Naiset ovat tutkitusti miehiä älykkäämpiä!!!
Kommentit (110)
Sellaisen tutkimuksen olen nähnyt että naiset olisivat keskimäärin älykkäämpiä mutta miehillä molemmat ääripäät korostuu. Eli todella älykkäät ovat miehiä samoin kuin todella tyhmät. Mutta sillä ei ole mitään merkitystä kun naiset eivät saa mitään aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen tutkimuksen olen nähnyt että naiset olisivat keskimäärin älykkäämpiä mutta miehillä molemmat ääripäät korostuu. Eli todella älykkäät ovat miehiä samoin kuin todella tyhmät. Mutta sillä ei ole mitään merkitystä kun naiset eivät saa mitään aikaiseksi.
Ei ole nähnyt
Feminismi on surullinen esimerkki heikomman sukupuolen änkyröinnistä
Siitä voidaan varmasti olla yksimielisiä että naiset ovat tunneälykkäämpiä
Ottakaa huomioon ja tehkää kunniaa kuivauskaapin keksijälle.
Minkä takia sitten maailman meno on jatkuvasti mennyt huonompaan suuntaan mitä enemmän naiset ovat ottaneet valtaa ja vastuuta itselleen?
Tässä vain kaverin puolesta kyselen joka tällaista esitti. Minulla ei ole asiaan kantaa puoleen tai toiseen.
Tässä on hyvä analyysi asiasta.
Ei paljoa kyllä helpota vaikka olisikin. Mitä jokuaika luin uutisen että yleinen älykkyys kaikilla on laskussa :D kaikista tulee tyhmempiä. Kohta katsotaan kives potkuja youtubesta ja annetaan pellolle mountain dewiä vedeksi. Oliko idiocracy vai mikä lie leffa jossa näin kävi.
On miehilläkin älynväläyksiä. Kyllä se sokea kukkokin löytää joskus jyvän.