Olen homo! Kysy mitä vaan.
Nyt saa kysyä homomieheltä mitä vaan, jos tahtoo.
Kommentit (615)
Oletko matkustanut muissa maissa,käynyt ulkomailla vaikka jossain vähemmistöille suunnatuissa baareissa,homobaareissa
sopiiko pinkit korkkarit mustan käsilaukun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olet todella mukavan ja fiksun oloinen mies AP😊 Sinunlaisiasi pitäisi olla enemmän.Heteromiehet ottakaa oppia.
Voi kiitos! :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko matkustanut muissa maissa,käynyt ulkomailla vaikka jossain vähemmistöille suunnatuissa baareissa,homobaareissa
Joo, olen aika useinkin käynyt homobaareissa ulkomaanmatkoilla. Niissä on kyllä vielä parempi meininki kuin täällä Suomessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
sopiiko pinkit korkkarit mustan käsilaukun kanssa?
Sopii!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä miehessä oikein viehättää?
Vahva! Se pystyy tekemään niin paljon maailman pahuuden hyväksi.
Tarkoitetaanko tässä ehkä Putinia tai Hitleriä tms?
> "Se pystyy tekemään niin paljon maailman pahuuden hyväksi. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kondomit välttämättömiä?
Itse käytän kyllä aina kondomia.
Ap
Myös kustessa? Oletan siis, että olet miespuolinen, en ole lukenut koko ketjua.
Oletko suhteessa nyt? Vai vapaana? Vaikutat sydämelliseltä,ja mukavalta ihmiseltä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kondomit välttämättömiä?
Itse käytän kyllä aina kondomia.
Ap
Myös kustessa? Oletan siis, että olet miespuolinen, en ole lukenut koko ketjua.
Jaha, olikin jo aloituksessa mainittu tuo miespuolinen. Homo-sana sinänsä ei kerro sukupuolta, koska se viittaa (yhdyssanassa homoseksuaali) samaan sukupuoleen kohdistuvaa viehtymystä kuin itse on.
Köytkö homosauna Conhombresissa Katajanokalls harrastamassa ryhmäseksiä ja ottamassa sisään ilman kumia?
Palstan homomies on suosikkini. Ihanaa kesää sinulle, toivottavasti löydät elämäsi rakkauden!
Tietämätön kyselee, että onko homoparista toinen aina bottom ja toinen top, vai vaihdellaanko osia joskus/usein?
Toki varmaan on kaikkia eri vaihtoehtoja, mutta mikä on ehkä yleisin tapa/vaihtoehto?
Olet jaksanut vastata asiallisesti ja kärsivällisesti mitä ketjun typerimpiinkin kysymyksiin ja kommentteihin.
Se on ollut ihanaa ja positiivisen poikkeavaa tällä vinoutuneella palstalla! Kaikkea hyvää sinulle!
Oletko koskaan ollut naisen kanssa?
Minkälaista homovastaisuutta olet kohdannut jos minkäänlaista? Millä alalla työskentelet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi huutelet homouttasi täällä? Ketään ei kiinnosta sinun pakoputkiromantiikkasi.
Hei, tuossahan on hyvä termi homoille sen twink collectorin lisäksi: pakoputkiromantikko :D
Voi tosin mennä semmoisen amis-bensalenkkarin kanssa sekaisin. Tunnen kyllä yhden homon, joka rassaa moottoripyöriä ja tykkää autoista tosi paljon, mutta se asuu Hollannissa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ollut naisen kanssa?
Kyllä olen. Suuren osan nuoruuttani asuin äidin ja siskon kanssa,
Ap
Milloin viimeksi lutkutit paskasta mulkkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tajusit olevasi homo? Kiusattiinko sinua koulussa? Milloin tulit kaapista ulos? Miten vanhempasi suhatautui homouteen?
Aloin kiinnostua pojista murrosiässä, ja lukiossa tajusin olevani homo. Minua ei onneksi kiusattu koulussa. Tulin kaapista ulos 19-vuotiaana, ja vanhempani suhtautuivat onneksi positiivisesti.
ApOlisit pysynyt kaapissa, sinne ei olisi tarvinnut sinun seuraksi muuta, kuin työntää kaasua.
Olisi edes yksi homo vähempi.
Miksi suhtaudut noin negatiivisesti? Ihan vilpitön kysymys, haluan tietää, miksi ajattelet noin. Onko sinut lapsesta asti opetettu siihen, että homous on pahaa, etkä ole koskaan yrittänytkään suvaita homoja, vai mistä tuo johtuu?
Ap
Tää on joku trolli, joka luulee, että olemalla tuollainen edgy boi saa jotain shokkireaktiota aikaiseksi. Mitään asiallista vastausta tai perustelua et tule saamaan. Tuollaiset huutelijat ei ymmärrä puhetta, niitä pitää ottaa sieraimista kiinni ja vetää kuivana kakkoseen.
Jenkeissä on sellaisia isoja pätkäjengi-karhuhomoja. Tuollaisen rääpäleen voisi myydä pariksi viikoksi niiden leluksi. Siinä kun on kairattu joka reikään metamfetamiinin ja poppersin voimalla 24/7, voi uho vähän laantua.
Oletko lukenut Book tok kirjoja?
Kuulostaa oudolta