Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka viettävät vapun vain kotona?

Vierailija
30.04.2026 |

Olen niin mukavuudenhaluinen. Katson vappua vain telkkarista :D.

Olen lasten kanssa vain kotona.

Just syötiin hyvin ja illalla joku kiva koko perheen elokuva.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kossu on ainut kaverini.keittiön pöydän ääressä juttelen sille mutta ei se vastaa.pullo pian tyhjä joten avaan toisen ja kokeilen sille jutella.että tällainen  Vappu.

Eikö ole ketään muuta, jolle jutella tai soitella? 

Vierailija
42/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa on ollut jo puolitoista viikkoa. Koko se aika yksin kotona. Tänäänkin. Kuume vie voimat. Ehkä jaksan katsoa vähän jotain ohjelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kossu on ainut kaverini.keittiön pöydän ääressä juttelen sille mutta ei se vastaa.pullo pian tyhjä joten avaan toisen ja kokeilen sille jutella.että tällainen  Vappu.

Eikö ole ketään muuta, jolle jutella tai soitella? 

Ei ole.olen ehkä erilaisista syistä erikakoitunut joita en tässä rupea avaamaan.

Vierailija
44/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ollaan miehen ja kissan kanssa.  Olemme jo lähes 60v. 

Ollaan kyllä nuorempana juhlittu railakkaasti,  enää ei oikein kiinnosta, mutta oli se silloin joskus hauskaa. Seuraan uutisia ja ip-lehtiä,  toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Hohto- elokuvan ehkä katson,  noin sadannen kerran.  

Vierailija
45/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi Hohto.

Vierailija
46/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kotona ja munkkeja syönyt. Katoin Areenasta Vanki 951 sarjan. Oli sopivan piinaava. Ulkona tosi kylmä ja ihanaa olla lämpimässä kodissa.

Vierailija
47/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kotona ja munkkeja syönyt. Katoin Areenasta Vanki 951 sarjan. Oli sopivan piinaava. Ulkona tosi kylmä ja ihanaa olla lämpimässä kodissa.

Tampereella oli lämmintä liikaakin. Yöt kylmiä.

Vierailija
48/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pakkojuhlintaa. Uusi vuosi, vappu ja juhannus ovat sellaisia missä ihmiset hampaat irvessä yrittävät olla juhlatuulella, kun onhan se pakko, kun on vappu. Näissä pakkojuhlissa on yleensä paskimmat bileet eli todellakin olen kotona.

Vierailija
49/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kotona ja kohta nukkumaan. Huomenna työpäivä.  

Vierailija
50/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jallua rusinoilla tupsulakki päässä. Hauskaa. Jalka paketissa, ei viitti lähteä mihkään.

Vierailija
51/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa lähiössä kaikki naapurin ryyppyjuhlijat ja puliukot, joilla ikuinen vappu.

Vierailija
52/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, koska en asu Suomessa, eikä täällä ole vappua.

Vierailija
53/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hississäkin haisee viina. Sunnuntaina vanha viina ja pska.🤮 Siinä sitä gloriaa. Oispa jo maanantai.

Vierailija
54/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kotona. Juhlat on juhlittu.

Ja kullia reikään saatu, aviorikos on täydellinen.

Vierailija
55/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen viettänyt vappua muualla kuin kotona joskus 90-luvun lopulla, kun olin ehkä toista vuotta yliopistossa :D

Vierailija
56/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan koko perhe perhepesässä katsomassa koko perheen elokuvaa, Hohtoa. Mieheni Heimo paistoi meille lättyjä ja lapsemme Kivi 6v, Käpy 4v ja Kaisla 2v, ovat täällä filtin alla plättyjä mussuttamassa. Taostelukoiramme Kilju ja Kauhu leikkivät koiratappelua keskenään. Kauhu söi juuri Kiljulta yhden korvan, mutta ei haottaa. Kyllä se kuulee vielä ilman sitä läppääkin.

Vierailija
57/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

6:lla alkoi ysiltä koko perheen elokuva jossa Jack Nicholson tekee yhden ehkä parhaista roolisuorituksistaan.

Vierailija
58/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi olen viettänyt vappua muualla kuin kotona joskus 90-luvun lopulla, kun olin ehkä toista vuotta yliopistossa :D

LUTissa on Suomen pisi vappu, neljäs viikko menossa.

Vierailija
59/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan, yksin. Sinänsä en tykkää väenpaljoudesta ja on kiva olla kotona, joskus sitä toivoo, että olisi jotain ohjelmaa. Näinä juhlapyhinä yksinäisyys jotenkin aina korostuu, kukaan ei esim. koskaan minullepäin lähetä esim. Vapputoivotuksia. 

Oikein hyvää vappua sinulle. Tee tänään jahuomenna jotain ihanaa hemmottelua itselle. Olet sen ansainnut. 

Vierailija
60/73 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla juhannukset, uudetvuodet ja vaput nimenomaan kotona ja rentoutua. En välitä niiden perinteisistä viettotavoista, vaan laitan kotona hyviä ruokia ja viihdyn. Osaa jotenkin rentoutua paremmin kuin tavallisena arkena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi