Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

17 vuotta isänä, ja nyt minut korvataan yhdellä puhelulla. Onko naisten kusipäisyydellä mitään rajaa??!?

Vierailija
02.05.2026 |

Tulin juuri tyttäreni luota (tai siis vaimoni tyttären, jota olen kasvattanut 17 vuotta kuin omaani). Hän valmistuu nyt lukiosta, ja tuli puhetta juhlista. Arvatkaa mitä? Hänen biologinen isänsä on päättänyt palata kuvioihin 17 vuoden hiljaisuuden jälkeen. Ja nyt tytär haluaa hänet valmistujaisiin.

Mutta tässä on se ongelma: jotta tämä "isä" tulisi paikalle, minä en saisi tulla. Siis minun, joka olen ollut mukana kasvattamassa häntä joka ikinen päivä, kun taas tämä luuseri loisti poissaolollaan. Ja kun puhuin tästä vaimon kanssa, hän oli sitä mieltä, ettei tässä nyt ole mitään ongelmaa. "Jos hän kerran haluaa isänsä takaisin elämäänsä, niin antaa mennä vaan."

Siis oikeasti? Olen ollut mukana maksamassa hänen koko hiton elämänsä. Olen tehnyt kaiken sen kovan työn, mitä lapsen kasvattaminen vaatii, ne kaikki 17 vuotta. Ja nyt minut heitetään sivuun kuin tarpeeton roska, kun se "oikea isä" haluaa takaisin kuvioihin .

Se, ettei vaimoni, joka näki kaiken sen vaivannäön minkä tein päivästä toiseen, ole minun puolellani, sattuu kaikesta eniten.

Miehille anna tästä neuvon, älkää koskaan ottako naista jolla on jo lapsi entuudestaan. Aion ottaa avioeron ja katkaista täysin välit molempiin.

Kommentit (351)

Vierailija
301/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisiin ei kannata satsata pennikään jos ei saa pilua tai lapset ei ole omat.

Väärin.

Naisiin ei kanna satsata penniäkään vaikka sais pillua ja lapset olis omat.

Biologinen isä taisi ilmestyä ketjuun.

Mutta joo, oikeassa olet, se taisikin olla tämän ketjun opetus.

Sitten on aika turha haaveilla pillusta ja lapsistakaan :D 

Kannattaa oppia valehtelemaan. Antaa vaan naiselle sellaisen kuvan että olisi joku tosi rakkaus kyseessä niin kyllä sitä pilua joskus heruu.

Vierailija
302/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on jo aiemmin linkki YouTube- videoon, amerikkalaiseen, jossa tämä sama tarina. Eli tämä on siitä kopioitu, ei ole aito tarina tämä, alkuperäinen voi tietysti ollakin. 

Ja täällä te pöntöt nostatte tän trollin tarinaa 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kohtelulla nostaisin kytkintä. Onko ap:n talo jossa juhlat pidetään?

Vierailija
304/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ikäviä nämä ketjut on että aloittja katoa kuin... mutta jos veikata pitää niin ei ketjun aloittajalla ole omaa taloa.

Vierailija
305/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä ikäviä nämä ketjut on että aloittja katoa kuin... mutta jos veikata pitää niin ei ketjun aloittajalla ole omaa taloa.

Olihan se tuossa ketjun puolessavälissä ihan hyvin vastaamassa. Huomasi että se oli lukenut ketjun läpi ja kävi "huolenaiheet" läpi.

Mutta en kyllä ihmettele jos ei jaksa, kun tää ketju on mennyt tälläiseksi saman vänkkäämiseksi.

Vierailija
306/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy hypätä aikakoneeseen vuoteen kivi ja kuokka ja sitten ottaa yhteys Ameriikkaan ja kysyä siltä mieheltä. 

Vierailija
307/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi totta, niin minä tuona isäpuolena en ainakaan maksaisi niistä juhlista lanttiakaan ja pysyttelisin sitten muutenkin ulkopuolella kaikesta.  Tuohan on kamalan loukkaavaa ja epäkiitollista.  Jos se biologinen isä on nyt sitten päättänyt tulla tyttärensä elämään, niin ottakoon sitten vastuun kaikesta mikä siihen tyttäreen liittyy.  Ei hänen minään kunniavieraana kuulu sinne juhliin tulla.

