Paljonko maksat puhelinliittymästä?
Määräaikainen sopimukseni on päättymässä ja pitäisi päättää jatkosta. Nykyinen operaattori tarjosi 5G liittymää (400M) hintaan 32€ (ns. rajaton liittymä) ja hinta tuntuu kovin suolaiselta. Tuo on vieläpä jo alennettu "kanta-asiakashinta". Epäilen, että saan halvemman liittymän joko vaihtamalla operaattoria tai ainakin uhkaamalla vaihtamisella.
Ihan vertailumielessä haluaisin kuulla, mitä muut ihmiset maksavat vastaavista liittymistä? Operaattoreiden sivuilla tietysti on omat tarjoukset, mutta en usko niiden hintojen olevan ainoa mahdollisuus.
Kommentit (346)
siis 28 euroa kk / 12 kk määräaikainen
Olen aina soittanut itse firmoille, silloin saa edullisemman tarjouksen, nyt 20e kk Telialta vuoden määräaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina soittanut itse firmoille, silloin saa edullisemman tarjouksen, nyt 20e kk Telialta vuoden määräaikainen.
Minulla 30€/kk Telialta. Rajaton liittymä, nopein mahfollinen netti
Vierailija kirjoitti:
Minä poikkean ostoksilla ollessani operaattoreiden myymälöissä. Niillä on kauppakeskuksissa myymälät.
DNA matkanetistä 100megaa (tietokone) 5€/kk, sekä puhelin liittymästä 15,99€/kk (5G liittymä)
5G 400 M 28, otettu parisen viikkoa sitten