Kuinka paljon olette juonut vappuna?
Itse join eilen 38 olutta ja täksi päiväksi on 40 lonkeroa jääkaapissa.
Kommentit (92)
Aamulla menin Ullikselle ja kallioilla joi yhden kossupullon. Nyt himassa grillaa ja kohta tulee miesystävä joten ruoan kans mennee viiniä. Ihan sopiva pieni mut ei liikaa. Illalla pitäis pystyä pidempää hauskanpitoon
En mitään kuolen janoon, sijantini tällähetkellä Sahara, hui hiekka poltaa ja janottaa.
Viinapullon ja 10 olutta. Varmaan lähen kohta hakemaan lisää🤪
Pave maija vaan täällä mulla on jano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen meni melkein pullo simaa. Kävin tänään ostamassa uuden. Mä juon nautiskellen.
Mitä simaa ostit? Iltalehdessä oli joku juttu missä maisteltiin ja valittiin paras sima, siis kaupan, mutta tottaki sekin juttu oli maksumuurin takana.
En muista minkä panimon, mutta kirsikkasimaa oli. Tämä uusin on Kaskein 1981 Juhlasima 1l / 0,8%. Ei näillä päätä saada sekaisin. Makua ainakin saa.
Ostin kaksi pientä pulloa simaa ja cavaa, jos alkaa tehdä mieli jotain alkoholipitoista, mutta vielä ei ole tehnyt mieli. Teen töitä. Iso deadline maanantaina. Mutta jos tekee mieli, voin kyllä yhtenä iltana vähän juopotellakin, vaikka huomenna sitten, kun tulee jalkapalloa.
Pari litraa korpikyyneltä ja suolamuikkuja .
Vierailija kirjoitti:
Ostin kaksi pientä pulloa simaa ja cavaa, jos alkaa tehdä mieli jotain alkoholipitoista, mutta vielä ei ole tehnyt mieli. Teen töitä. Iso deadline maanantaina. Mutta jos tekee mieli, voin kyllä yhtenä iltana vähän juopotellakin, vaikka huomenna sitten, kun tulee jalkapalloa.
Tarkennus, sima oli siis alkoholipitoista, viisi prosenttia. En ole ennen nähnyt sellaista tuotetta, joten päätin kokeilla. Sima on ihan hyvää myöhemminkin, jos nyt vappuna ei tee mieli.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä ehtinyt, mutta tänään otan ainakin kaksi lasillista viiniä. Ehkä koko pullollisen.
Sama, mä aloitin jo viinin kaa, avasin siis pullon vasta tänään lounaalla ja sil ny mennään.
Vierailija kirjoitti:
Pää asia että on hauskaa, minäkin pimeässä pottukellarissa kuuntelen Staalinin puhetta, hän kertoo että oma kansa pitää kuolla koska ovat niin huonoja.
Meininki ihan kuin nyky-Suomessa..
Tuli juotua vappujuomia jo aatonaattona, silloin 6 isoa tölkkiä keskikaljaa. Eilen sitten se kunnollisempi ryypiskely, pullo Bacardi-rommia meni. Ja tänä aamuna loiventavaksi yksi lonkero.
nolla. En ole juonut mitään aikoihin. Eikä ole tarkoitus aloittaakaan.
Elämä on liian ihanaa että viettäisin sen kännissä.
Ykkös oluen korkkasin ja menen kylille kännissä haastamaan riitaa.
Kahvia, teetä, appelsiinimehua, hanavettä. En tiedä määrää mutta olo on hyvä.
Tota NASAn myymälästä ostettua puolen litran termosmukia täyttelen vesihanasta välillä. Päijänne maistuu hyvältä kun se on putsattu.
Se on juoneet.
Olet juonut, olette juoneet.
Mikä on että pitää tulla tänne paasaamaan että minä en mitään alkomaahoolia juo enkä koskaan ole juonut. Olen ylempi ihminen.
Et ole, sun valinta ei vält ole toisen valinta, ja kumpikaan ei ole sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia, teetä, appelsiinimehua, hanavettä. En tiedä määrää mutta olo on hyvä.
1,5 pulloa viiniä ja olo on erittäin hyvä. Paremmin ei voisi olla.
0,33l mansikkakivennäisvettä, 0,3l mansikkasmoothieta, 0,5l kivennäisvettä ja päälle vielä lähdevettä.