Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4 kk ilman alkoholia ja paljon oivalluksia

Vierailija
01.05.2026 |

Olen käyttänyt alkoholia enemmänkin nautiskeluun, kuin humalaan, maku edellä. Mut tavaksi on tullut saunasiiderit, viikonloppuisin pari lasia viiniä iltaisin ja kuoharit jos juhlan paikka. Nyt päätin olla hetken ilman alkoholia ja voin nyt tosi hyvin, olen tosi yllättynyt. Oon löytänyt alkoholittoman hyvän kuivan siiderin, muutaman hyvän valkkarin ja kuohuviinin, joista nautin ja saan ihan saman hyvän ja rentouttavan hetken. Oon aika innoissani, nukun paremmin, jakson paremmin, paino on tippunut ja mulla on koko ajan hyvä olo. Suosittelen kokeilemaan jos yhtään mietityttää alkon käyttö.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, onhan tää kokeilu kieltämättä aiheuttanut paljon pohdiskelua alkoholista ja siitä miten moneen juttuun se liittyy. Just äsken laitoin vappubrunssia esille ja tuntui vähän oudolle laittaa nuorisolle skumppaa ja itselle holtitonta skumppaa, mut ei siinä sit muuta eroa ollut aiempiin vappuihin, samoin kuin eilen naisten saunaillassa kun kippisteltiin, niin varasin vaan itselle omat skumpat. Ap

Vierailija
22/22 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, mä ajattelin olla koko vuoden ilman kun viimeksi olen vuoden ollut ilman 14v iässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla