Batman-sarjisten/leffojen Jokeri ei oikeasti ole mikään katkeroitunut mielenterveystapaus
Vaan hän on pikkurikollinen Jack Napier, joka tippui kemikaalisammioon, ja muuttui vitsejä heitteleväksi Jokeriksi.
Kommentit (33)
Ja takaisin itse aiheeseen; se on vähän mitä milloinkin. Joskus useampaa kerrallaan mutta se oli virhe. :P
Onko täällä vielä sen ikäisiä jotka muistaa tuon vuoden 1989 Batmanin hypen, joka oli Suomessakin? Kovasti mainostettiin ja oli Batman-paitaa yms. Itse kävin katsomassa leffassa 10-vuotiaana isän kanssa, vaikka oli 14 muistaakseni jopa ikäraja.
Vierailija kirjoitti:
Nicholsonin Jokeri osaa ottaa myös huumorin kannalta vaikka oma naama meni kemikaalisammion jälkeen vähän huonoon kuntoon. Ei ala rypemään itsesäälissä kuten Phoenixin Joker.
Tuollainen reaktio lähti itseltäkin kun sain yt-neuvotteluiden jälkeen potkut. Ei voinut kuin nauraa hullun naurua ja hävitä ovesta ulos pimeyteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä vielä sen ikäisiä jotka muistaa tuon vuoden 1989 Batmanin hypen, joka oli Suomessakin? Kovasti mainostettiin ja oli Batman-paitaa yms. Itse kävin katsomassa leffassa 10-vuotiaana isän kanssa, vaikka oli 14 muistaakseni jopa ikäraja.
1989 oli kovin leffavuosi ikinä. Tuli Batman, 007 ja lupa tappaa, tappava ase 2, Tango ja Cash sekä Flethin jatko-osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nicholsonin Jokeri osaa ottaa myös huumorin kannalta vaikka oma naama meni kemikaalisammion jälkeen vähän huonoon kuntoon. Ei ala rypemään itsesäälissä kuten Phoenixin Joker.
Tuollainen reaktio lähti itseltäkin kun sain yt-neuvotteluiden jälkeen potkut. Ei voinut kuin nauraa hullun naurua ja hävitä ovesta ulos pimeyteen.
Tuon naurun omaavana työkkäriin ilmottautumaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon naurun omaavana työkkäriin ilmottautumaan :D
:D
Voisi kyllä jonkinlainen nversio ns. vesipääpersusta joka on pudonnut kusisammioon...
Minua ihan oikeasti kiinnostaa, jatkaako Connor Storrie jossain vaiheessa Jokerina.
Leffan kävin katsomassa ja muistaakseni pidin, mutta muuten Batmanin maailma ei kiinnostanut koska Marvel-puritaanina en hyväksynyt DC:n sarjakuvia.
Vierailija kirjoitti:
Kasarin lopullahan pyöri telkussa myös ainakin lasten keskuudessa erittäin suosittu Batman tv-sarja 60-luvulta. Oisko se osaltaan lietsonut tuota hypeä?
Jokeri ei ole mikään itsesäälinen Heikko peikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasarin lopullahan pyöri telkussa myös ainakin lasten keskuudessa erittäin suosittu Batman tv-sarja 60-luvulta. Oisko se osaltaan lietsonut tuota hypeä?
Saattaa olla. Itse ajattelisin niin, että kunnon kaupallistumisen ensi askeleet otettiin noihin aikoihin, mistä syystä Batman-sarjakin näytettiin ennen tätä leffaa huomion herättämiseksi. Ja tosiaan oheiskrääsää oli myynnissä tavallisissa kaupoissakin, jopa leffasta tehty erillinen sarjakuvakin.
Tai ehkä siksi että lapsena hyväksikäytetyn hahmon reippailusta tehtiin vitsi? Sinä hirnuit varmasti, voipopparit rinnalle valuen. :0