Onko tälläistä työtä olemassa?
-Etätyö
-Ei lehtimyyjän työtä
-Ei tarvitse koulutusta
Kommentit (25)
Moni aspahomma toimii etänä, yleistyi kovasti korona-aikaan ja sitten etä jäi. Firman oman viikon koulutuksen jälkeen pääset vastaamaan it-kysymyksiin, matkoista, pankki- ja vakuutusasioista, tekemään työhaastatteluja tai moderoimaan. Sen verran voi kuitenkin voi joutua konttorilla käymään, ettei kovin kaukana kannata asua. Palkat eivät päätä huimaa ja siksi keskukset usein syrjäseudulla. Peruskoulu, 18 v ja englannintaito yleensä vaatimukset.
Ajattele asiaa enemmän sen ihmisen kautta joka ostaa sinun työtäsi sinulta.
Haluanko ostaa (ilmeisesti suht kalliilla) työtä kouluttamattomalta ihmiseltä joka haluaa tehdä työtä etänä?
Mikä on se tarve johon sinä olet vastaus?
Itse teen (etupäässä) etätyötä 8200€ palkalla, ja se ei ole lehtimyyntiä. Mutta päästäkseni tähän tein ensin 25 vuotta kaikenlaisia hommia ja rakensin itselleni osaamista jolla on nyt arvoa monelle yritykselle.
Ja on minulla tutkintokin, ja sen lisäksi vuosien varrella keskimäärin 5v välein olen hankkinut jotain lisäkoulutusta tai sertifiointia.
Nyt olen yli 50v ja opiskelen edelleen viikottain pitääkseni osaamiseni ajan tasalla.
Ensimmäisessä ”oikeassa” työpaikassa tehtiin töitä konttorilla kravatti kaulassa, ja viikkopalaveri oli maanantaina klo 8-9. Siitä se lähti. Ennen sitä tein opiskeluaikana myös yötöitä, vuorotöitä, ravintola-alan hommia ja siivosin.
siitä se lähti. Mutta se on huono lähtökohta jos haluaa heti saada rusinat pullasta vaiheessa jossa ei vielä ole antaa mitään sen vastineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele asiaa enemmän sen ihmisen kautta joka ostaa sinun työtäsi sinulta.
Haluanko ostaa (ilmeisesti suht kalliilla) työtä kouluttamattomalta ihmiseltä joka haluaa tehdä työtä etänä?
Mikä on se tarve johon sinä olet vastaus?
Itse teen (etupäässä) etätyötä 8200€ palkalla, ja se ei ole lehtimyyntiä. Mutta päästäkseni tähän tein ensin 25 vuotta kaikenlaisia hommia ja rakensin itselleni osaamista jolla on nyt arvoa monelle yritykselle.
Ja on minulla tutkintokin, ja sen lisäksi vuosien varrella keskimäärin 5v välein olen hankkinut jotain lisäkoulutusta tai sertifiointia.
Nyt olen yli 50v ja opiskelen edelleen viikottain pitääkseni osaamiseni ajan tasalla.
Ensimmäisessä ”oikeassa” työpaikassa tehtiin töitä konttorilla kravatti kaulassa, ja viikkopalaveri oli maanantaina klo 8-9. Siitä se lähti. Ennen sitä tein opiskeluaikana myös yötöitä, vuorotöitä, ravintola-alan hommia ja siivosin.
siitä se lähti. Mutta se on huono lähtökohta jos haluaa heti saada rusinat pullasta vaiheessa jossa ei vielä ole antaa mitään sen vastineeksi.
Kyse voi olla vaikka sairaudesta. Jollekin se etätyö on ainoa mahis tehdä työtä. Kuten mm. minulle.
Rahamuulina toimiminen rikollisille. Ei vain yleensä onnistu kovin pitkään.