Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SINÄ joka jätit roskaa kaivopuistoon

Vierailija
02.05.2026 |

Miksi teit niin? Osaatko edes yhtään hävetä törkeää käytöstäsi?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta kun ette ensi vuonna tee juttuja roskista vaan kivoista ihmisistä ja julista . 

Vierailija
22/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta kun ette ensi vuonna tee juttuja roskista vaan kivoista ihmisistä ja julista . 

Mitä jos ensi vuonna tehdään juttu jo ennen vappua missä kerrotaan että kohta on taas se päivä vuodesta kun itseään sivistyneinä pitävät valkolakit heittävät roskansa maahan ja kuseksivat ja paskovat mihin sattuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän hyötyä tästäkään lässytyksestä on

Vierailija
24/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilla näkyi olevan mönkijöitä siellä mikä on kivaa heille . Sekin kyllä vahingoittaa nurmikkoa kun niissä on 4 paksua pyörää.  Vaikeista maastoista potilaan kuljetusta auttaa mönkijät hyvin. Ehkä armeijan kannattaa treenata haavoittuneiden kuljetusta näillä. Mönkijällä voi myös pelastaa vaikka mitä muutenkin. Aloittaja, SINÄ  voit lopettaa syyttelyn ! Olet häpeäksi koko valtiolle. 

Vierailija
25/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerrankos se vappu vaan on ; D väkeä niin pirusti.

Älä huolehdi, kaupungilla on työntekijöitä jotka saavat palkkaa kun siivoavat

Helsinkiläisenä veronmaksajan vi*uttaa, että minun rahoillani pitää nuo käydä siivoamassa, kun vaj*kit eivät itse osaa omia roskiaan hoitaa.

Vierailija
26/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ensi vuonna tehdään juttu jo ennen vappua missä kerrotaan että kohta on taas se päivä vuodesta kun itseään sivistyneinä pitävät valkolakit heittävät roskansa maahan ja kuseksivat ja paskovat mihin sattuu?

Ehkä sinua vain harmittaa muiden ilo ja kevään valo. 

Vierailija
27/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali.

Ei nyt ole maailman loppu jos kerran vuodessa on vappu ja juhlitaan. Ei nyt joka päivä sama määrää roskaa tule. Vappu on kerran vuodessa. Mutta hyvä että on omatoimisia roskispoliiseja

Vierailija
28/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläisenä veronmaksajan vi*uttaa, että minun rahoillani pitää nuo käydä siivoamassa, kun vaj*kit eivät itse osaa omia roskiaan hoitaa.

Kannattaa ensin muistella omaa nuoruuttaan missä tuli sotkettua paikkoja seiniä ja puistoja. Ja kuka ne siivosi . Tuliko siivottua edes oma huone. Missä ne oman nuoruuden bileet tuli vietettyä . Miten on käyttäydytty työpaikalla koulussa kuin matkoilla. Kuin muiden kodeissa . 

Vierailija
29/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vappuna voi heittää roskat maahan, joku muu ne sieltä vie pois.

Sillähän on työllistävä vaikutuskin...roskienkerääjille hommia,ja pullonkerääjät tekee tiliä..ja nurmikot sun muut istutukset saavat lannoitetta yllinkyllin kun kusettaa ja kenties paskattaakin..

Vierailija
30/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että helsinkiläisenä veronmaksajana sinua v*tuttaa aina, kun sitä verorahaa käytetään johonkin, jota et henkilökohtaisesti hyväksy, tai josta et saa itse hyötyä. Eli luultavasti sinua v*tuttaa aina, joka päivä ja joka ikinen tunti. Hyvää kesää sinne v*tutuksen keskelle!

Vierailija
31/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ joka et tee muuta kuin vahtaat ja valita muita tuomitset. Vaihda uskontoa. 

Vierailija
32/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinua vain harmittaa muiden ilo ja kevään valo. 

Ei harmita. Minä olin itsekin juhlimassa vappua mutta en kokenut tarpeelliseksi paskantaa nurmikolle ja heittää roskia puskaan.

Vierailija
33/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkkaa josta sinä maksat kaupungille kunnallisveroina. Luulisi vituttavan maksaa toisten aiheuttamia, täysin turhia kuluja.

Vierailija
34/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joku juntti roskienheittäjä puolustelemassa roskien heittelyä maahan. "Mutku iloa ja valoa mutku nuoruus mutkumutku".

Vierailija
35/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräsin roskani lähtiessäni, ravintolan narikka ei huolinut pussejani säilytykseen...

Vierailija
36/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on näköjään täynnä kehitysmaalaisia, joilla on tapana heittää kaikki roska ja roina luontoon muiden kerättäväksi. Kuvittelin suomalaisia fiksummaksi, olin todella väärässä. 

Vierailija
37/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan toi aika hätkähdyttävä näky. Mutta niin se vaan menee että huppelissa ja aineissa olevat ihmiset ei välitä kuin itsestään, pahimmat ei välitä selvin päinkään, varsinkin kun tiedossa on että kyllä yhteiskunta hoitaa. 

Vierailija
38/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vappuna voi heittää roskat maahan, joku muu ne sieltä vie pois.

Sillähän on työllistävä vaikutuskin...roskienkerääjille hommia,ja pullonkerääjät tekee tiliä..ja nurmikot sun muut istutukset saavat lannoitetta yllinkyllin kun kusettaa ja kenties paskattaakin..

Silläkin on työllistävä vaikutus kun joku hakataan. Työllistää ainakin terveydenhuoltoa ja poliisia.

Vierailija
39/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siellä on liian vähän roskiksia  koska ne pursuavat eikä kaikkien roskat mahdu niihin.

Vierailija
40/77 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on juurikin vassarien suosima työllistämistoimi: paskotaan, sotketaan ja rikotaan paikat niin työllistetään joku korjaamaan ja siivoamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi