En osta mitään toukokuussa
Vituttaa niin paljon ainainen rahanmeno. Jos kuolen nälkään niin heippa!
Kommentit (19)
jokaisen kannattaa leikata menojaan
Jaa en osta muutenkaan. Jos ostan nii Sellpysta
Minun on pakko ostaa ruokaa ja lääkkeitä. Mihinkään muuhun en sitten tuhlaakkaan. Loput rahat menevät vuokraan ja laskuihin.
Joskus kannattaa jättää kaikki turhat ostokset pois ja tehdä ruuat kaapeissa olevista aineksista ennen kun ostaa uusia. itse pidin vasta pakastelokeron tyhjennyksen, onneksi ei ole pakastinta niin ei kerry turhia ostoksia sinne.
Eka päivä meni heittämällä ja näyttäisi menevän tämä toinenkin.
Neljäs päivä jo ehtoopuolella. Tänään tein bataattilankkuja kanakastikkeen kera. Suklaatia on mennyt myös. Kauppaan ei ole vielä tullut tarvista.
Hyvä sinä! Niin sitä pitää!
"Sell in May and go away"
Lähden Kreikkaan ja ostelen joka päivä, ainakin ravintolaruokaa. & juomaa.
Hyvin on mennyt toukokuu ilman ostoksia. Itseasiassa s kauppa maksoi minulle päin 10.5.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on mennyt toukokuu ilman ostoksia. Itseasiassa s kauppa maksoi minulle päin 10.5.
Tää on jo aika kova.
Tänään tajusin että tasan kaksi viikkoa jäljellä kotivaran hyödyntämistä ja kauppaboikottia. Mitään olennaista ei ole puuttunut. Mustikat loppuivat pakkasesta, mutta punaherukoita ja puolukoita onneksi yhä löytyy. Lapsi saapuu opiskelupaikkakunnalta kesäkuuksi, joten kesäkuussa ruokakulut jokatapauksessa kasvavat. Nyt olikin hyvä sauma varautua siihenkin ja säästää. :)
Katsoin juuri että Lidl tarjoaa apissaan ilmaisen cashewpähkinäpussin, sen varmaan haen pois kun kerran ilmainen on.
Hyvä idea, mutta toukokuu on kyllä huono kun on niin paljon päättäjäisiä ym.