Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää kuluttako mihinkään vielä vuoteen! Pannaan tämä häpeällinen hallitus

Vierailija
30.04.2026 |

lopettamaan pohjamudissa. Me suomalaiset olemme resilienttiä kansaa, kyykytetään persut ja kokkarit kivikaudelle eikä ikinä enää äänestetä kumpaakaan valtaan. Ei edes apupuolueiksi. Me pystymme siihen! Enää alle vuosi - sitten alkaa inhimillisyyden voittokulku! 

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mukana myös pitkään 

Vierailija
22/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että ne kuluttavat ihmiset on tähänkään asti ollut mitään vasemman laidan edustajia? 
En usko että ne joilla on rahaa kuluttaa (oikean laidan ihmiset) ovat lopettamasssa kuluttamista. 

Kyllä on suppeeta! Minä olen keskituloinen vasemman laidan edustaja. Lopetin kuluttamisen, kun yhteiskunta turvaverkot napsahteli ympäriltäni poikki yksi kerrallaan. Säästän omaksi turvakseni, enkä ihan hetkeen aio jatkaa kuluttamista. En tiedä, oskallanko edes seuraavan mahdollisen vasemmistohallituksen aikana, koska aina voi käydä näin.

Joo, kaikenlaisia puupäitä sitä riittää. Mun kaveri luuli, että koska mulla on hyvä palkka, äänestän kokoomusta. Vähän jopa loukkaannuin sille, että pitääkö se mua niin itsekkäänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa vaikkeivät rikkaat kulutua, niitä on persujen ja kokkareiden mukaan niin vähän, ettei niillä ole vaikutusta edes verotuloihin. Kyllä ne on ne köyhät jotka tätä maata pyörittää 

On kyllä käsittämätön vakioteema, että rikkaita ei kannata verottaa enemmän, koska se ei itsessään ratkaise ongelmaa KOKONAAN. 

Vierailija
24/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole mitään mitä kuluttaisi. 

T. Köyhä

Vierailija
25/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutan enemmän kuin koskaan ja sillä tiellä jatkan. Jos seuraava hallitus nostaa veroja, niin vähennän työn tekemistä ja kulutusta. 

Vierailija
26/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuluttaminen ei ole hyväksi Suomelle. Suosi suomalaista, sanottiin ennen. Nykyään pitää olla salapoliisin vikaa, että pystyy suosimaan suomalaista. 

Vierailija
27/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä ei kuluteta vaan yritetään selviytyä.

Vierailija
28/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut mukana jo 2v

Mukana ovat tuhansia muitakin. Onneksi pystymme ostamaan paljon tuotteita suoraan ulkomailta, ja onneksi Suomen valtio EI saa tästä mitään verotuloja. 

Vierailija
29/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kuluttaminen ei ole hyväksi Suomelle. Suosi suomalaista, sanottiin ennen. Nykyään pitää olla salapoliisin vikaa, että pystyy suosimaan suomalaista. 

En suosi Suomalaista 🤮. Tarkistan aina ettei kaupasta tule mukaan yhtäkään suomi-paßkaa

Vierailija
30/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suosi Suomalaista 🤮. Tarkistan aina ettei kaupasta tule mukaan yhtäkään suomi-paßkaa

Sinä ja sinunlaisesi saisivat poistua muualle täältä. Saataisiin teistä hyvää hyötymaastamuuttoa.

Vierailija
31/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ja sinunlaisesi saisivat poistua muualle täältä. Saataisiin teistä hyvää hyötymaastamuuttoa.

Muistithan ottaa 💊?

Vierailija
32/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/visio/art-2000011977449.html

Go Hallitus! Tämä todistaa hallituksen olevan oikeilla jäljillä!

Vierailija
33/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vuosia ostanut vaan tarpeeseen Nyt en juurikaan ostele kuin halpaa laadukasta.Älkää turhaan tuhlatko.Oikein jos kansa lopettaa kulutuksen.On tää niin raastavaa tämä suomalaisuus.

Vierailija
34/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tarpeeni, minun tunteeni, minun ongelmani. Minäminäminä olen se tärkein. Entä tuo kyläbaarin pitäjä joka pitää kylän yhteistä olohuonetta? Onko pikkuneidiltä nyt hippasen päässyt unohtumaan keistä tämä yhteiskunta koostu? 

Vierailija
35/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, että ajattelet liikaa tunteiden vallassa. Olipa mikä puolue tahansa hallituksessa, on kuluja karsittava. Tulevaisuudessa pitää tehdä iso muutos kankeaan suomalaiseen ajatteluun. Lyhyemmät työpäivät mahdolliseksi, jokainen saa kantaa korttaan kekoon. Ei niin kun nyt, että ruoskitaan toisia ja jos et pysy matkassa niin makaat kotona kiltisti ja haet töitä.

Vierailija
36/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko täällä joku ääliö muka voivansa vaikuttaa ihmisten kulutuskäytökseen? Sehän kertoisi vain siitä, ettei leikkauksilla ole mitään vaikutusta mihinkään ja leikkausvaraa on vielä lisää 

Vierailija
37/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tarpeeni, minun tunteeni, minun ongelmani. Minäminäminä olen se tärkein. Entä tuo kyläbaarin pitäjä joka pitää kylän yhteistä olohuonetta? Onko pikkuneidiltä nyt hippasen päässyt unohtumaan keistä tämä yhteiskunta koostu? 

Tänään syödään pitsaa, lauletaan, bingoillaan ja juodaan kaljaa. Kiukuttele sinä ap ihan vaan yksinäsi. 
Kiitos, Hanna ja Nina, että olette tänäänkin töissä. 

Vierailija
38/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kulutushysterialla ja yli varojen elämisellä talous nousuun? Just, joo.

Vierailija
39/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään syödään pitsaa, lauletaan, bingoillaan ja juodaan kaljaa. Kiukuttele sinä ap ihan vaan yksinäsi. 
Kiitos, Hanna ja Nina, että olette tänäänkin töissä. 

Meidän pöytään on kaikki tervetulleita! Ap mukaan vaan. 

Vierailija
40/54 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulutan enemmän kuin koskaan ja sillä tiellä jatkan. Jos seuraava hallitus nostaa veroja, niin vähennän työn tekemistä ja kulutusta. 

no hyvä saa muut duunisi.  tuo on oikea asenne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi