Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys, jos pitäisi valita, kummanlaista seksiä

Vierailija
01.05.2026 |

Jos pitäisi siis valita oheisen kyselyn vaihtoehdoista, kumpi se olisi, ja minkä vuoksi? Todellisuudessahan on varmastikin useimmiten molempia, mutta jos pitäisi valita. -Pekka M36

Kummalainen seksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan näistä tuo toinen, mutta ei näistä kumpikaan kiinnosta oikein yhtään. 

Vierailija
2/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vaikea kysymys! Mutta luulen, että valitsisin aluksi lähäri, sitten takaa. Hidasta herkkää rakastelua ei jaksa tai ehdi aina, joten tuon jälkimmäisen voisi hoitaa nopeastikin, kun sille on tarve.

Mutta niin kuin itsekin sanoit, kummallekin on aikansa ja noiden lisäksi paljolle muulle, onneksi ei tarvitse valita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi meno saa olla rauhallista, niin ehtii kiihottaa tarpeeksi. Tykkään kyllä muuten rajummasta menosta ja saa paukuttaa menemään niin lujaa kuin pystyy :)

N34

Vierailija
4/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi meno saa olla rauhallista, niin ehtii kiihottaa tarpeeksi. Tykkään kyllä muuten rajummasta menosta ja saa paukuttaa menemään niin lujaa kuin pystyy :)

N34

Siinä nainen kyllä minun makuuni ehdottomasti, pakko sanoa. -Ap

Vierailija
5/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaihtoehtoa naiselle-- vain miehelle  naimista, hiljaa tai kovaa. Ei käy.

Vierailija
6/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaihtoehtoa naiselle-- vain miehelle  naimista, hiljaa tai kovaa. Ei käy.

tässä ne miehen vaihtoehdot!

Vierailija
7/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tätä palstaa lukis mitenpäin vain, miesten halua on vain se naiminen. Ja sitten miehet ihmettelee, miksei naiset halua seksiä ON PANOA- no koska sillä ei naiset nauti! Päljöt ei vaan käsitä.

Vierailija
8/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tätä palstaa lukis mitenpäin vain, miesten halua on vain se naiminen. Ja sitten miehet ihmettelee, miksei naiset halua seksiä ON PANOA- no koska sillä ei naiset nauti! Päljöt ei vaan käsitä.

Millä tavalla sen pitäisi minun elämääni tai toimintaani vaikuttaa, että mistä suurin osa tai vaikka 99,99% naisista tykkää? En minä sekstaile suurimman osan kanssa.

Vierailija
9/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tykkään antaa naiselle nautintoa monella eri tavalla. Paneminen on vain yksi osa sitä. Itse asiassa seksi, mitä kaikkea siihen luetaankaan, on viestintää, se on aika vastavuoroista toimintaa. Se on mahtavaa. -Ap

Vierailija
10/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita vain tietynlainen seksisessio, se menisi jotenkin näin:

Ensin mies hyväilee ja pussaa niskaa ja rintoja, selkää, pakaroita ja vatsaa. Sitten vähitellen lähestyy pilluani, imee pari fritsua sisäreisiin. Sitten leveällä kielellä häppäreistä klittaan tarmokkaita vetoja. Samalla G-pisteen sormetusta. Näitä niin kauan, että saan orgasmin tai pari. Jos minulla on vielä fiilistä, saa työntää ne viisi työntöään ja purkautua pilluuni. Saattaa olla, että hänellä on mahiksia vielä uusintaankin, tai sitten isken seuraavaksi kerraksi uuden äijän. 

N 24 

Vierailija
11/25 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin tykkään antaa naiselle nautintoa monella eri tavalla. Paneminen on vain yksi osa sitä. Itse asiassa seksi, mitä kaikkea siihen luetaankaan, on viestintää, se on aika vastavuoroista toimintaa. Se on mahtavaa. -Ap

Nykyaikaa kun ei oasata puhua, kännykkä kädessä viestitellään naidessakin.

Vierailija
12/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla sen pitäisi minun elämääni tai toimintaani vaikuttaa, että mistä suurin osa tai vaikka 99,99% naisista tykkää? En minä sekstaile suurimman osan kanssa.

Ehkäpä tämä  palsta ei olekkaan vain sinulle. Voihan olla että tiedolla saattas olla jopa sinunkin käyttäytymiseen jokin vaikutus, jollet ole aivan läpi-itsekäs paska.

Vierailija
13/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tämä  palsta ei olekkaan vain sinulle. Voihan olla että tiedolla saattas olla jopa sinunkin käyttäytymiseen jokin vaikutus, jollet ole aivan läpi-itsekäs paska.

Kerro nyt ihmeessä tarkemmin, että minkälainen sen vaikutuksen pitäisi ihan konkreettisesti olla, kun tunnut tietävän kaiken minusta ja seksielämästäni? Mitä asioita tekisin eri tavalla?

Vierailija
14/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta saa äärimmäisen hyvän käsityksen siitä. miten itsekkäitä miehet ovat.

Tarjoavat vain sitä panoansa, jossa heidän kalunsa saa just sitä mitä haluavat ja mihintahtiin haluavat.

Sitten kun joku nainen kirjoitta, mitä haluaisi rakastellessa, niin yök, alapeukkua vaan. 

Kyllä on suomipojan eleet reteet mutta oikeasti vain minä minä ja minä on homman nimi.

Vierailija
15/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta saa äärimmäisen hyvän käsityksen siitä. miten itsekkäitä miehet ovat.

Tarjoavat vain sitä panoansa, jossa heidän kalunsa saa just sitä mitä haluavat ja mihintahtiin haluavat.

Sitten kun joku nainen kirjoitta, mitä haluaisi rakastellessa, niin yök, alapeukkua vaan. 

Kyllä on suomipojan eleet reteet mutta oikeasti vain minä minä ja minä on homman nimi.

Eipä tunnu vastauksia tulevan, että miksi tai miten pitäisi omaa elämäänsä muuttaa palstaviisauksien perusteella, haukkua kyllä osataan.

Vierailija
16/25 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eivät miehet viitsi vaivautua.

Vierailija
17/25 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä mitään jyskytyksiä

Vierailija
18/25 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kaltaiset lepakot ei nauti munasta. Tiedetään, tiedetään.

Vierailija
19/25 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalta saa myös äärimmäisen hyvän käsityksen siitä, kuinka erilaisia naiset voivat olla. Joku voi olla sellainen, joka jatkuvasti haukkuu miehiä ja heidän kalujaan. Joku voi olla löysä pillu, jolle kalu ei tunnu miltään. Joku jauhaa samaa asiaa vuodesta toiseen. Joku voi muuten vaan olla hullu.

Onneksi myös täysin toisenlaisia naisia on olemassa ja sellaisen kanssa parisuhteessa on hyvä olla. Molemmat saavat haluamansa ja ymmärtävät toisiaan ja toisen tarpeita.

Tietyn luonteiset naiset nyt vaan vetää puoleensä noita nylkyttäjä miehiä ja ne naiset myös antavat pillua noille nylkyttäjille. Ei ne nylkyttäjät muuten saisi seksiä.

Vierailija
20/25 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis pidä niitä naisia naisina, jotka pitävät naimisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi