Voi jestas, mikä punkero Hanna on noiden muiden maiden naisedustajien rinnalla.
Kommentit (20)
anorektikon alku(?), kyseessä on laulukilpailu, ei mallikilpailu, jos sinua moinen hävettää, niin olet keskimääräistä kesselimpi. PS olen itse 170cm/52kg
Laulu ei ole maailman paras, mutta pärjää hyvin noiden muiden renkutusten rinnalla. Ei hävetä.
vaan ihana ja uhkea nainen. Luuletteko tosiaan, ettei joukosta erottuminen ole hyväksi, ja että ainoa ja oikea ihanne on rinnaton ja pieniluinen rimpula?
Vierailija:
anorektikon alku(?), kyseessä on laulukilpailu, ei mallikilpailu, jos sinua moinen hävettää, niin olet keskimääräistä kesselimpi. PS olen itse 170cm/52kg
koska minä syön normaalisti, enkä arvostele ketään läskiksi
ainakin noilla kriteereillä. Joten eiköhän sen takia saa ääniä:)
ja Hanna ei ole läski!
Eli mitä voimme tästä päätellä? Hanna syö liikaa ja on siksi punkero.
Ap
Kyseessä ei kai ole missikisa? Ja laulaahan se Hanna paremmin kuin keskiverto Puukeskuksen trukkikuski :=)
eikä muutkaan parhaiten pärjänneet suomalaiset, kuten Anneli Saaristo
Uskomantonta, että joku kehtaa haukkua Hannaa läskiksi kun on tosi upean näköinen nainen. Enkä usko, että miehet on eri mieltä kanssani. Usein miehet tykkää just " naisista" eikä pikkutytöistä. Siis Miehet!
Hanna ainakin muodokkain ja sinut itsensä kanssa, upea. Voiko olla niin vaikea käsittää, että joku ei ole/halua laihduttaa itseään kamalan laihaksi. Haloo! Sellaisilla naisilla ja miehillä kyllä pahoja ongelmia itsensä kanssa ja varsinkin jos arvostelevat toisia.
Hanna osaa laulaa ja viisu on hyvä. Mitä muuta vielä pitäisi muka olla?
Olisi varmaan karvat paistanu(aah) ellei olisi trimmattu häppäreihin saakka. Toisen nännin olis voinut jättää näkyviin. Pointsit silti Moldovalle!!!
että osasi jopa laulaa. Kuulitteko kuinka veti korkealle lopussa ja puhtaasti! Laaja, osaava ja puhdas ääni!
jestas mitä anorektikkoja nuo muiden maiden naislaulajat ovat verrattuna meidän Hannaan.