Vappu on täällä, oletko valmis? IS seuraa
Voi mahoton paikka. Vappu.
Ja voi voi noita opiskelijoita. Ahkomahoolin kanssa läträävät päiväkausia.
Varmaan harrastavat suojaamatonta seksiäkin.
Kovin olen huolissani myös muusta nuorisosta. Kun vaan ei sattuisi mitään kauheeta.
Voi voi.
Kommentit (30)
Varmasti leviää sukupuolitaudit tuolla opiskelijoiden keskuudessa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Jeesus myös?
Tulee. Hän on kaikkkialla. Jeesus ei juhli vappua, mutta seuraa kyllä ihmisiä ja kutsuu heitä uskoviensa kautta omiin juhliinsa, joita kerran veitetään pelastuneitten kesken. Uskovat juhlistavat vappua mm. Jeesus-marssilla.
Vierailija kirjoitti:
Toista se oli ennen kun Aleksis Kiveä luettiin ja lampaiden kanssa touhuttiin. Naisiin päin ei edes katsottu, alkomahoolista puhumattakaan.
Vanhoja hyviä aikoja olivat ne. Miehet oli miehiä ja naiset naisia. Ja lampaat lampaita.
Nyt ei saa selvää, kuka on mitäkin.
Sitruuna laitetaan vappuna kalan ja sillin kylkiäiseksi, eikä naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Sielläkö se on nyt? Täällä se on vasta huomenna.
Vapunaattona on lakitukset ja juomingit, vapunpäivänä sitten osa marssii, osa kärsii krapulassa.
Tänä vuonna on neljän päivän vappu (TO-SU)
Kyllä, kotona ollaan. Juodaan simaa ja syödään munkkeja.
Roskat!!!!
Muistetaan sitten hiljaisuus kello 10:00.
Vappu ei ole mikään tekosyy rikkoa hiljaisuutta!
Ne nuoret opiskelijat nimenomaan saavat hymyn huulille. Minua ei lainkaan huvittanut koko ajatus vapusta, mutta teekkareitten ilottelu sai välittömästi hyvälle tuulelle. Maaliskuusta saakka ovat kuulemma vappua viettäneet. 😂 Ja vaikka en meinannut itse tänä vuonna mitään vappukoristeitakaan laittaa, niin laitoin sitten kumminkin serpentiiniä ja ilmapalloja ym. Onhan se vappu vain kerran vuodessa. Joten sitruunanaamat pois. 🎈🎭