Miksi otat ankkahuulet, sinä kaunis nuori tyttö?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan just sun takia, ap. Että pysyt riittävän kaukana etkä tule lääppimään. Mun tyttäret teettää siitä syystä tatuointeja. Pysyvät äärioikeistolaiset kaukana.
Jaahas, emoankka. Kvaak kvaak.
No eipä tarvitse imetellä miksi tyttäristäkin tuli ankkoja. Ankkalauma kasassa?
Koska haluan näyttää pumpattavalta barbaralta, miehet tietää heti että olen helppo
Halutaan näyttää seksikkäältä.Siksi.Oletus, että miehet pitävät paksummista huulista naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Koska haluan näyttää pumpattavalta barbaralta, miehet tietää heti että olen helppo
Tämän täytyy olla ainoa selitys, sillä saa huomiota miehiltä. Ihan sellaisen pumpattavan nuken huulet
Jos olet kyllin fiksu niin jätä ihmiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ankkahuulet tekevät minkä ikäisestä tahansa hupaisan ilmestyksen. Profiili näyttää Iines Ankalta.
Mutta kun se on muotia, ja julkkiksillakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutaan näyttää seksikkäältä.Siksi.Oletus, että miehet pitävät paksummista huulista naisilla.
Sinä et päätä miksi imiset näin tekee. Älä moukka yleistä. Et tunne näitä miljoonia ympäri maailmaa. Jätä ihmiset rauhaan. 😬
Emme me päätä vaan kerromme, minkä takia tuollaisia otetaan.
Kerro sinä joku muu syy!
Minä tykkään täyteläisistä huulista. T-paidassa voisi olla myös huulten kuva ja teksti 50e/ kerta.
Jamal ja Seppo vaativat. Muuten eivät maksa.
Ankkahuulista ja tuuheista tekoripsistä lasisilmätuijotuksella tulee itsestään mt- efekti. Onko tämä tarkoituksellista?