Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys, jos pitäisi valita, kummanlaista seksiä

Vierailija
01.05.2026 |

Jos pitäisi siis valita oheisen kyselyn vaihtoehdoista, kumpi se olisi, ja minkä vuoksi? Todellisuudessahan on varmastikin useimmiten molempia, mutta jos pitäisi valita. -Pekka M36

Kummalainen seksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin sattuu virtsarakkoon eikä saa orgasmia. 

Vierailija
22/25 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tätä palstaa lukis mitenpäin vain, miesten halua on vain se naiminen. Ja sitten miehet ihmettelee, miksei naiset halua seksiä ON PANOA- no koska sillä ei naiset nauti! Päljöt ei vaan käsitä.

No mun vaimo ainakin haluaa aina sitä panoa. Ja joka päivä. On ilmeisesti masokisti, kun haluaa kärsiä joka päivä. No käy minulle, kun itse nautin siitä. Olen mielelläni pöljä. Yhdessä ollaan oltu 27 vuotta nyt. 

Turha tätä nyt tietysti on jankata sinulle, on sitä monet, ja minäkin yrittänyt. Joko olet provo, tai sitten et vaan ymmärrä, että et ole kaikki naiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/3 kaipaa rajua jyskytystä. Miten tuo siis eroaa siitä pahamaineisesta nylkytyksestä, josta kukaan nainen ei voi koskaan nauttia (palstan mukaan). Ihan vaan kysyn.

Vierailija
24/25 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä mitään jyskytyksiä

Moni nainen on ainakin minulta vaatimassa juuri tuota. 

Vierailija
25/25 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas kysymys?? Tuohan on pelkää panemista! Hyvään seksiin kuuluu niin helvetin paljon muutakin! Jos ei parempaan pysty pitää lla ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän