Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen homo! Kysy mitä vaan.

Vierailija
28.04.2026 |

Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo. 

Kommentit (891)

Vierailija
861/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ylempänä joku totesi että AP:lla tuskin on homoudesta kertovaa vilkkuvaloa. Kysytään nyt siis suoraan: onko vaiko ei? Minulla ei ole, mutta olen harkinnut sellaisen hankkimista.

Vierailija
862/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko että homoutesi tekee sinusta jotain niin mahtavaa että kaikkien pitäisi sinulta kysellä neuvoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pikapano hoidetaan jos ei ole ehditty suolta tyhjentää? Antaako turskahtaa vaan ulos samalla kun kalu ui perä suolessa?

Jaa, itse en muista että olisin ollut tuollaisessa tilanteessa, mutta tuolloin anaaliseksiä ei välttämättä harrastettaisi lainkaan, vaan asiat hoidettaisiin muilla tavoin.

Ap

Vierailija
864/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko todistaa jatkuvien funktioiden välisevilauseen?

Väliarvolauseen

Aijai, nyt en kyllä muista miten se todistetaan…

Ap

Vierailija
865/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pikapano hoidetaan jos ei ole ehditty suolta tyhjentää? Antaako turskahtaa vaan ulos samalla kun kalu ui perä suolessa?

olen toinen homo, mutta en harrasta anaalia. kai ne pikapanot voi muillakin keinoin suorittaa.. käsittääkseni tyhjentämistä vedellä ei suositella, koska se voi vaikuttaa suoliston bakteerikantaan. tuskinpa kaikki heteroparitkaan sitä tekevät ensin…

Vierailija
866/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokenut väkivaltaa,? Väkivallan uhkaa? Onko sua koitettu  'eheyttää'

En ole muista kokeneeni väkivaltaa tai sen uhkaa, ainakaan fyysistä. Ehkä henkistä joskus. Minua ei onneksi ole myöskään koitettu eheyttää.

Ap

Vierailija
867/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu heterofobinen vihaketju!

Kääk!

Ap

Vierailija
868/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu ruosteinen pyöränketju!

Kiitos muistutuksesta, täytyykin rasvata pyöränketjut. :D

Ap

Vierailija
869/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhä täällä? En muista, että tätä olisi kysytty, mutta lempiväri? Ruoka? Kouluaine? 

Täällä olen taas :)

Lempivärini on vaaleansininen, lempiruoka on kalakeitto ja lempikouluaineeni oli historia.

Ap

Vierailija
870/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla siskoja tai veljiä ja mihin väliin kuulut, jos on sisaruksia?

Minulla on pikkusisko. :)

Ap

Vierailija
871/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP todennäköisesti ei enää palaa tänne, kun ei tänne tuu enää mitään järkevää... Ja muutenkin kohta kaksi viikkoa vanha aloitus. 

Mutta, jos AP kuitenkin ilmestyy, sellainen kysymys, että...

Millainen lapsi olit? Leikitkö näitä ns "poikien leikkejä" vai ajattelitko leluista ja leikeistä neutraalisti? Mitä ylipäätään tykkäsit puuhailla?

Täällähän minä.

Olin aika rauhallinen lapsi, mutta tykkäsin leikkiä paljon pihalla kavereiden kanssa. Piirsin ja luin paljon kirjoja. :)

Ap

Vierailija
872/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka äitienpäivä meni?

Vierailija
873/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän harmittaa, kun en löytänyt tätä keskustelua aiemmin. Olisi kiva, jos saisin vastauksen kysymyksiini, vaikka todennäköisesti mitään vastauksia ei ole tulossa 

Nyt palasin tänne ja lupaan kyllä vastata kaikkiin kysymyksiin, mutta hetki voi kestää kun nyt on vähän kiireitä.

Ap

Vierailija
874/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä suoratoistopalveluja käytät? Mitkä ovat suosikki sarjat?

Käytän Netflixiä, Yle Areenaa ja Ruutua, ja suosikkisarjojani ovat mm. Breaking Bad, Bridgerton ja Queer Eye

Ap

Vierailija
875/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää äitienpäivää kaikille! 💗

Ap

Vierailija
876/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ylempänä joku totesi että AP:lla tuskin on homoudesta kertovaa vilkkuvaloa. Kysytään nyt siis suoraan: onko vaiko ei? Minulla ei ole, mutta olen harkinnut sellaisen hankkimista.

Omistan päähän kiinnitettävän, suuren vilkkuvan valokyltin jossa lukee ”OLEN HOMO!”. Käytän sitä joka päivä. Suosittelen hankkimaan samanlaisen.

Ap

Vierailija
877/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että olet tullut takaisin! 🤗  Tämä on pitkästä aikaa ketju, jota on ollut todella mukavaa lukea useampanakin päivänä. Sinä Ap vastaat kaikkeen todella ystävällisesti ja asiallisesti. Olet varsin miellyttävä ja lämmin persoona. 😊  Kiitos ketjusta! 

T. Martti ja Ap fani

Vierailija
878/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitteletko että homoutesi tekee sinusta jotain niin mahtavaa että kaikkien pitäisi sinulta kysellä neuvoja?

Ei tietenkään, mutta onhan täällä aika paljon kommentteja ja kysymyksiä, kyllä ihmisiä kiinnostaa tämä aihe. En ole täällä varsinaisesti neuvomassa vaan haluan vastata ihmisten kysymyksiin.

Ap

Vierailija
879/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka äitienpäivä meni?

Oikein mukavasti! Minä ja siskoni olimme vanhempieni luona ja vietimme siellä äitienpäivää 🌹

Ap

Vierailija
880/891 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistan päähän kiinnitettävän, suuren vilkkuvan valokyltin jossa lukee ”OLEN HOMO!”. Käytän sitä joka päivä. Suosittelen hankkimaan samanlaisen.

Ap

😂😂😂

Aikamoista. -eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan