Paljonko maksat puhelinliittymästä?
Määräaikainen sopimukseni on päättymässä ja pitäisi päättää jatkosta. Nykyinen operaattori tarjosi 5G liittymää (400M) hintaan 32€ (ns. rajaton liittymä) ja hinta tuntuu kovin suolaiselta. Tuo on vieläpä jo alennettu "kanta-asiakashinta". Epäilen, että saan halvemman liittymän joko vaihtamalla operaattoria tai ainakin uhkaamalla vaihtamisella.
Ihan vertailumielessä haluaisin kuulla, mitä muut ihmiset maksavat vastaavista liittymistä? Operaattoreiden sivuilla tietysti on omat tarjoukset, mutta en usko niiden hintojen olevan ainoa mahdollisuus.
Kommentit (326)
Kunnon tarjouksia ei saa kysymällä, vaan ainoastaan tekemällä uuden sopimuksen toiselle operaattorille ja vasta silloin tulee hyvä ”win-back”-tarjous. Typerää teatteria, mutta näytellään mukana sitten
Vierailija kirjoitti:
Minut saatiin koijattua 4G:stä 5G:hen. En huomaa mitään eroa näiden kahden välillä MUUTA KUIN ENTISTÄ KALLIIMMAN HINNAN, tietenkin.
Eihän niillä käytännössä eroa olekaan, paitsi että 5G laite hakee kauemmin vaikkapa mökkialueella yhteyksiä, kun siellä usein toimii 4G paremmin.
Elisa Rajaton 200M noin 19 e. Viime neuvotteluissa sain itselleni 50 e:n lahjakortin, jotta jäin Elisalle.
Rehellisesti sanottuna, en tiedä. Kun lasku niin niin maksan sen heti mikä pitää. Ihan sama.
10€ keskimäärin 3kk välein. Saunalahti prepaid.
Yhteydenpito tapahtuu lähinnä koti wifin kautta.
Kannattaa miettiä tarvitseeko 5g-liittymää vai riittäisikö 4g. Itse ja myös moni ystäväni on vaihtanut 4g:n ja meistä ainakaan ketään ei ole huomannut käytettävyydessä juuri mitään eroa. Lisäksi jos kotona on langaton netti, niin kannattaa miettiä riittäisikö sellainen liittymä jossa ei ole rajatonta nettiä? Näillä spekseillä oma liittymäni maksaa 15e.
Toki seuraavana projektina kilpailuttaa ja koittaa löytää vielä halvemmalla.
Yhteys Mukaan kotimaa 50 M
6,99 €/kk
24 kk määräaikaisuus, jonka jälkeen 19,99 €/kk. Avausmaksu 8,99 €.
Määräaikaisen sopimuskauden kokonaishinta 176,75 €
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten noin halpoja saatte. Minulla on 4g elisalta ja maksaa yksi 29,99. Kolmesta liittymästä maksan. Viime kesänä liikkeessä yritin saada halvemmaksi. Telialla olisi ollut kalliimmat.
Pärstäkerroin, hyvä tuuri, myyjällä hyvä päivä.
😑
Ei kun pitää netissä vaihtaa operaattoria. Vaihtaa halvimpaan. Sitten vanha operaattori tekee vastatarjouksen.
Entäs., kun netissä ei näytä olevan mitään näin halpaa, mitä tässä ketjussa on tullut vastaan? Millä sitä vanhaa operaattoria voi sitten kiristää, jos kilpailijoilla ei ole juuri nyt mitään halvempaa tarjota?
Ei ne hinnat ole netissä, soittamalla saa parempia tarjouksia.
Olin yli 20v telian asiakas. Kun 100m 4g rajaton liittymän hinta nousi 37 euroon, kävelin Elisan myymälään ja kysyin hintaa. 100m 4g rajaton 11,99e, ei avausmakuja. Tietysti vaihdoin heti. 2pv niin telialta tuli tarjos: 100m 4g 17,99e.
En jäänyt telialle.
Vuoden päästä katsotaan uudelleen
Maksan nurkumatta kaikki puhelinyhtiöni minulle lähettämät laskut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten noin halpoja saatte. Minulla on 4g elisalta ja maksaa yksi 29,99. Kolmesta liittymästä maksan. Viime kesänä liikkeessä yritin saada halvemmaksi. Telialla olisi ollut kalliimmat.
Pärstäkerroin, hyvä tuuri, myyjällä hyvä päivä.
😑
Ei kun pitää netissä vaihtaa operaattoria. Vaihtaa halvimpaan. Sitten vanha operaattori tekee vastatarjouksen.
Entäs., kun netissä ei näytä olevan mitään näin halpaa, mitä tässä ketjussa on tullut vastaan? Millä sitä vanhaa operaattoria voi sitten kiristää, jos kilpailijoilla ei ole juuri nyt mitään halvempaa tarjota?
Ei ne hinnat ole netissä, soittamalla saa parempia tarjouksia.
En saanut, koska myyjä kysyin henkilötunnukset ja sitten katsoi paljonko nyt maksan. Tarjosi samaa hintaa muttei olisi tarvinnut maksaa 9 e päivitysmaksua.
Jos en olisi antanut sotua, ei olisi tullut mitään tarjousta.
Jos menen liikkeeseen kysymään tarjousta, pitääkö ensin näyttää henk.todistus?
Mä maksan alle 4 euroa kahdesta liittymästä, toisessa satamegainen netti. Kun tuo poskettoman hyvä tarjous loppuu, niin vaihdan netin omaavan liittymän takaisin moin laitenettiin, joka tällä hetkellä maksaisi 4e kuussa, niin tällöin yhteensä mulla maksaa vähän yli 4 euroa. Loppuisikohan tuo tarjous joskus lopputalvesta, 2027 helmikuussa tms.
Tuo moin laitenetti on siitä erikoinen, että se on viimeinen näistä missä voi vaihtaa numeron. Muutama vuosi sitten Elisan ja Telian vastaavat, olivat myös siirrettävissä, mutta ei enää.
Se on vähän huono, koska Moi/DNA voi koska tahansa lopettaa tuon siirrettävyyden. Silloin väkisin joutuisin ottamaan noin 15 euron liittymän.
3 puhelinliittymää, 300 MG netti, ja tv, suoratoistopalveluja. Lasku yht n. 270 € kuussa. Liittymät siinä kun on mukana niin en oo koskaan katsonut mikä niiden osuus on. Ai niin. On tossa mukana laitteiden virusturvatkin.
Latasin noin 6kk sitten vitosella vai kympillä.
Vierailija kirjoitti:
Latasin noin 6kk sitten vitosella vai kympillä.
Ei kyllä tästä enemmän aikaa. Melkein vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon tarjouksia ei saa kysymällä, vaan ainoastaan tekemällä uuden sopimuksen toiselle operaattorille ja vasta silloin tulee hyvä ”win-back”-tarjous. Typerää teatteria, mutta näytellään mukana sitten
Se on niin typerää ja vaivalloista teatteria, että tekee mieli alkaa potkia ympäriinsä.
Markkinatalous= ihmisten kiusaamista
6,99€ Elisalta 100M 4G.
Oli hyvä tarjous moi:n asiakkaille.