Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin katsomassa MICHAEL-elokuvan ja elokuva oli aivan loistava

Vierailija
02.05.2026 |

Elokuva oli todella mielenkiintoinen, hyvin tehty, loistavat näyttelijät ja sisälsi monia upeita musiikkiesityksiä.

Onko muut käyneet katsomassa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuva loppuu aikakauteen joka oli ennen niitä lapsiin sekaantumis syytteitä. Nerokkaasti tehty, ettei vaan jouduttu käsittelemään niitä asioita elokuvassa vaan saatiin taas herra näyttämään hyvältä ja ihailtavalta maailmantähdeltä.

Liittyy jo ysärillä tehtyyn sopimukseen ettei tätä Chandleria saa mainita ja olla missään elokuvassa. Olivat kuvanneet kohtaukset, mutta joutuivat jättämään leffasta pois. Perehtykää asiaan ennen mustamaalaamista.

Lisäksi tämän Chandlerin perhe oli kunnon huijariperhe. Ei ollut Michael ensimmäinen jota syyttivät seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Muilta eivät vaan olleet saaneet rahaa nyhdettyä kun eivät olleet rikkaita ja kuuluisia. Michael olisi halunnut viedä asian rikosoikeuteen todistaakseen syyttömyytensä, mutta hänen lakimiehensä kehottivat sopimaan, jotta asia jäisi nopeasti taakse. Se oli virhe, sillä sen seurauksena tulikin sitten nämä muut syyttelijät kun haistoivat rahan.

Samaa mieltä. Näkivät että sopimusten kautta hekin saisivat nyhdettyä helposti rahaa, koska niin oli ennenkin käynyt. Sama tapahtunut uudelleen ja uudelleen, ja ennen Michaelin puolella olevat "uhrit" alkoivat nyhtäämään miljoonia korvauksia perikunnalta vuodesta 2020 lähtien ainakin. Epstein jupakan jälkeen, kas vain. Helppo homma kun itse syytetty ei ole enää edes elossa puolustaakseen itseään. Yksi korvaussumma mitä vaativat oli yli 200milj. Missä todisteet? 

Tyypillinen vihervasemmistolainen tosiaan syyttää ja haukkuu uhreja kun tekijä on vasemmistolainen, taiteilija, toimittaja tai tulija. Silloin kyllä todisteita vaaditaan haettavaksi vähintään aikakoneella, mutta metoo-syytöksiin riittää että valkoihoinen mies kuvaa sotaelokuvan.

42/44 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältääkö elokuva henkistä tai fyysistä väkivaltaa? 8 vuotiaan kanssa  voisiko yhdessä katsoa? On kova Jackson-fani ja ikä ei riitä leffateatteriin mutta jos ostaisi kun tulee. 

Hyvin voi lasten kanssa mennä. Oli hyvä elokuva.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisältääkö elokuva henkistä tai fyysistä väkivaltaa? 8 vuotiaan kanssa  voisiko yhdessä katsoa? On kova Jackson-fani ja ikä ei riitä leffateatteriin mutta jos ostaisi kun tulee. 

Hyvin voi lasten kanssa mennä. Oli hyvä elokuva.

Voi mennä lasten kanssa - oli todella hyvä elokuva. Olen käynyt katsomassa sen nyt neljästi :-)

Vierailija
44/44 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen lämpimästi katsotaan seuraavaksi Leaving Neverlandin. Se täydentää hienosti Michaelin taiteilijakuvaa.

Katsokaa myös Netflixin uusi dokkari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi