Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi autat huijareita ?

Vierailija
28.04.2026 |

Huijarit, olivatpa he netin, puhelimen, sähköpostin tai minkä tahansa avulla sinua lähestymässä, luottavat sinuun, sinä et lavertele eteenpäin huijausyrityksestä, vaikka itse huomaisitkin huijauksen. He voivat siis yrittää yhä uudelleen ja uudelleen kunnes löytyy joku hölmö joka maksaa tai antaa tunnukset. Oletko sinä yksi näistä hiljaisista huijareita kannustavista?

Aina kun näet huijarin tai hänen huijauksensa, ilmoita siitä. Ilmoita vaikka et olisikaan kärsinyt vahinkoa. Tässä Esan videossa hyvät ohjeet:

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie aattelin että se antaa mulle provikat, kun onnistuu jossakin...

Vierailija
2/8 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä enää Persua. En mene toista kerttaa halpaan ja retkuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestä enää Persua. En mene toista kerttaa halpaan ja retkuihin.

Miten voit olla varma ettei persu hyödy äänestäsi, nehän ovat nyt lähettäneet pyrkyri-agenttejaan muihinkin puolueisiin, myös kepuun ja demareihin...

Vierailija
4/8 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, pitääpä toimia. Tähän mennessä olen vain ollut tyytyväinen että huomasinpas huijauksen. Ilmoittelen tästä lähtien kaikki yrityksetkin, että huijarit joutuisivat vähän ahtaammalle...

Vierailija
5/8 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa. Tyhmiltä rahat pois, nokkelimmat pärjäävät. Turhaa holhoamista. 

Vierailija
6/8 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen sanonut, että minulla on 10 senttimetriä erektiossa, vaikka onkin vain 7 senttimetriä. Huijaan siis homoseksuaalua huijaria.

Vierailija
7/8 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui!

Jari!

Vierailija
8/8 |
28.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa. Tyhmiltä rahat pois, nokkelimmat pärjäävät. Turhaa holhoamista. 

Ukrainalainen motto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi