Mitä mieltä, saako vähän pahastua?
Kaverini oli yökylässä, ja mies lähti käymään kaupassa. Kaveri siihen että hyvä, voinkin sillä välin vaihtaa tässä vaatteet (meillä on pieni kämppä).
Mies rupes siinä sitten vitsaileen sille, että no enhän mä sitten lähde mihinkään, hehheheee.
Muuten ihan sama, mutta
a) mies ei harrasta tollasia heittoja
b) ei olla harrastettu seksiä ikuisuuksiin, miestä ei kiinnosta
c) mies on tunnustanut, että on ollut tähän mun kaveriin joskus vähän ihastunut
Saanko olla mustis? Pitäiskö sanoa miehelle jotain?
Kommentit (11)
mä ainakin olisin suuttunu kunnolla. jos ei oman naisen kans pidä tuollaista hauskaa niin ei kyllä muidenkaan!
Saatikka sitten, että tilanne olisi tuollainen kuin teillä!
mutta ottaen huomioon a, b ja c kohdat voisin hieman ärsyyntyä. Varsinkin tuo ihastus-kohta.
mutta voihan se silti olla vaan ihan sattumaa
Mun mielestä on vaan hauskaa, että mieheni ei ole sokea naiskauneudelle. Mistäs se kertoisi, ettei hän välittäisi kauniita naisia katsella ja olisi mennyt siksi minun kanssani naimisiin...
Meillä toi olis harmitonta läppää niin puolin ja toisin :)
a) mies ei harrasta tollasia heittoja ->> Kerta se on ensimmäinenkin
b) ei olla harrastettu seksiä ikuisuuksiin, miestä ei kiinnosta ->> Miksei kiinnosta?
c) mies on tunnustanut, että on ollut tähän mun kaveriin joskus vähän ihastunut ->> no jos hän sen haluisi niin varmaan olis tehnyt jotain, mutta valitsi sut :)
Saanko olla mustis? ->> Jos tunnet siihen jotain tarvetta niin ole. Mutta minusta tuo ei ole sen arvoinen.
Pitäiskö sanoa miehelle jotain? ->> Parisuhteessa täytyy AINA sanoa jos mieltä painaa jokin ja minusta tärkeää on olla rehellinen.
Tarpeeksi hyvien ystävien kanssa miehetkin on melkein yhteisiä;)
Tuli vaan jälkeenpäin sellainen olo, että ei ollu kauheen kauniisti sanottu oman vaimon edessä. Jos tilanne olis ollu toisinpäin, eli meillä olis ollu kylässä miehen kaveri, johon olisin joskus myöntänyt olleeni ihastunut, en varmasti olisi heittänyt mitään flirttailevaa tyyliin olispa kivaa katsella kun riisuudut.
En mä mun kaverille suuttunut ole, ei se sen vika ole. Ja tietty mä ymmärrän, että mies tykkäis katsella kauniita hoikkia naisia, mutta tollasia kommentteja heitetään sitten poikaporukassa - mun mielestä.
Tiedän vaan jo valmiiksi, että jos sanon miehelle, että teki mun mielestä ajattelemattomasti, se suuttuu ihan vimmatusti :(
Jos miehellä ei ole muutenkaan tapana heittää tollaista ja on ollut ihastunut siihen kaveriin (teidän yhdessä ollessanne?), niin luulen että on edelleen jotain fiboja siihen naiseen. Luulen omasta kokemuksesta, ei tietenkään kaikilla ole samoin, mulle vaan tuli niin oma juttu mieleen kun luin tuon.
Aiotko sanoa sille jotain? Ei mun mielestä toisiaan kunniottavat puolisot flirttaile toistensa edessä.
Kuulostaa niin lapselliselta toi teidän touhu, että huh huh!