Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Batman-sarjisten/leffojen Jokeri ei oikeasti ole mikään katkeroitunut mielenterveystapaus

Vierailija
30.04.2026 |

Vaan hän on pikkurikollinen Jack Napier, joka tippui kemikaalisammioon, ja muuttui vitsejä heitteleväksi Jokeriksi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Incel-Jokeri Phoenix ei ole aito Jokeri.

Ylilaudan Veetit suuttui kun Jokeri 2:sessa Jokeri menetti velhovoimansa Lady Gagan hahmolle :D

Tai ehkä siksi että lapsena hyväksikäytetyn hahmon reippailusta tehtiin vitsi? Sinä hirnuit varmasti, voipopparit rinnalle valuen. :0

Vierailija
22/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja takaisin itse aiheeseen; se on vähän mitä milloinkin. Joskus useampaa kerrallaan mutta se oli virhe. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä vielä sen ikäisiä jotka muistaa tuon vuoden 1989 Batmanin hypen, joka oli Suomessakin? Kovasti mainostettiin ja oli Batman-paitaa yms. Itse kävin katsomassa leffassa 10-vuotiaana isän kanssa, vaikka oli 14 muistaakseni jopa ikäraja. 

Vierailija
24/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nicholsonin Jokeri osaa ottaa myös huumorin kannalta vaikka oma naama meni kemikaalisammion jälkeen vähän huonoon kuntoon. Ei ala rypemään itsesäälissä kuten Phoenixin Joker.

Tuollainen reaktio lähti itseltäkin kun sain yt-neuvotteluiden jälkeen potkut. Ei voinut kuin nauraa hullun naurua ja hävitä ovesta ulos pimeyteen.

Vierailija
25/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä vielä sen ikäisiä jotka muistaa tuon vuoden 1989 Batmanin hypen, joka oli Suomessakin? Kovasti mainostettiin ja oli Batman-paitaa yms. Itse kävin katsomassa leffassa 10-vuotiaana isän kanssa, vaikka oli 14 muistaakseni jopa ikäraja. 

1989 oli kovin leffavuosi ikinä. Tuli Batman, 007 ja lupa tappaa, tappava ase 2, Tango ja Cash sekä Flethin jatko-osa.

Vierailija
26/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nicholsonin Jokeri osaa ottaa myös huumorin kannalta vaikka oma naama meni kemikaalisammion jälkeen vähän huonoon kuntoon. Ei ala rypemään itsesäälissä kuten Phoenixin Joker.

Tuollainen reaktio lähti itseltäkin kun sain yt-neuvotteluiden jälkeen potkut. Ei voinut kuin nauraa hullun naurua ja hävitä ovesta ulos pimeyteen.

Tuon naurun omaavana työkkäriin ilmottautumaan :D

Vierailija
27/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon naurun omaavana työkkäriin ilmottautumaan :D

:D

Vierailija
28/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kyllä jonkinlainen nversio ns. vesipääpersusta joka on pudonnut kusisammioon...

Vierailija
29/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihan oikeasti kiinnostaa, jatkaako Connor Storrie jossain vaiheessa Jokerina.

Vierailija
30/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffan kävin katsomassa ja muistaakseni pidin, mutta muuten Batmanin maailma ei kiinnostanut koska Marvel-puritaanina en hyväksynyt DC:n sarjakuvia. 

Vierailija
31/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarin lopullahan pyöri telkussa myös ainakin lasten keskuudessa erittäin suosittu Batman tv-sarja 60-luvulta. Oisko se osaltaan lietsonut tuota hypeä?

Vierailija
32/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokeri ei ole mikään itsesäälinen Heikko peikko

Vierailija
33/33 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasarin lopullahan pyöri telkussa myös ainakin lasten keskuudessa erittäin suosittu Batman tv-sarja 60-luvulta. Oisko se osaltaan lietsonut tuota hypeä?

Saattaa olla. Itse ajattelisin niin, että kunnon kaupallistumisen ensi askeleet otettiin noihin aikoihin, mistä syystä Batman-sarjakin näytettiin ennen tätä leffaa huomion herättämiseksi. Ja tosiaan oheiskrääsää oli myynnissä tavallisissa kaupoissakin, jopa leffasta tehty erillinen sarjakuvakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme