Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö kalliita ihonhoitotuotteita? Auttavatko ne?

Vierailija
28.04.2026 |

Tuolla toisessa ketjussa joku kertoo ottavansa kollageenia, laittavansa kasvonaamioita ja käyttävänsä hyviä naamarasvoja. Silti naama rupsahtaa. Luuleeko joku oikeasti, että ryppyvoiteet ja kalliit ihonhoitotuotteet auttavat? Toki on joitakin ihmisiä, joille joku tietty rasva on hyvä ja hän käyttää vain sitä. Mutta ovatko naiset todella hyväuskoisia, että laittavat rahansa johonkin ihan turhaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään ihonhoitotuotteita.

Vierailija
22/26 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon siihen et iho voi olla hyväkuntoisempi. Mut ei se nuorennu jos käyttää anti age tuotteita. Koska ihon vanheneminen johtuu luustosta. Enempi kunnon ruokavalio auttaa.

Miten ihon vanheneminen johtuu luustosta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten juttuja noi tollaset ihonhoitotuotteet. Epätoivoista taistelua rupsahtamista vastaan.

Vierailija
24/26 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten juttuja noi tollaset ihonhoitotuotteet. Epätoivoista taistelua rupsahtamista vastaan.

No olen kyllä käyttänyt puhdistusmaitoa, kasvovettä ja koskteusvoidetta 12-vuotiaasta asti. Silloin ei rupsahtaminen käynyt mielessäkään... Ihan normaalia toimintaa, varsinkin jos meikkaa. t. Ap

Vierailija
25/26 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retinolista, c-vitamiinista ja peptideistä on ihan tutkittua tietoa. Näiden lisäksi käytän itse myös happokuorintaa. Hyaluronihappo puolestaan ihan oikeasti kosteuttaa. Tärkein tuote on kuitenkin aurinkosuoja 50 spf. Kaikkia näitä saa myös edullisesti. Korkea hinta ei välttämättä perustu mihinkään. Oman ihoni kunto on parantunut selvästi, kun otin mainitut aineet käyttöön. Se on sileämpi, kosteutetumpi, pintahilseily ja mustapäät ovat hävinneet. 

N54

Tämä. Käytän myös näitä, joista näyttöä eli c-vitamiini, retinoidi/retinadi, panthenol eli B5 jne. Hyviä kosteutta sitovia ainesosia on esim. urea eli karbamidi ja xylitol. En laita isoja rahoja voiteisiin. Kosteusvoiteella  läträän vain, jos iho on oikeasti kuiva. Aurinkosuojaa käytän tietenkin. Sekoitan fysikaalisen suojavoiteen 50-kertoimella meikkivoiteeseen. Jos oikein porottaa, saatan laittaa vielä kemiallista aurinkosuojaakin. Lisäksi aurinkolasit silmäryppyjä ehkäisemään ja kevyet, peittävät vaatteet. Ei ole juurikaan vielä ryppyjä, koska ihotyyppini on melko rasvoittuva. Ja yli 50 vuotta olen.

Vierailija
26/26 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen David Beckhamin ikäinen nainen. Sillä miehellä, vaikka komea onkin,  on syvät uurteet kasvoillaan, mutta mulla ei. Olen ehkäissyt ryppyjä, halvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä