videoita, missä Michael leikkii sydämensä kyllyydestä lasten kanssa heidän tasollaan. 

Ihmiset, jotka yhä tänä päivänä väittää hyväksikäyttöjen tapahtuneen, on hyvä esimerkki siitä kun media on saanut liikaa valtaa eikä ihmisillä ole mielenkiintoa ottaa itse asioista selvää vaan luottaa sokeasti siihen mitä heille syötetään totena.

Et kyllä ymmärrä höykäsen pöläystä hyväksikäytöstä, sori vaan.

Vierailija
39/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Michael rakasti lapsia puhtaasti. Sen näkee myös siitä miten lapset hakeutuu hänen luokseen ja nauttii hänen seurastaan. Kukaan hyväksikäytön uhri ei hakeudu ja halua päästä yhä uudelleen yöksi tämän luo. Et ole ilmeisesti nähnyt mitään niitä videoita, missä Michael leikkii sydämensä kyllyydestä lasten kanssa heidän tasollaan.

Ihmiset, jotka yhä tänä päivänä väittää hyväksikäyttöjen tapahtuneen, on hyvä esimerkki siitä kun media on saanut liikaa valtaa eikä ihmisillä ole mielenkiintoa ottaa itse asioista selvää vaan luottaa sokeasti siihen mitä heille syötetään totena."

 

Kuinka usein vieraat miehet nukkuvat sinun lastesi kanssa samassa sängyssä kertoen rakastavansa heitä?

Vierailija
40/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa elokuvassa oli se miten hyvin oli taas maalattu musta valkoiseksi, eli oli jätetty kokonaan käsittelemättä ne lapsiin sekaantumiset ja aivan älytön huumeiden käyttö jota hän harrasti. Miihkali oli oikeasti sairas setä!

Michael on syytön!

Vaikka Michael ei olisi eläessään koskenut noihin lapsiin seksuaalisessa mielessä, olisi hän silti tehnyt emotionaalista tuhoa. Hän otti hauraassa perhetilanteessa olevia lapsia hyvin intensiiviseen ystävyyteen, piti heitä hetken leluinaan ja sitten hylkäsi heidät ja otti toisia, nuorempia tilalle. Tuo on henkistä väkivaltaa ja hyväksikäyttöä.

Ota selvää asioista. Lapset perheineen ITSE hakeutuivat ja kinusivat Michaelin luokse. Tästä puhuvat myös muut todistajat. Vanhemmat ITSE antoivat lasten yöpyä siellä, eikä siellä tapahtunut mitään sellaista mistä ollut syytettynä, todisteita ei ole. Siis mieti että hänen alapäänsäkin on kuvattu ja se jos mikä ei ole todiste, niin kumma kyllä ei mennyt sekään läpi oikeudessa. Halooooooo.

Köyhät perheet antoivat maksua vastaan lapsensa yöpyä tuon hyypiön kartanossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi