Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE näyttää naisten Mestarien liigaa (tänään 2.5 ja finaali 23.5)

Vierailija
02.05.2026 |

Sattumalta huomasin. Tänään siis Barcelona-Bayern München. Lähetys klo 17.20.

Edellinen osaottelu päättyi 1-1 joka oli sinänsä yllätys. Barcan oletettiin voittavan selvin numeroin. Saa nähdä miten tänään käy. 

Huomenna Disney+ Lyon-Arsenal.

Muutenkin vilkas viikonloppu naisten jalkapallossa. Barclay's WSL kanavalta Youtubesta saa seurata ilmaiseksi Englannin ykkösliigaa. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on niitä ylen valintoja joita ohjaa ties mikä ideologia kansalaisten palvelemisen sijaan. Tuon tilalla yle voisi näyttää lätkän mm-kisat tai hiihtolajien mc-kauden, mutta yle hankkii mieluummin oikeudet naisten mestarien liigaan. Olisi sitten hankkinut edes molemmat eli myös miesten mestarien liiga olisi ylellä.

Leikatkaa persut vähä lisää ja itkekää miksei tuu mm-jääkiekkoa.

Mees ny Veeti nukkumaan äitis kellariin. 

Vierailija
42/50 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka viitsii katsoa naisten jalkapalloa, kun urheilulliselta tasoltaan se ei ole läheskään edes 16-vuotiaiden teinipoikien tasolla? 😂

No ainakin pelaajat on paremman näköisiä kuin ne 16v teinipojat joita sinä katselet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olikin puolen tunnin löpinät alussa. 

Vierailija
44/50 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyon johtoon. 

Vierailija
45/50 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyon johtoon. 

paitsio olikin 😑. Hidastusten perusteella en oikein nähnyt, että kuka. Mutta on se puoliautomaattinen paitsioteknologia käytössä.

Vierailija
46/50 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on niitä ylen valintoja joita ohjaa ties mikä ideologia kansalaisten palvelemisen sijaan. Tuon tilalla yle voisi näyttää lätkän mm-kisat tai hiihtolajien mc-kauden, mutta yle hankkii mieluummin oikeudet naisten mestarien liigaan. Olisi sitten hankkinut edes molemmat eli myös miesten mestarien liiga olisi ylellä.

Juuri niin. Ketään ei kiinnosta naisten futis, muutamaa wannabe-kannattajaa lukuun ottamatta. Hukkaan menivät nuokin rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/50 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei maaleja nähty. Ehkä Lyon on saanut pelata enemmän omaa peliään. Barcelona ei tarvitse kuin yhden tsänssin niin pallo on maalissa. Kaikki on täysin auki. 

Hyvä, että tuo tuomari näytti, että vapareita ei noin vain kalastella. Molemmat joukkueet niitä kalastelee.

Vierailija
48/50 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas. No paremmasta ei jää epäilystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/50 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea esitys Barcalta. Voittavat kaikki pelit mestareiden liigassa. Espanjan liigassa ovat hävinneet yhden pelin ja voittaneet kaikki muut pelit tällä kaudella.

Vierailija
50/50 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea esitys Barcalta. Voittavat kaikki pelit mestareiden liigassa. Espanjan liigassa ovat hävinneet yhden pelin ja voittaneet kaikki muut pelit tällä kaudella.

Toivottavasti saavat pidettyä Putellasin Barcassa voittorahoilla. Tuntuisi rienaukselta, että siirtyisi sieltä pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän