Ottaisitko aurinkoa alasti jos asuisit maalla?
Tyttöystäväni tekee niin. Ympärillä on vain metsää ja hän saa biksut ja mekon päälle jos joku tulee. Tekisi silti mieli laittaa hänelle joku näkösuoja.
Kommentit (43)
Otan alasti myös kotona koska lähin talo on 100 metrin päässä ja tässä takapihalla on aita näkösuojana kuitenkin. Tuossa on metsää takapihalla ja teoriassa sieltä vois joku nähdä mutta emme ole nähneet siellä ihmisiä.
Asun maalla mutta en ota aurinkoa. Se ei ole järkevää.
En todellakaan. Pukeudun peittävästi, käytän aurinkosuojaa enkä ikinä ota aurinkoa
Mökillä aina alasti, se on mahtavaa.
Liika auringonottaminen vanhentaa ihoa.
En ota aurinkoa ja täällä on niin paljon hyttysiä että mieluummin pidän vaatteet päällä niiltä suojautuakseni.
Olen nakuillut maalla. Mutta siinäkin on riskinsä, koska maalla joskus vain tullaan toisten pihalle ja voi tulla yllätetyksi.
En nakuile ulkona missään tilanteessa. Mökkirannassakin käyttäisin uimapukua
Otan aurinkoa täällä kaupunkiasunnossani. Isot olohuoneen ikkunat käytyy sisälle päin. Lattialla on ihanaa ottaa aurinkoa ihan alasti ja käydä välillä kylmässä suihkussa. Soivaa juomaa jääkaapissa. 😅😅😅😅😅😅😅😅
En. voisin ottaa omalla parvekkeella mutta en ole niin typerä, että hankkisin melanooman. Rusketus kuivattaa, vanhentaa ja rypistää ihoa.
Maalla on yleisempää ilmaantua ilmoittamatta jonkun pihaan.
Parikymppisenä harrastin nakuna auringonottoa maaseudulla. Äiti toivoi, että olisi ollut edes jotain päällä :D .
Kun olin lapsi, ehkä 8v, mummo harrasti samaa miesystävänsä kanssa ja vielä sillä puolella torppaa, mistä on näkymä valtatielle. Hipsin vähin äänin pois, kun huomasin asian.
Vierailija kirjoitti:
Otan alasti myös kotona koska lähin talo on 100 metrin päässä ja tässä takapihalla on aita näkösuojana kuitenkin. Tuossa on metsää takapihalla ja teoriassa sieltä vois joku nähdä mutta emme ole nähneet siellä ihmisiä.
Ei se tarkoita ettekö me täällä metikössä oltaisi vaikka ette ole nähneet..
Tokihan me vain lintuja tarkkaillaan maastopuvussa kiikarien kera
En ymmärrä auringonpalvojia. Mikä hinku teillä on ihosyövän hankkimiseen?
En ota aurinkoa ja poliisin käskystä pakko pitää sukkaa niin en ole ihan alasti. Asun kaupungissa.
M65
Asun maalla ja en ota alasti aurinkoa. Pyrin muutenkin välttämään auringossa oloa.
Otan aurinkoa alasti, vaikka asun kaupungissa. En välitä siitä mitä naapurit sanovat. Alastomuus olisi tietysti helpompaa jossain maaseudulla, mutta minulla on oma pieni omakotitalotontti ja olen joko alasti tai vaatteissa. Omassa kotona teen sen, mikä hyvältä tuntuu.