Mä en oo dokannu 2 vuoteen
Täysin raivo raitis ihmis poloinen. Juurtajaksaen tätä yrittänyt toitottaa mutta aina vaan asia jaksetaan nostaa esille. Alkaa näkyä jopa vainoamiseen liittyvää osviittaa siinä että tietentahtoen on maalailtava piruja seinille. Tällainen toiminta on edesvastuutonta ja keskenkasvuisten aikuisten sirkusruljanssi jossa painotetaan jatkuvalla syötöllä alkoholi riippuvuuteen liittyviä riskejä vaikka koko asia on jo loppuun käsitelty.
Kommentit (17)
Loppuvuodesta tulee täyteen 29 vuotta.
Sitä ennen tuli harrastettua sen verran, että viimeiset seitsemän vuotta ennen raitistumista oli käytännössä yksi ja sama känni.
Elämäni paras päätös.
So what? Mitä jos ja entäs sitten?
Vain alkoholistit laskee päiviä kuinka pitkä aika on edellisestä ryyppyputkesta.
Miksi tuollaisesta jotkut onnittelee? Vanha juoppo ja naistenhakkaaja.
Laitat sitte viestiä vauvapalstalle?
Itse olen ollut juomatta 4,5 vuotta. Ei mun tartte selitellä alkoholitonta valintaa koska täällä missä mä bailaan se on normi.
Mitä sitten? Mä en oo koskaan dokannut. Ikinä. Kohta 40 tulee täyteen
Vierailija kirjoitti:
Me muut ollaan. Oksennettu, nussittu ja sammuttu.
Juon itseni känniin noin kymmenen kertaa vuodessa. Mukavaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri tuosta syystä olenkin syrjitty. Koska en mahdu siihen "muottiin" joka suomalaiselle miehelle on luotu.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri tuosta syystä olenkin syrjitty. Koska en mahdu siihen "muottiin" joka suomalaiselle miehelle on luotu.
Sama
Mä oon sekoillu ihan riittävästi joten mua ei saa enää pulloon tarttumaan - eikä 0% ole siis ongelma niissä ympyröissä joissa liikun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dokaaminen ei sulje pois nussimista. Selvinpäin siitä nauttiikin enemmän, kun kulli seisoo. -eri
Seitsemän päivää selvin päin ehkä otin ehkä en juovuksissa Lieksassa
Ei oo enää kännii ku vetää joka päivä 8 packin. Uus normaali
Hieno päätös.