Eikä biologinen isä voi sanella yhtään mitään tuollaisessa tapauksessa.  Voihan sitä piruuttaan vaikka sanoa, että ajattelin hommata sulle (tyttärelle) valmistujaislahjaksi uuden auton, mutta sen hommaakin nyt se sun biologinen isä.  Minä tästä vetäydynkin nyt sitten syrjään kaikesta.  Olisihan sekin kiva, jos se biol. isä joskus jotain vaikka korvaisi minulle kaikesta siitä, mitä olen hänen tyttärensä eteen tehnyt.  Mutta olkoon, jos ei tajua.

Vierailija
308/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se tuossa ketjun puolessavälissä ihan hyvin vastaamassa. Huomasi että se oli lukenut ketjun läpi ja kävi "huolenaiheet" läpi.

Mutta en kyllä ihmettele jos ei jaksa, kun tää ketju on mennyt tälläiseksi saman vänkkäämiseksi.

Tarina ei millään tavalla näissä yleensä jatku se että joihinkin huolenaiheisiin vastaa kertoo lähinnä provoilusta. Ketjut olisi paljon mielenkiintoisempia kun tarkentaviin kysymyksiin vadtattaisiin ja näkisi että aloittajalla olisi oikea käsitys esimerkiksi ylioppilasjuhlien järjestämisestä. Tarinan kertojalla kannattaisi olla tausta selvitettynä.

Vierailija
309/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin juuri samanlaiseen tarinaan YouTubessa, ilmeisesti lähtenyt TikTokista. AP tuskin on alkuperäinen afroamerikkalainen mies.

Vierailija
310/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne emakot!

Vierailija
311/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Minulla biologinen isä tuli mukaan elämääni vasta, kun olin jo aikuinen. Otimme puolisoni kanssa linjan, että kutsumme tilaisuuksiin aina kaikki. Ja ihmiset itse päättävät, tulevatko. Ainoastaan bio-isän hautajaisiin ei isäpuoli tullut ja syy oli selvä, eli katkeruus. Itsestäni tuntuu, että juuri tuossa tilaisuudessa olisin kaivannut tukea, mutta oli minulla toki puoliso tukena. Tytärpuolesi on vielä sen verran nuori, että neuvoisin antamaan aikaa tilanteelle.

Vierailija
312/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäsin juuri samanlaiseen tarinaan YouTubessa, ilmeisesti lähtenyt TikTokista. AP tuskin on alkuperäinen afroamerikkalainen mies.

Nimenomaan näin, aiemmin on tuolla ollut linkki tuohon filmiin. Eli kopioitu tarina on. 

Vierailija
313/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitå sinä keinomulkku siellä tekisit?

Vierailija
314/351 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://youtube.com/shorts/MUavafsQx-g?si=bGufKpPcp9Ug6hVv

Tuossa linkki siihen YouTube- videoon, josta tämä juttu on kehitelty. Eli kopioitu homma. 

Vierailija
315/351 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vähän vastaavanlainen mieleen https://www.youtube.com/shorts/MUavafsQx-g

Vierailija
316/351 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäresi päättää, kuka juhliin tulee. 

Vierailija
317/351 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaatte naisvihatrollille?

Vierailija
318/351 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et muka saisi osallistua? 

Biologinen isä on kieltänyt sen.

Ap

Häneltähän ei asiasta tarvi kysyä. Juttele sen nuoren kanssa, ja kerro että sinulle olisi tärkeää olla juhlassa mukana. Hän päättää. 

Vierailija
319/351 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan normaalia tuon ikäiseltä. Tuossa iässä lapsi alkaa hakemaan etäisyyttä vanhempiinsa, ei se tarkoita että sinä olisit jotenkin vähemmän tärkeä hänelle. Keskustele lapsen kanssa ja kerro hänelle, että sinä haluat olla mukana hänen tärkeässä päivässään. 

Vierailija
320/351 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö sinun siis poistua kotoasi juhlien ajaksi vai onko vuokrattu joku tila, jonne et ole tervetullut? Onko vaimosi samaa mieltä, ettet saa osallistua juhlaan? 

Vai onko tullut jo aiemmin ero, eli ap muuttanut pois bonustyttären ja tämän äidin luota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme