Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intoverttius on suomalaiskansallinen sosiaalinen kehitysvamma.

Vierailija
29.04.2026 |

Introverttius johtaa kaikilla mittareilla surkeaan ja tuskalliseen elämään, josta puuttuu ystävät, läheisyys, seksi ja inspiroivat seikkailut.

Introvertti kompostoi itseään oman päänsä sisällä 24/7 tuottaen maailmaan esimerkiksi sosiaalisen median kaltaista haitallista insinööriroskaa. Yksinäisissä syövereissään introvertti kokee kaihoisaa kaipausta siihen olemisen tilaan jota hän ei voi koskaan saavuttaa ja pukee katkeruutensa ohjelmakoodiksi tai muuhun teknis-auristiseen muotoon.

Introvertti palaa sisäisesti nähdessään sosiaalisten pelikenttien mestareita, jotka tuon tuosta ottavat maailmaa haltuun kansainvälisen  kaupan, taiteen ja politiikan pelikentillä. Introvertti ei esimerkiksi kestä Alexander Stubbin vakaata nousua tasavallan
presidentiksi ja historian parhaaksi Suomen myymtimiesheksi.

Säälikäämme intoverteiksi tuomittuja.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin lukea vain alun ja lopun: Intovertti myymtimiesheksi. 

Vierailija
22/28 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tää on ankeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa Kelttikangas-järvinen saattaa olla toista mieltä siinttä, onko intröverttiys ihrottomasti nekatiivis omainaisuus vai sittenhi  ihan neutraali samoin ku outrovertismi

Vierailija
24/28 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja säälikäämme myös apukoulutasoisia"myymtismiehen"puolesta runoilevia!

Vierailija
25/28 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liisa Kelttikangas-järvinen saattaa olla toista mieltä siinttä, onko intröverttiys ihrottomasti nekatiivis omainaisuus vai sittenhi  ihan neutraali samoin ku outrovertismi

Mitä sinä sönkötät?

Vierailija
26/28 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja säälikäämme myös apukoulutasoisia"myymtismiehen"puolesta runoilevia!

Harva meistä osaa kirjoittaa yhtä hyvin suomea romanivivahteella. 

Vierailija
27/28 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni on hauska ekstrovertti ja minä synkistelevä introvertti. Ihailen läheiseni supliikkia luonnetta, kun mä itse taas en osaa keskustella mistään. Ekstrovertti osaa ja pärjää kaikilla elämänalueilla aina paremmin. Usein introverteillä on kyllä jokin elämän rikkonut syy luonteeseensa, mutta kyllä ekstrovertilläkin voisi olla syytä synkistelyyn, mutta he osaavat jättää taka- alalle monet huonot asiat elämässään, eivätkä monetkaan heistä jää piehtaroimaan niihin. Koen olevani introverttinä ylikilttinä ihmisenä kyllä toivoton tapaus. Jos vielä ekstroverttiuteen yhdistetään vielä kauneus tai komeus ihmisessä, niin kaikki on usein kaksinverroin sujuvampaa elämässä. Introverttiutta voi tosiaan kutsua jonkinasteiseksi vammaksi ihmisen luonteen kehityksessä. 

Vierailija
28/28 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten introverttius ja sosiaalisuus on tässä kytketty yhteen? Itse olen introvertti ja hyvin sosiaalinen ja puhelias. Minulle introverttius tarkoittaa sitä, että lataan akkuni yksinäisyydessä ja viihdyn hyvin yksin(kin).

Olen taiteellinen ja luovuus ei kuki melusaasteessa. Mitään insinöörimäistä minussa ei ole.

Apn ongelma on joku muu. Esim ujous, autismi tai sitten se kehitysvamma, josta hän puhuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi