4 kk ilman alkoholia ja paljon oivalluksia
Olen käyttänyt alkoholia enemmänkin nautiskeluun, kuin humalaan, maku edellä. Mut tavaksi on tullut saunasiiderit, viikonloppuisin pari lasia viiniä iltaisin ja kuoharit jos juhlan paikka. Nyt päätin olla hetken ilman alkoholia ja voin nyt tosi hyvin, olen tosi yllättynyt. Oon löytänyt alkoholittoman hyvän kuivan siiderin, muutaman hyvän valkkarin ja kuohuviinin, joista nautin ja saan ihan saman hyvän ja rentouttavan hetken. Oon aika innoissani, nukun paremmin, jakson paremmin, paino on tippunut ja mulla on koko ajan hyvä olo. Suosittelen kokeilemaan jos yhtään mietityttää alkon käyttö.
Kommentit (22)
Hienoa, mä ajattelin olla koko vuoden ilman kun viimeksi olen vuoden ollut ilman 14v iässä.
No joo, onhan tää kokeilu kieltämättä aiheuttanut paljon pohdiskelua alkoholista ja siitä miten moneen juttuun se liittyy. Just äsken laitoin vappubrunssia esille ja tuntui vähän oudolle laittaa nuorisolle skumppaa ja itselle holtitonta skumppaa, mut ei siinä sit muuta eroa ollut aiempiin vappuihin, samoin kuin eilen naisten saunaillassa kun kippisteltiin, niin varasin vaan itselle omat skumpat. Ap