Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas piti jättää pyörä tien poskeen ja juosta puskaan :( Ibs on hirvittävä vaiva

Puskahiipparitar
21.07.2022 |

Tuntuu että on planeettojen asennoista kiinni miten maha voi. Tilanne elää koko ajan. En olisi lähtenyt pyörällä kirjastoon, jos minulla olisi ollut aamulla vatsassa huono olo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää. 😔

Vierailija
2/12 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko tulla silittämään mahaasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tosi pitkään sama. Luin sitten että olut päivässä saa suolen bakteerikannan paremmaksi ja pitää paikkansa.  Rupesin juomaan yhden oluen aina illalla ja jo parin viikon jälkeen vatsa alkoi voida aina vain paremmin.

Vierailija
4/12 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tosi pitkään sama. Luin sitten että olut päivässä saa suolen bakteerikannan paremmaksi ja pitää paikkansa.  Rupesin juomaan yhden oluen aina illalla ja jo parin viikon jälkeen vatsa alkoi voida aina vain paremmin.

Itsellä on jotenkin omituinen maha.

Glutteniton olut on ok, pari olutta. Ruisleipä on nou-nou. Ilmeisesti joku laktoosijuttukin. Kahvia pitäisi välttää, ei ainakaan näköjään kannata juoda tyhjään mahaan. Vaimokin motkottaa että pitäisi mennä lääkäriin.

Onneksi on tullut vasta viiskymppisenä, ei ole tarvinnut aina kärsiä.

Ei ole kiva aina ulos lähtiessä miettiä pitäiskö vielä kerran käydä vessassa, missäköhän on seuraava. Ja aina ulkoillessa parit paperit mukana taskussa, niinkuin varmaan ap:llakin.

Tsemppiä,

M53

Vierailija
5/12 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. on varmaan kokeillut jo laktoositonta ja ehkä gluteenitontakin ja fodmap-ruokavaliotakin? Laktoositon nyt noista ainakin on jo ihan perusjuttu.

Vierailija
6/12 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita korkki kiinni!

Vierailija
7/12 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankaalia, paljon hapankaalia. Maitohappobakteereita.

Vierailija
8/12 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Joskus voi syödä  ruisleipää ilman ongelmia ja sitten joskus taas gluteeniton sämpyläkin on liikaa. Laukussa on aina imodiumia ja vaihtopikkarit. Uudessa paikassa selvitettävä ekana missä vessa. Kun vatsa alkaa imitoida ukkosmyrskyä sitä tietää,että nyt pitää muuten juosta!

Vierailija
9/12 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee yleensä uidessa yhtäkkiä ripuli. Kerran paskoin uimarannalla veteen kun en pystyny pidättämään.

Vierailija
10/12 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tärkein kysymys: Oliko ripulia?

Vierailija
11/12 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee yleensä uidessa yhtäkkiä ripuli. Kerran paskoin uimarannalla veteen kun en pystyny pidättämään.

Uitko ilman uima-asua vai ripuliinko se meni?

Vierailija
12/12 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uitko ilman uima-asua vai ripuliinko se meni?

No ripuliinhan se meni. Heiluttelin uima-asua siellä veden alla et sain ne ripsat veke. Oli kyllä kamala kokemus kun paska vaan tuli siinä kaikkien edessä.