Mieheni ei halua vieraita kotiimme
Kommentit (65)
Tällaiset kummankin mieltymykset ja tavat on hyvä käydä läpi ennen yhteen muuttoa. Itse en myöskään halua ketään ihmisiä omaan kotiini, kun taas puolisollani käy kavereita kylässä monena iltana viikossa, joten emme asu yhdessä. Toki on muitakin syitä, mutta on tämäkin merkittävä arkeen vaikuttava tekijä.
Minä olen kylmäsit tiputtanut sellaiset ystävät pois seurastani, jotka itse kyllä tulevat minulle kylään passattavakseen, mutta itse eivät voi kutsua omaan kotiinsa, kun asuinkumppaninsa määrää, ettei heidän kotiinsa saa tulla kukaan.
Ei sen puoleen ole kaivannutkaan yksipuolisesti toimivaa ystävääni yhtään. Vuorotellen kutsutaan tai sitten ei käydä lainkaan vain toisen luona.
Onko Suomessa tosiaan näin paljon jotain friikkejä erakkoja. Kyllä minun mielestäni on ihan normaalia tavata ystäviä ja sukulaisiakin omassa kotona ja kyläillä puolin ja toisin . Kyllä olisi ihan järkyttävän tylsää elämää jos vaan kahdestaan olla möllötäisi puolison kanssa neljän seinän sisällä vuodesta toiseen. Itse pidän ihmisistä ja koska ystävänsä on voinut valita itse, niin toki haluaa heidän seurastaan nauttia aina sopivin väliajoin. En ymmärrä tuollaista "en pidä ihmisistä " asennetta. Jos tulee vaikka sota,me kaikki tarvitsemme toinen toistemme tukea ja yhteisöllisyyttä. Muuten ei ihmiskunta olisi kehittynyt yhteisöksi jos kaikki olisivat vaan sulkeutuneet omaan piiriinsä.
Jos mies ei halua vieraita, mutta sinä haluat kyläilijöitä, niinsinä siivoat, järjestät, hankit tarjottavat jne. ja miehesi saa vieraiden aikana vaikka stripata,jos se hänestä on kotona kivaa.