Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (1004)
Oletko etsinyt miehiä julkisissa käymälöissä?
Vierailija kirjoitti:
AP on meidät hyljännyt, kun ei kahteen viikkoon ole jaksanut vastailla kysymyksiin.
No jos AP vielä joskus ilmestyy meidän iloksemme, mikä oli/on AP:n lempi Disney animaatio? Ja mp Life action versioista? Ja suosikki näytellyistä versioista?
Ilmestyin! Suosikkini on ehkä Leijonakuningas. Tykkään myös näytellyistä versioista, suosikkini niistä on varmaan Aladdin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu olla normaali seksuaalinen ihminen?
Oikein mukavalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko voltti?
Joskus onnistui, ei enää :D
Ap
Minkä ikäisenä tajusit olevasi homo?
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan vuoden iässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan vuoden iässä.
Ap
Miten muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan vuoden iässä.
Ap
Oliko homokavereita silloin sinulla? Vai yksinäistä homotietoisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan vuoden iässä.
Ap
Oliko homokavereita silloin sinulla? Vai yksinäistä homotietoisuutta?
Yksi opettaja oli myös.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että perseseksi ei ole homojen keskuudessa läheskään niin suosittua kuin suihinotto?
Eri. Tutkimusten/tilastojen mukaan heterot harrastaa enemmän anaaliseksiä kuin homomiehet.
Määrällisesti vai suhteellisesti?
Eri. Ns. heteromiesten g-piste on ihan samassa paikassa kuin homoseksuaali miehillä. Eli laske ihan itse.
Itse en päättänyt ikinä olevani hetero, naiset vain kiinnostaa enemmän. Toiset nauroivat tälle ajatukselle. Päätitkö itse joskus että olet homoseksuaali vai tuliko se luonnostaan? Jotenkin hullua päättää olevansa jotain ja sulkea muut vaihtoehdot pois. Maailman ihaninta kumpania kaikki hakee, toiset vain luo sille etukäteen määritteitä.
Pesetkö kätesi kun käyt vessassa?
Vierailija kirjoitti:
Pesetkö kätesi kun käyt vessassa?
En pese :D
Ap
Et näköjään koskaan vastannut kysymykseeni homojen naistenvastaisuudesta, jonka esitin naisena ja homojen ally-tyyppisenä tukijana. No, kertoopahan tämäkin sivuuttaminen omalla tavallaan vastauksen kysymykseeni : /
Vierailija kirjoitti:
Et näköjään koskaan vastannut kysymykseeni homojen naistenvastaisuudesta, jonka esitin naisena ja homojen ally-tyyppisenä tukijana. No, kertoopahan tämäkin sivuuttaminen omalla tavallaan vastauksen kysymykseeni : /
Tässä on aika monta kysymystä esitetty. Kärsivällisyyttä...
Ap
Jos olet minua nuorempi, kostin sinulle ja perheellesi, ja tein sinusta homon.
Onko julkisuudenhenkilöitä tai fiktiivisiä henkilöitä, joihin olet samaistunut havaitessasi seksuaalisen suuntauksesi?