SINÄ joka jätit roskaa kaivopuistoon
Miksi teit niin? Osaatko edes yhtään hävetä törkeää käytöstäsi?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Parasta kun ette ensi vuonna tee juttuja roskista vaan kivoista ihmisistä ja julista .
Mitä jos ensi vuonna tehdään juttu jo ennen vappua missä kerrotaan että kohta on taas se päivä vuodesta kun itseään sivistyneinä pitävät valkolakit heittävät roskansa maahan ja kuseksivat ja paskovat mihin sattuu?
mitähän hyötyä tästäkään lässytyksestä on
Poliisilla näkyi olevan mönkijöitä siellä mikä on kivaa heille . Sekin kyllä vahingoittaa nurmikkoa kun niissä on 4 paksua pyörää. Vaikeista maastoista potilaan kuljetusta auttaa mönkijät hyvin. Ehkä armeijan kannattaa treenata haavoittuneiden kuljetusta näillä. Mönkijällä voi myös pelastaa vaikka mitä muutenkin. Aloittaja, SINÄ voit lopettaa syyttelyn ! Olet häpeäksi koko valtiolle.
Vierailija kirjoitti:
No kerrankos se vappu vaan on ; D väkeä niin pirusti.
Älä huolehdi, kaupungilla on työntekijöitä jotka saavat palkkaa kun siivoavat
Helsinkiläisenä veronmaksajan vi*uttaa, että minun rahoillani pitää nuo käydä siivoamassa, kun vaj*kit eivät itse osaa omia roskiaan hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta kun ette ensi vuonna tee juttuja roskista vaan kivoista ihmisistä ja julista .
Mitä jos ensi vuonna tehdään juttu jo ennen vappua missä kerrotaan että kohta on taas se päivä vuodesta kun itseään sivistyneinä pitävät valkolakit heittävät roskansa maahan ja kuseksivat ja paskovat mihin sattuu?
Ehkä sinua vain harmittaa muiden ilo ja kevään valo.
Vali vali vali.
Ei nyt ole maailman loppu jos kerran vuodessa on vappu ja juhlitaan. Ei nyt joka päivä sama määrää roskaa tule. Vappu on kerran vuodessa. Mutta hyvä että on omatoimisia roskispoliiseja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläisenä veronmaksajan vi*uttaa, että minun rahoillani pitää nuo käydä siivoamassa, kun vaj*kit eivät itse osaa omia roskiaan hoitaa.
Kannattaa ensin muistella omaa nuoruuttaan missä tuli sotkettua paikkoja seiniä ja puistoja. Ja kuka ne siivosi . Tuliko siivottua edes oma huone. Missä ne oman nuoruuden bileet tuli vietettyä . Miten on käyttäydytty työpaikalla koulussa kuin matkoilla. Kuin muiden kodeissa .
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vappuna voi heittää roskat maahan, joku muu ne sieltä vie pois.
Sillähän on työllistävä vaikutuskin...roskienkerääjille hommia,ja pullonkerääjät tekee tiliä..ja nurmikot sun muut istutukset saavat lannoitetta yllinkyllin kun kusettaa ja kenties paskattaakin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että helsinkiläisenä veronmaksajana sinua v*tuttaa aina, kun sitä verorahaa käytetään johonkin, jota et henkilökohtaisesti hyväksy, tai josta et saa itse hyötyä. Eli luultavasti sinua v*tuttaa aina, joka päivä ja joka ikinen tunti. Hyvää kesää sinne v*tutuksen keskelle!
SINÄ joka et tee muuta kuin vahtaat ja valita muita tuomitset. Vaihda uskontoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinua vain harmittaa muiden ilo ja kevään valo.
Ei harmita. Minä olin itsekin juhlimassa vappua mutta en kokenut tarpeelliseksi paskantaa nurmikolle ja heittää roskia puskaan.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaa josta sinä maksat kaupungille kunnallisveroina. Luulisi vituttavan maksaa toisten aiheuttamia, täysin turhia kuluja.
Täällä on joku juntti roskienheittäjä puolustelemassa roskien heittelyä maahan. "Mutku iloa ja valoa mutku nuoruus mutkumutku".
keräsin roskani lähtiessäni, ravintolan narikka ei huolinut pussejani säilytykseen...
Palsta on näköjään täynnä kehitysmaalaisia, joilla on tapana heittää kaikki roska ja roina luontoon muiden kerättäväksi. Kuvittelin suomalaisia fiksummaksi, olin todella väärässä.
Olihan toi aika hätkähdyttävä näky. Mutta niin se vaan menee että huppelissa ja aineissa olevat ihmiset ei välitä kuin itsestään, pahimmat ei välitä selvin päinkään, varsinkin kun tiedossa on että kyllä yhteiskunta hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vappuna voi heittää roskat maahan, joku muu ne sieltä vie pois.
Sillähän on työllistävä vaikutuskin...roskienkerääjille hommia,ja pullonkerääjät tekee tiliä..ja nurmikot sun muut istutukset saavat lannoitetta yllinkyllin kun kusettaa ja kenties paskattaakin..
Silläkin on työllistävä vaikutus kun joku hakataan. Työllistää ainakin terveydenhuoltoa ja poliisia.
Minusta siellä on liian vähän roskiksia koska ne pursuavat eikä kaikkien roskat mahdu niihin.
Tuo on juurikin vassarien suosima työllistämistoimi: paskotaan, sotketaan ja rikotaan paikat niin työllistetään joku korjaamaan ja siivoamaan.