Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (891)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä suoratoistopalveluja käytät? Mitkä ovat suosikki sarjat?
Käytän Netflixiä, Yle Areenaa ja Ruutua, ja suosikkisarjojani ovat mm. Breaking Bad, Bridgerton ja Queer Eye
Ap
Bridgerton kuuluu myös mun suosikkeihin. Ja mua kiinnostaisi nähdä Valtiatar ja The Tudors, mutta en todellakaan ala tilaamaan useampaa suoratoistopalvelua! Disney+ ja Netflixis on ihan tarpeeksi paljon
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, että olet tullut takaisin! 🤗 Tämä on pitkästä aikaa ketju, jota on ollut todella mukavaa lukea useampanakin päivänä. Sinä Ap vastaat kaikkeen todella ystävällisesti ja asiallisesti. Olet varsin miellyttävä ja lämmin persoona. 😊 Kiitos ketjusta!
T. Martti ja Ap fani
Oi kiitos, olet ihana ja kommenttisi lämmittävät aina sydäntä 🥹
T. Martti ja Ap fanin fani
Miksi päätit opiskella nimenomaan hammaslääkäriksi?
Tunkeileva kysymys, mutta kun otat munaa ahteriin, onko nautinnon kannalta mitään väliä, että onko työntyvä osapuoli sun selän takana vai olette kasvokkain?
Voittaako homo euroviisut tänä vuonna?
Ketjussa on kysytty, että milloin tulit kaapista. Mutta se, että miten tulit, sitä ei olla kysytty.
Urheiletko? Jos et, mitä lajia haluaisit harrastaa?
Minä vuonna olet syntynyt? Sanoit olevasi 25, mutta nämä ikä kysymykset jättää kysymysmerkin sille, että onko henkilö jo täyttänyt sen mainitun iän vai onko synttärit vasta tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhä täällä? En muista, että tätä olisi kysytty, mutta lempiväri? Ruoka? Kouluaine?
Täällä olen taas :)
Lempivärini on vaaleansininen, lempiruoka on kalakeitto ja lempikouluaineeni oli historia.
Ap
Mikä historian aikakausi oli sun suosikkisi? Miksi?
Kuinka monessa eri maassa olet käynyt? Välilaskuja ei lasketa!
Ja missä maissa haluaisit myös käydä?
Kiva kuulla. :)