Kävin katsomassa MICHAEL-elokuvan ja elokuva oli aivan loistava
Elokuva oli todella mielenkiintoinen, hyvin tehty, loistavat näyttelijät ja sisälsi monia upeita musiikkiesityksiä.
Onko muut käyneet katsomassa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Sisältääkö elokuva henkistä tai fyysistä väkivaltaa? 8 vuotiaan kanssa voisiko yhdessä katsoa? On kova Jackson-fani ja ikä ei riitä leffateatteriin mutta jos ostaisi kun tulee.
Hyvin voi lasten kanssa mennä. Oli hyvä elokuva.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisältääkö elokuva henkistä tai fyysistä väkivaltaa? 8 vuotiaan kanssa voisiko yhdessä katsoa? On kova Jackson-fani ja ikä ei riitä leffateatteriin mutta jos ostaisi kun tulee.
Hyvin voi lasten kanssa mennä. Oli hyvä elokuva.
Voi mennä lasten kanssa - oli todella hyvä elokuva. Olen käynyt katsomassa sen nyt neljästi :-)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi katsotaan seuraavaksi Leaving Neverlandin. Se täydentää hienosti Michaelin taiteilijakuvaa.
Katsokaa myös Netflixin uusi dokkari.
Tyypillinen vihervasemmistolainen tosiaan syyttää ja haukkuu uhreja kun tekijä on vasemmistolainen, taiteilija, toimittaja tai tulija. Silloin kyllä todisteita vaaditaan haettavaksi vähintään aikakoneella, mutta metoo-syytöksiin riittää että valkoihoinen mies kuvaa sotaelokuvan.