Kuningas Kaarle Kustaan 80-vuotisjuhlat
Suora lähetys 14.30 asti
Kommentit (388)
Pitääkö Tomi Immonen avauspuheenvuoron?
Victoria ja Haakon kimppaan ja suur-ruotsi pystyyn.
Kiva kun estellellä saa olla hiukset auki niinku normi teinillä
Miten tuosta Estellestä yhtäkkiä tuli noin aikuinen?
Odotan Victorian puhetta, hän on aina pitänyt upeita puheita isälleen. Victoria istuu Jugoslavian prinssi Alexanderin ja Haakonin välissä. Alexander on kuningas Kaarle Kustaan hyvin läheinen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Dalai Lama varmoin ottein. Ylikuvernööri ja suuri sarkofagiasettelu. On se vaan ihan huikeaa kun tämän näkee ja kaikki silmiemme edessä.
Se heitti yläfemmat. Tunnelma on catossa!🍻
Vierailija kirjoitti:
Stubb on todella tärkeä vieras kun istuu niin keskeisellä paikalla lähellä Kuningasta
Protokollan mukaan mennään.
Vierailija kirjoitti:
Ylimieliset britit eivät vaivautuneet kukaan paikalle
Käsittääkseni välit eivät ole järin lämpimät näiden välillä. Näin olen ymmärtänyt.
Nuo kuninkaan kunniamerkkiketjut ovat upeita.
Millä kanavalla nää illalliset ym on nähtävissä?
Olisihan britit voineet jonkun lähettää. Charles on Yhdysvalloissa ja William on sijaisena eikä voi lähteä. Olisivat lähettäneet vaikka Edwardin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni välit eivät ole järin lämpimät näiden välillä. Näin olen ymmärtänyt.
Charles ja Kaarle Kustaa ovat erittäin läheisiä ystäviä. Ovat olleet ystäviä 1960-luvin lopusta asti. Kaarle Kustaa ja Silvia vierailevat usein yksityisesti Charlesin ja Camillan luona. Charles ja Camilla ovat juuri nyt valtiovierailukiertueella, aloittivat USAsta ja jatkoivat Panamaan.
Vierailija kirjoitti:
Areenassa on suora lähetys.
Vierailija kirjoitti:
SVT Playssa yöllä lähes yhteen asti.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuosta Estellestä yhtäkkiä tuli noin aikuinen?
Hän on vasta 14-vuotias, mutta ikäisekseen aikuisemman oloinen. Pärjää hyvin ja on luonteeltaan iloinen ja vähän veikistelevä.
Kylläpä kuningas puhui kauniisti vaimostaan ja perheestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles ja Kaarle Kustaa ovat erittäin läheisiä ystäviä. Ovat olleet ystäviä 1960-luvin lopusta asti. Kaarle Kustaa ja Silvia vierailevat usein yksityisesti Charlesin ja Camillan luona. Charles ja Camilla ovat juuri nyt valtiovierailukiertueella, aloittivat USAsta ja jatkoivat Panamaan.
Jep. Mä yleensä pelaan pokeria tai kenttiä niiden kanssa. Ollaan hyvät kaverit. Fatim Diarran gaala-asu on kyllä hieno.
Jostain olen lukenut, että brittikuninkaalliset ei niin arvosta Ruotsin kuninkaallisia. Sama Norjan ja Tanskan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä, ihan loppuun asti
https://www.svtplay.se/video/K5dbGDB/kungen-80-ar/firandet-under-kvalle…