Vekkulein koirarotu mielestäsi?
Kommentit (60)
Kyllä corgit ovat ihania vekkuleita
Vierailija kirjoitti:
Pyhä Birma
Tämä on KISSArotu hyvä Birgitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäykky tietenkin. Aina heillä on niin kiire töihin kun kadulla näkee.
Ja se ääni on oikeasti aivan jäätävä. Piskuinen karvanakki, joka jylisee kuin tuomari.
Minä äänestän vekkuliksi harmaata norjanhirvikoiraa. Pystykorvaroduista lunkein ja itsepäisin. Pehmolelun näköinen jästipää. Pitäisi pitää kovaa jöötä mutta ei pysty, kun itkuiset ruskeat silmät tuijottavat karvaisesta naamasta.
Karvanakki, joka jylisee kuin tuomari ja jolla on aina kiire töihin.
Nyt oli kyllä kunnon kuvauksia 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhä Birma
Tämä on KISSArotu hyvä Birgitta.
Hyvä talon vahti ja osaa lisäksi raapia tarvittaessa.
Siviilissä mitä vekkelein.
Ja sä olet etnimeltäsi Rasse.
Kyllä ne on mäyräkoira ja suomenajokoira. Koiramaailman hessu hopoja.
Vierailija kirjoitti:
Mopsi tai joku muu vastaava. On niin hassun söpöä kun koira haukkoo henkeään pienestäkin XD
Ok, trolli.
Ystävällinen lapin pystykorva, naapurilla on sellainen tosi mukava leikkisä jo iäkäs koira, sitä kun rapsuttaa ja silittää se suorastaan "nauraa."
Pitbull ja muut vastaavan tyyppiset. Ovat " maailman kilteimpiä " ja halipalloja omistajiensa mukaan, mutta sitten vekkuloivat jonkun hengiltä tai muuten tohjoksi. Tämä ei tietenkään ollut millään tavalla ennakoitavissa ja tulee täytenä yllätyksenä omistajille. Näitä koiria sitten puolustellaan, että se on kaikkien muiden syy paitsi koiran itsensä se on vähintäänkin ollut sairas esim aivokasvain on hyvä selitys tapahtuneelle. Näillä vekkuleilla taitaa aivokasvain olla paljon yleisempi kuin millään muulla koiralla ja kaikilla muilla yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on mäyräkoira ja suomenajokoira. Koiramaailman hessu hopoja.
Näiden lisäksi rakastan belgianpaimenkoira malinoiseja.
Vierailija kirjoitti:
No - mäyräkoirat ovat erittäin vekkuleja, mielestäni. Ja mikäs se Frasierin isän pikkuterrierin rotu nyt onkaan ?
Frasierissa oli Jack- tai Parson Russel, kumpikin vekkuleita. Vekkuleita on myös käppänät ja kääpiöpinserit, mäyräkoirista en itse tykkää ne on hyvin usein muita koiria kohtaan riidanhaluisia.
En tiedä miksi aiemman kommenttini, hävisi oli kuulemma ilmoitettu vaikka just olin lähettämässä, niin joku ehti ilmoittaa ?
Ai niin tanskandoggit! Ne on ihan huippuja myös :D
Minä olen aina pitänyt whippeteistä ja greyhoundeista
Pyhä Birma